FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
Nou ik denk aan een nederlaag. Maar ach wat maakt het allemaal nog uit.Tot de :kloguck: offs is het alleen hopen om nog nr 2 te worden en tegen die kakkerlakken te Spelen. ;)
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ajax moet de tweede plaats weer terugpakken. Als je geen kampioen kan worden moet je het hoogst bereikbare alternatief scoren. De pleeoffs zijn geen excuus om de reguliere competitie maar te laten lopen.
Het is al erg genoeg dat sommigen zich vorig jaar door die pleeoffs hebben laten foppen en daadwerkelijk geloven dat we vorig jaar vice-kampioen zijn geworden. Niets is minder waar! Na afloop van de competitie stonden we vorig seizoen op een beschamende 4e plaats, daar verandert het troost-toernooitje achteraf niets aan.
Winnen bij Twente dus! Zolang de pleeoffs nog niet begonnen zijn moet elke gedachte daaraan met grof geweld uit de koppen van de spelers worden geramd.
Het is al erg genoeg dat sommigen zich vorig jaar door die pleeoffs hebben laten foppen en daadwerkelijk geloven dat we vorig jaar vice-kampioen zijn geworden. Niets is minder waar! Na afloop van de competitie stonden we vorig seizoen op een beschamende 4e plaats, daar verandert het troost-toernooitje achteraf niets aan.
Winnen bij Twente dus! Zolang de pleeoffs nog niet begonnen zijn moet elke gedachte daaraan met grof geweld uit de koppen van de spelers worden geramd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
Heb ik ook, maar het was eigenlijk al weg voor AZ. In die zin vond ik Excelsior thuis echt een ramp. AZ uit gelijkspelen dat kan maar Excelsior thuis.... :sad:joey schreef:Na AZ-Ajax voelde ik me ****, de titel was weg. Merkte dat ik zondag veel minder teleurgesteld was.
De rest van het seizoen interesseert me werkelijk geen zak. Ik ga wel weer even kijken maar dat is voornamelijk omdat we onderling toch wel even lol hebben.
Het is nu gewoon wachten op de playoffs.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ben er ook bij Andy. :DAndy22 schreef:Namens de AT-ers :D zal ik aanwezig zijn.
Diep in je hart weet je gewoon dat het een klotewedstrijd wordt. Maar hop, we gaan er gewoon voor. Terugveroveren die tweede plaats. Al is het alleen maar om Feyenoord alsnog twee keer te vernederen op het eind van het seizoen.
Ik ga voor 0-1.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Je merkt al bij de clubs dat zij zich steeds meer gaan bezighouden met...666 schreef:Ajax moet de tweede plaats weer terugpakken. Als je geen kampioen kan worden moet je het hoogst bereikbare alternatief scoren. De pleeoffs zijn geen excuus om de reguliere competitie maar te laten lopen.
Ik verwacht zeker na afgelopen zondag en het feit dat de "tukkers"blaken van het zelfvertrouwen ons Aller Ajax met een flinke nederlaag ala 3-0 of 3-1 naar huis sturen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Het hoogste bereikbare alternatief is het winnen van de play off's en/of het winnen van de beker. Dus daar voor gaan.666 schreef:Ajax moet de tweede plaats weer terugpakken. Als je geen kampioen kan worden moet je het hoogst bereikbare alternatief scoren. De pleeoffs zijn geen excuus om de reguliere competitie maar te laten lopen.
-
- AT Toto winner 15/16