De play-offs

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do mei 08, 2008 8:54 am

Jongsma ging als een wilde tekeer inderdaad. Had je allicht rood voor kunnen geven, maar die charge van die speler van Den Bosch was ook dieprood. Schandalig harde overtreding.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 8:56 am

Had je rood voor kunnen geven? Nadat de scheidsrechter had afgefloten rent ie er als een wildeman naartoe en deelt een kopstoot uit.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat Zwolle heeft gewonnen, maar in de uitslag was natuurlijk wel de scheidsrechter beslissend
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do mei 08, 2008 8:58 am

Hmm die kopstoot heb ik dan gemist. Ik dacht dat een flinke por was. Mocht het een kopstoot zijn dan was dat inderdaad diep rood.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 9:16 am

Misschien heb ik het wel verkeerd gezien. Maar goed, zelfs op een slaande beweging staat al rood
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mei 08, 2008 12:42 pm

Ik dacht ook dat het een duw was, maar de herhalingen waren irritant. Ook op die tackle zoomde ze totaal niet in.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mei 11, 2008 11:42 pm

Was vanavond hopeloze bagger (Zwolle-Graafschap). Daar wou ik het voor nu wel even bij laten. Morgen meer over deze fascinerende wedstrijd. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 13, 2008 9:22 am

Petrovic neemt stelling tegen racistisch ADO-publiek
zondag 11 mei 2008 | 18:30 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 13 mei 2008 | 09:11

DEN HAAG - De racistische uitlatingen van een grote groep fans van ADO Den Haag tegen de donkere spelers van RKC Waalwijk hebben RKC-trainer Zeljko Petrovic zondag flink gegriefd.

"ADO is een fantastische club met veel historie en daarom is het juist zo jammer dat het ieder jaar weer wat is met de supporters. Mijn donkere spelers zo toeroepen vind ik ongehoord, met name als het gebeurt door mensen vanaf de hoofdtribune."

Tijdens de wedstrijd waren er ook enkele kortstondige spreekkoren vanaf de tribunes te horen. Zo kreeg Luwamo Garcia toen hij in de tweede helft inviel ‘FC Apenheul’ naar zijn hoofd geslingerd. "Dat raakt mij ook ", zei Petrovic, "Omdat ik bevriend ben met de hele familie Jol, voel ik mij ook een beetje Hagenaar."

www.brabantsdagblad.nl

Nog meer redene om te hopen dat die walgelijke club niet promoveert
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mei 13, 2008 9:24 am

Waar is de nuance opeens?

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di mei 13, 2008 9:41 am

"Omdat ik bevriend ben met de hele familie Jol, voel ik mij ook een beetje Hagenaar."
Dick Jol is een Scheveninger. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 13, 2008 9:52 am

Jöhnk schreef:Waar is de nuance opeens?
Wat bedoel je? Al mijn ervaringen met ADO den Haag supporters tot nu toe waren zwaar negatief. De harde kern van die club is echt tuig
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di mei 13, 2008 9:58 am

Er is inderdaad geen club in Nederland met een harde kern die uit zulk soort tuig bestaat als Den Haag. Het is werkelijk het uitschot van de maatschappij.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 13, 2008 10:26 am

Ach, ik ken ook heel veel mensen die jaar in jaar uit hun uiterste best om het imago van die club te verbeteren. Helaas is het onmogelijke opgave met dit soort mensen.

Maar goed, jullie weten hoe ik denk over racisten: opknopen. Die Vloet vind ik ook maar een idioot. Die gaat de media even vertellen dat Obodai waarschijnlijk liegt, terwijl hij zelf regelmatig is betrapt op leugens.

Ik hoop overigens wel dat ADO promoveert. Hoe meer grote stadions in de Eredivisie hoe beter.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 13, 2008 10:29 am

Waarom dat laatste? Het gaat toch over toeschouwers? Tja, ik zal wel een watje zijn, maar ik ga nooit meer naar wedstrijden van ADO. De agressie bij die wedstrijden laat het lijken of Ajax en Feyenoordfans heel vriendelijk tegen elkaar zijn
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di mei 13, 2008 10:34 am

Ja, dat is inderdaad bizar. Feyenoordsupporters lijken opeens lieverdjes.

Heel raar eigenlijk. Den Haag kent niet meer of minder tuig dan andere steden, maar op een of andere manier weet de "white-trash" van 's Gravenhage hun weg naar het stadion te vinden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di mei 13, 2008 10:41 am

Logisch toch? Het oude stadion stond aan de rand van een Tokkie buurt, dan krijg je dat.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di mei 13, 2008 10:43 am

Dat zal dan wel.

Opzich niet een geheel onlogische verklaring. ADO zelf is hier in Den Haag nauwelijks populair. Ik kwam gister op Scheveningen meer 010 shirtjes en kleding tegen en zelfs een Ajax shirtje.

En in de stad zelf zou je zweren dat Den Haag geen betaald voetbalclub heeft.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 13, 2008 12:23 pm

ADO-middenvelder Lex Immers ontkent aantijgingen

OBODAI KEERT ZICH FEL TEGEN RACISME

DEN HAAG, dinsdag

RKC-middenvelder Anthony Obodai beschuldigt ADO-middenvelder Lex Immers van het gebruik van een racistisch scheldwoord. Volgens de Ghanees heeft Immers hem uitgemaakt voor „kankeraap”. Verder zou de ADO-middenvelder tegenover Obodai ook het woord „kankermoeder” hebben gebruikt. Obodai weigerde om die reden Immers na het eerste finaleduel (1-1) tussen beide ploegen een hand te geven.

„Dit zit hoog bij Obodai”, aldus RKC-trainer Zeljko Petrovic. „Het is niet voor het eerst dat hij door tegenspelers in het veld woorden als ’aap’ naar zijn hoofd krijgt geslingerd. Als een speler zulke woorden gebruikt, moet hij worden gestraft. Dat is echter niet aan ons, maar aan de aanklager en de KNVB.” Immers ontkent de aantijgingen. „Ik heb niets gezegd. Natuurlijk is het vervelend dat die jongen dit soort dingen over mij beweert. Maar ik maak me er verder niet druk om.” ADO-trainer Wiljan Vloet: „Als mijn speler me vertelt dat hij dit soort woorden niet heeft gebruikt, geloof ik hem. Obodai heeft eerder bij Sparta ploeggenoten van discriminatie beschuldigd en daar bleek niets van waar te zijn. Dat neemt niet weg dat ik zaken als racistische scheldwoorden en oerwoudgeluiden verafschuw. Laat dat duidelijk zijn.”

Obodai botste in het verleden al vaker met collega’s. Zo haalde hij bij zijn vertrek van Sparta naar RKC hard uit naar zijn voormalige medespelers Danny Schenkel, Yuri Rose, Sjaak Polak en Wouter Gudde, die hem weggepest zouden hebben uit Rotterdam.

Petrovic deed na ADORKC al zijn beklag over de oerwoudgeluiden die enkele malen opklonken vanaf de tribune als donkere RKC-spelers aan de bal waren. Zowel het gedrag van het Haagse publiek als de beschuldiging van Obodai heeft de aandacht van de KNVB getrokken. De voetbalbond bekijkt de situatie vandaag. „Daaruit zal naar voren komen of de aanklager in actie komt”, aldus KNVBwoordvoerster Renske Bruinsma. „Naar verwachting zal dit wel een zaak worden. Racisme in het voetbal staat hoog op de agenda. Zeker ook als het tussen spelers op het veld plaatsvindt, zoals eerder is gebleken bij Kenneth Perez en Ruud ter Heide. Ons strenge beleid werpt zijn vruchten af. Op dit vlak is dit seizoen veel minder gebeurd, maar blijkbaar ban je het nooit helemaal uit.”
De T.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di mei 13, 2008 8:44 pm

Ik vind het eigenlijk weinig apart dat spelers elkaar tijdens een wedstrijd voor van alles en nog wat uitmaken, als de ander reageert en een kaart pakt is het doel toch bereikt en die kaart kan gevolgen hebben voor de wedstrijd. Ik ben absoluut een tegenstander van racisme, maar ik zie het nut er niet van in om een tegenstander van racisme te beschuldigen. Speel hem weg of pak hem een keer wat steviger aan en haal daarmee je gram...

Racisme vanuit het publiek vind ik overigens wel triest en schandalig, klinkt misschien dubbel maar ik vind de situatie dan heel anders. En enkele zogenaamde 'supporters' van Ado hebben wel degelijk oerwoudgeluiden gemaakt richting Obodai, dat was duidelijk te horen op bepaalde beelden (volgens mij tijdens de rust). Al moet ik ook zeggen dat ik weinig goeds verwacht van Ado supporters, en ja, ik weet dat ik ze niet allemaal over één kam mag scheren. Maar met die gasten is het iedere keer raak lijkt het wel. Dat ze maar lekker in de Eerste Divisie blijven voetballen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do mei 15, 2008 5:33 pm

Tussenstand RKC - ADO 1-1

Rode kaart voor Van Mosselveld (RKC).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do mei 15, 2008 6:11 pm

1-2 ADO! Prachtig. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do mei 15, 2008 6:12 pm

1-2 nu!!!!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mei 15, 2008 6:12 pm

Lucas, voorspel alsjeblieft nooit meer iets in het voordeel van Ajax. :eusa_pray.gif: :blush.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do mei 15, 2008 6:14 pm

Ben ik dan de enige die ADO niet terug wil? Ik heb echt een typhushekel aan die club, vooral die racistische tokkiefans.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do mei 15, 2008 6:16 pm

Beloki schreef:Ben ik dan de enige die ADO niet terug wil? Ik heb echt een typhushekel aan die club, vooral die racistische tokkiefans.
Ik heb een hekel aan ze, maar vind het stiekem altijd prachtig als ze in de Eredivisie zitten. Er gebeurt daar altijd wel wat namelijk. Liever zo'n club dan een kleurloos clubje als Excelsior.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do mei 15, 2008 6:28 pm

Als RKC het haalt dan staat dadelijk allemans vriend Petrovic weer te vertellen hoe fantastisch iedereen weer is geweest. Daar zit ik ook niet op te wachten hoor.

Een club als ADO hoort wat mij betreft wel degelijk in de eredivisie. Het is alleen wel wat krom dat dit zou gebeuren na een bijzonder slecht jaar waarin de ploeg eigenlijk geen moment aanspraak mocht maken op een prijs. Een gedeelte van de supporters is een serieus probleem. Maar daar wil ik de club niet op veroordelen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie