Ajax - Heracles Almelo
- SylvievdVaart
Ajax - Heracles Almelo
Een makkie?
Normaal gesproken zou ik bij zo'n wedstrijd de drie punten al verwachten. Ik merk dat er nu druk komt te staan op de thuisduels (want; laatste paar thuisduels waren niet fantastisch). Ik hoop op een lekker 410 en dat alle mensen eens met hun delicate billen van die stoeltjes komen! Staan!! :afca:
Normaal gesproken zou ik bij zo'n wedstrijd de drie punten al verwachten. Ik merk dat er nu druk komt te staan op de thuisduels (want; laatste paar thuisduels waren niet fantastisch). Ik hoop op een lekker 410 en dat alle mensen eens met hun delicate billen van die stoeltjes komen! Staan!! :afca:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Re: Ajax - Heracles Almelo
Nee!SylvievdVaart schreef:
en dat alle mensen eens met hun delicate billen van die stoeltjes komen! Staan!! :afca:
Ik blijf lekker zitten. Enkel bij de klassieker ga ik met mijn delicate billen van het stoeltje af.
Ajax speelt met dezelfde passie als in Enschede en Eindhoven en rolt Heracles dan ook op met 7-1.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik verwacht wel een overwinning (4-0).
Sfeer. Daar hoeven we verder niet op te rekenen. 410 zal net als sfeerteam niets doen. Er is nog geen doorbraak in de impasse tussen bestuur en sfeerteam/410.
Wel zal er zover ik weet iets zijn mbt 10 jaar geleden Beverwijk.
Dat zal waarschijnlijk zorgen voor een rare sfeer vermoed ik.
Sfeer. Daar hoeven we verder niet op te rekenen. 410 zal net als sfeerteam niets doen. Er is nog geen doorbraak in de impasse tussen bestuur en sfeerteam/410.
Wel zal er zover ik weet iets zijn mbt 10 jaar geleden Beverwijk.
Dat zal waarschijnlijk zorgen voor een rare sfeer vermoed ik.
Hoewel ik er vanuit ga dat psv gewoon kampioen wordt, houd ik hoop dankzij het seizoen 2002-2003. Toen maakte Ajax in de laatste 5 westrijden 7 punten goed op psv. Het was destijds net niet voldoende, maar het KAN dus wel.Bertje schreef:Ik denk niet dat Ajax nog punten verspeelt. De vraag is echter of PSV dat wel doet. Vanaf nu hoeft er niemand meer gespaard te worden.
Destijds de laatste 5 westrijden van Ajax:
Ajax - RKC Waalwijk 6-1
NEC - Ajax 1-2
Ajax - De Graafschap 7-1
FC Twente - Ajax 1-2
Ajax - SC Heerenveen 3-0
Voor dit soort uitslagen zou ik tekenen :xyxthumbs:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Persoonlijk zou ik het een aanfluiting vinden mocht AJAX niet in staat zijn deze wedstrijd op een fatsoenlijke manier tot een goed einde te brengen ...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo is dat. Ineens weer een tegenstander die niet het spel maakt, zich met 10 man voor de pot gaat ingraven. Mij benieuwen.
Blij met de punten ...
Voor die spelers dan. Hun stonden het hele jaar bovenaan. Bij Ajax mochten ze in de winterstop niet eens dromen over de titel. En na Excelsior thuis moesten ze eigenlijk gemarteld worden ;)joey schreef:Mwah.... :hypocrite:Rishi schreef:Het zou pas kut zijn als PSV de titel niet zou halen.
Je bedoelt iets anders, neem ik aan? :D
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- SylvievdVaart