Ajax - Heerenveen
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ajax - Heerenveen
Zullen we maar gewoon 3 punten gaan halen, zondag?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Goed plan, Cees!
Voor mij is het helemaal een speciale wedstrijd, want ik ga voor het eerst met Een Vrouw naar Ajax. M'n maat is op vakantie, en met als tegenstander Heerenveen denk ik wel dat het kan. Zolang ze maar niet gaan lopen kloten natuurlijk...
Gewoon, hophophop, 3-1. Mag geen probleem zijn!
Voor mij is het helemaal een speciale wedstrijd, want ik ga voor het eerst met Een Vrouw naar Ajax. M'n maat is op vakantie, en met als tegenstander Heerenveen denk ik wel dat het kan. Zolang ze maar niet gaan lopen kloten natuurlijk...
- AT Toto winner 09/10
Oh jee... Wie zijn "ze"? :DThijs schreef:Goed plan, Cees!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Thijs stel je niet zo aan, m'n vriendin gaat al jaren mee. Op de 'F-side' en ook naar Ajax - feyenoord.
Ow, psv is nog lang geen kampioen. Volgens mij had ik het al ergens neergezet. Mocht Ajax de aankomende 3 wedstrijden weten te winnen dan moet ik het nog zien. Deze is dus de eerste van drie belangrijke potjes die gewonnen moet worden.
Stekelenburg
Grygera Stam Emanuelson
Heitinga
Gabri Sneijder
Perez
De Mul Huntelaar Babel (?)
Mits Stam fit is, anders zou Ogararu ook achterin kunnen of is hij geschorst nog?
Ow, psv is nog lang geen kampioen. Volgens mij had ik het al ergens neergezet. Mocht Ajax de aankomende 3 wedstrijden weten te winnen dan moet ik het nog zien. Deze is dus de eerste van drie belangrijke potjes die gewonnen moet worden.
Stekelenburg
Grygera Stam Emanuelson
Heitinga
Gabri Sneijder
Perez
Mits Stam fit is, anders zou Ogararu ook achterin kunnen of is hij geschorst nog?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Inderdaad Thijs. Niet zo zielig doen hoor. Heb zelfs mijn moeder een wedstrijdje meegenomen dit jaar. En bij Ajax – Feyenoord was mijn zus aanwezig...met d’r vriend. En dat is nog wel een Duitser. Eveneens net als Spijker op ‘F’. Dus als jij problemen krijgt dan zal je het wel opzoeken.
En dan even over de wedstrijd. De opstelling van Spijker spreekt me wel aan. Al denk ik dat Leo toch zal mogen spelen van Henkie en dat Perez er ook niet in zal staan.
En dan even over de wedstrijd. De opstelling van Spijker spreekt me wel aan. Al denk ik dat Leo toch zal mogen spelen van Henkie en dat Perez er ook niet in zal staan.
Op naar de vierde ster!
Mijn vriendin gaat altijd mee naar Ajax. Altijd. Geen probleem.Thijs schreef:Goed plan, Cees!
Ik neem soms ook kinderen mee. Kan best.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat Thijs het meer over Ajax heeft als hij over "ze" spreekt.Amsterdam Pride schreef:Inderdaad Thijs. Niet zo zielig doen hoor. Heb zelfs mijn moeder een wedstrijdje meegenomen dit jaar. En bij Ajax – Feyenoord was mijn zus aanwezig...met d’r vriend. En dat is nog wel een Duitser. Eveneens net als Spijker op ‘F’. Dus als jij problemen krijgt dan zal je het wel opzoeken.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, ik bedoelde het ook niet helemáál serieus in de zin van dat ik me ernstig zorgen zou maken over mezelf aanstaande zondag. Ben normaal alleen heel rustig, en in het stadion iets eh...enthousiaster. Misschien dat ze zegt dat ze een kant van me gaat zien die ze eerst niet kende, maar ach...Het is m'n vriendin niet, dus het maakt eigenlijk ook niks uit.
PSV speelt thuis tegen RKC, daar hoeven we weinig van te verwachten. Mag duidelijk zijn dat mochten dit geen 3 punten zijn, we ons volledig kunnen richten op de playoffs en de beker.
PSV speelt thuis tegen RKC, daar hoeven we weinig van te verwachten. Mag duidelijk zijn dat mochten dit geen 3 punten zijn, we ons volledig kunnen richten op de playoffs en de beker.
Tsja, of de vriendin wel/niet mee kan verschilt per vrouw en hoe je met haar omgaat. Ik heb een pracht van een vriendin, maar god beter 't dat ze ooit met mij naar Ajax gaat. Amsterdam Tournament is het enige wat ik evt. zou trekken.Spijker schreef:Thijs stel je niet zo aan, m'n vriendin gaat al jaren mee. Op de 'F-side' en ook naar Ajax - feyenoord.
Stekelenburg
Grygera Stam Emanuelson
Heitinga
Gabri Sneijder
Perez
Haha, dat ken ik. Mijn vriendin tijdens AZ-Ajax:' Doe eens rustig. Anders ga ik naar huis.'Thijs schreef:Haha, ik bedoelde het ook niet helemáál serieus in de zin van dat ik me ernstig zorgen zou maken over mezelf aanstaande zondag. Ben normaal alleen heel rustig, en in het stadion iets eh...enthousiaster.
Het stinkt aan alle kanten!
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Ik zou vandaag zo beginnen tegen Heerenveen:
-------------Stekelenburg-------------
-----------------Stam------------------
Heitinga----------------------Grygera
-----------------Gabri------------------
---Perez----------------Emanuelsson-
----------------Sneijder----------------
de Mul-------Huntelaar-----Babel-----
-------------Stekelenburg-------------
-----------------Stam------------------
Heitinga----------------------Grygera
-----------------Gabri------------------
---Perez----------------Emanuelsson-
----------------Sneijder----------------
de Mul-------Huntelaar-----Babel-----
De T.Ajax-Heerenveen: 3-2
door onze redactie
AMSTERDAM - In dezelfde week dat Klaas-Jan Huntelaar van Ajax (rechts) en Paul Bosvelt (SC Heerenveen) op het veld de degens zouden kruisen, stonden de voetballers gebroederlijk naast elkaar tot hun liezen in het water.
De oud-ploeggenoten bij de Friese club hebben vliegvissen als hobby en spreken nog regelmatig af om ergens tussen Amsterdam en Heerenveen een hengeltje uit te gooien. Zoals het echte sporters betaamt, maakten ze er ook deze keer bij een forellenvijver in Zeewolde een wedstrijd van. Het voorproefje van Ajax-Heerenveen eindigde in een 3-2 overwinning voor Huntelaar, die één forel meer aan de haak sloeg dan Bosvelt. “Maar het is ook vaak andersom, hoor”, bleef de Ajax-spits bescheiden. Indien Huntelaar er vanmiddag in slaagt om Heerenveen-keeper Brian Vandenbussche twe keer te laten ‘vissen’, komt zijn doelpuntentotaal in dienst van Ajax op vijftig.
Blij met de punten ...
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htm Sopcast loopt ongeveer 2 minuten achter met de werkelijke situatie