Wanted : Kaartje RKC uit
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wanted : Kaartje RKC uit
Door omstandigheden kon ik afgelopen zaterdag pas rond 10:45uur bij de sigarenzaak zijn om een kaartje te halen voor RKC uit.
Wat blijkt ... het is al uitverkocht!
Dus, wie oh wie heeft een kaartje over?
Mag ook voor een RKC vak zijn! Dus ook als je iemand kent die een RKC seizoenskaart of clubkaart heeft kan zich melden.
PM me maar, ik betaal dubbel!
Wat blijkt ... het is al uitverkocht!
Dus, wie oh wie heeft een kaartje over?
Mag ook voor een RKC vak zijn! Dus ook als je iemand kent die een RKC seizoenskaart of clubkaart heeft kan zich melden.
PM me maar, ik betaal dubbel!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het was na 2 minuten al uitverkocht, maar ik behoor tot de gelukkigen die zondag in het uitvak zullen staan.
Het gaat vaak goed, op AZ na dit seizoen, maar ik ben bang dat ik er tegen Willem II wel naast zal grijpen. Zit er over te denken om op naam van m'n ma of huisgenoot oid een CC van Willem II aan te vragen, zal wel geen vrije verkoop voor zijn. Volgens de website zal die dan over twee weken binnen moeten zijn.
Ik ga het gewoon proberen voor het uitvak, maar mocht ik dat niet redden, kan ik altijd nog kaartjes voor een Willem II-vak kopen. Ben ik er toch bij mochten we kampioen worden. ;)
ASR_AFCA: Op Marktplaats worden 2 kaartjes voor 45 euro p/s aangeboden. (Vak NN, dus geen uitvak) Misschien is dat iets.
Het gaat vaak goed, op AZ na dit seizoen, maar ik ben bang dat ik er tegen Willem II wel naast zal grijpen. Zit er over te denken om op naam van m'n ma of huisgenoot oid een CC van Willem II aan te vragen, zal wel geen vrije verkoop voor zijn. Volgens de website zal die dan over twee weken binnen moeten zijn.
Ik ga het gewoon proberen voor het uitvak, maar mocht ik dat niet redden, kan ik altijd nog kaartjes voor een Willem II-vak kopen. Ben ik er toch bij mochten we kampioen worden. ;)
ASR_AFCA: Op Marktplaats worden 2 kaartjes voor 45 euro p/s aangeboden. (Vak NN, dus geen uitvak) Misschien is dat iets.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Hier nog suffer...
Ik heb een voorrangsuitkaart, maar ik ben gewoon vergeten een kaart voor RKC-uit te halen. Gewoon niet aan gedacht, glad vergeten, tot het me op vrijdagavond ineens te binnen schoot. Zaterdagochtend naar de sigarenboer gegaan en achter het net gevist. Shit. Maar ik regel wel iets.
Trouwens: Willem II is een club die ik er wel voor aan zie om een extra vak voor Ajax-supporters beschikbaar te stellen, mocht het een eventuele kampioenswedstrijd zijn. Dat is daar al eens eerder gebeurd: toen kregen we het vak rechts van het uitvak erbij.
K.
Ik heb een voorrangsuitkaart, maar ik ben gewoon vergeten een kaart voor RKC-uit te halen. Gewoon niet aan gedacht, glad vergeten, tot het me op vrijdagavond ineens te binnen schoot. Zaterdagochtend naar de sigarenboer gegaan en achter het net gevist. Shit. Maar ik regel wel iets.
Trouwens: Willem II is een club die ik er wel voor aan zie om een extra vak voor Ajax-supporters beschikbaar te stellen, mocht het een eventuele kampioenswedstrijd zijn. Dat is daar al eens eerder gebeurd: toen kregen we het vak rechts van het uitvak erbij.
K.
Still alive...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik heb ondertussen PM gehad, dus ik hoop dat dat gaat lukken. Anders is dat misschien een optie!Thijs schreef:Het was na 2 minuten al uitverkocht, maar ik behoor tot de gelukkigen die zondag in het uitvak zullen staan.
En dat het druk zou worden had ik wel verwacht, ik ben gewoon dom geweest om niet eerder bij die sigarenboerin te zijn. Normaal geef ik mijn kaart altijd de dag van te voren al af, kan zij het even regelen voor me. Maar dat was ik dus helemaal vergeten.
Voor de verzender van de PM : ZET HEM OP!!!! :cheer:
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
RKC uit is en vrij vervoer en altijd gezellig.joey schreef:Het verbaast me elke keer weer hoe snel de successupporters onder hun steen vandaan komen als er iets te vieren valt. ;)
(Niet dat ik degenen met een uitkaart wil betitelen als successupporters.)
Het komt echt door de hoeveelheid beschikbare kaartjes, dat is gewoon weinig. Tegen RKC vissen altijd veel mensen achter het netje.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Nou ja, dan gooi ik er ook maar even een smeekbede tegenaan...
Ik, trouw bezoeker van álle uitwedstrijden, ben zo stom geweest om te vergeten een kaartje voor RKC - Ajax te kopen...
Wie mij aan een omwisselbiljet voor het uitvak helpt, zal daar financieel absoluut geen spijt van krijgen. En je krijgt er, geheel los van het geld, ook nog een heel aardig pakket kado's bij, met daarin:
1. een gesigneerd exemplaar van Vak 127
2. Cruijff, Hendrik Johannes, fenomeen van Nico Scheepmaker (Singel Pocket, 4e druk, 2001; ik heb de nieuwe, herziene editie gekocht)
3. de nieuwe CD van Fall Out Boy, De Heideroosjes, Daniel Powter of The Bees (naar keuze)
PM't of mailt u maar!
K.
Ik, trouw bezoeker van álle uitwedstrijden, ben zo stom geweest om te vergeten een kaartje voor RKC - Ajax te kopen...
Wie mij aan een omwisselbiljet voor het uitvak helpt, zal daar financieel absoluut geen spijt van krijgen. En je krijgt er, geheel los van het geld, ook nog een heel aardig pakket kado's bij, met daarin:
1. een gesigneerd exemplaar van Vak 127
2. Cruijff, Hendrik Johannes, fenomeen van Nico Scheepmaker (Singel Pocket, 4e druk, 2001; ik heb de nieuwe, herziene editie gekocht)
3. de nieuwe CD van Fall Out Boy, De Heideroosjes, Daniel Powter of The Bees (naar keuze)
PM't of mailt u maar!
K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op ma apr 02, 2007 1:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nouja, opeens opeens. Bij Twente-uit hadden we een achterstand van 10 punten, dat was ook binnen 1 minuut uitverkocht. Maar dat is standaard natuurlijk een leuke wedstrijd.joey schreef:Opeens wil iedereen, zeker. Gisteren was het in de Arena al opvallend druk voor een wedstrijd tegen (met alle respect) 'maar' Heracles.
PSV uit bij lange na niet uitverkocht, 1100 van de 1600 verkocht.
RKC uit wel weer binnen 1 minuut, zal voor Willem II uit natuurlijk helemaal een loterij worden.
Ik denk dat de kaartjes voor NAC thuis over twee weken nu ook redelijk snel gaan.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08