Willem II - Ajax (KNVB-Beker)
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Willem II - Ajax (KNVB-Beker)
Jongens, dat is overmorgen al!
De kwartfinale van de KNVB-beker, na simpele thuisoverwinningen op ADO en Haarlem nu naar Tilburg. Op voorhand te doen, maar twee jaar geleden gingen we daar in de halve finale flink op ons bek met 1-0.
Nu gaan we er natuurlijk vanuit dat Ajax gewoon wint.
De belangstelling is niet groot vanuit Ajax-supportersland, het uitvak zal voor de helft gevuld zijn en ook de AXIOS-bussen rijden niet. Wat voor mij jammer is, aangezien ik geen auto heb en het een verplichte auto-combi betreft. Dus wie er nog voor mij een niet te duur kaartje in een thuisvak heeft, ik hou me aanbevolen! :xyxthumbs:
Wat denken we ervan! Ik zeg 1-3, moet gewoon te doen zijn. Die beker moeten we ook pakken, aangezien dat de enige prijs is die we nog kunnen winnen.
De kwartfinale van de KNVB-beker, na simpele thuisoverwinningen op ADO en Haarlem nu naar Tilburg. Op voorhand te doen, maar twee jaar geleden gingen we daar in de halve finale flink op ons bek met 1-0.
Nu gaan we er natuurlijk vanuit dat Ajax gewoon wint.
De belangstelling is niet groot vanuit Ajax-supportersland, het uitvak zal voor de helft gevuld zijn en ook de AXIOS-bussen rijden niet. Wat voor mij jammer is, aangezien ik geen auto heb en het een verplichte auto-combi betreft. Dus wie er nog voor mij een niet te duur kaartje in een thuisvak heeft, ik hou me aanbevolen! :xyxthumbs:
Wat denken we ervan! Ik zeg 1-3, moet gewoon te doen zijn. Die beker moeten we ook pakken, aangezien dat de enige prijs is die we nog kunnen winnen.
-
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX moet deze wedstrijd winnen anders moeten we helaas tot de conclusie komen dat HtC de eindresultaten van heer Blind (CL voorronde plek + KNVB beker) niet meer kan evenaren en dat zou wel heel triest zijn, maar ik ga ervan uit dat AJAX deze wedstrijd gewoon heel simpel gaat winnen, mijn gok is 0-4.
Dat zou fijn zijn! Kunnen we die discussie weer beginnen met nieuwe feiten! Resultaat voor alles!brigade zuid schreef:AJAX moet deze wedstrijd winnen anders moeten we helaas tot de conclusie komen dat HtC de eindresultaten van heer Blind (CL voorronde plek + KNVB beker) niet meer kan evenaren en dat zou wel heel triest zijn, maar ik ga ervan uit dat AJAX deze wedstrijd gewoon heel simpel gaat winnen, mijn gok is 0-4.
-
- AT Toto winner 15/16
Nou nee, maar als het veldspel ook nauwelijks geweldig te noemen valt, zouden dezelfde resultaten wel aardig zijnArwin schreef:Dat zou fijn zijn! Kunnen we die discussie weer beginnen met nieuwe feiten! Resultaat voor alles!brigade zuid schreef:AJAX moet deze wedstrijd winnen anders moeten we helaas tot de conclusie komen dat HtC de eindresultaten van heer Blind (CL voorronde plek + KNVB beker) niet meer kan evenaren en dat zou wel heel triest zijn, maar ik ga ervan uit dat AJAX deze wedstrijd gewoon heel simpel gaat winnen, mijn gok is 0-4.
I think I lost my fucking headache
- Alaindebanaan
Ko heeft geen zin om te gaan, Thomas is de wedstrijd vergeten. Typerend voor hoe wij supporters tegen de strijd om de nationale beker aankijken? Zou het gevoel bij de spelers veel anders zijn? Het is toch een troostprijs waar alleen een subtopper écht blij mee is.Ajax Rules schreef:ik ben bang voor onderschatting.....
Dit is een heeeeeeel belangrijke wedstrijd :yes: Ik hoop dat de spelers zich dat realiseren.
Het stinkt aan alle kanten!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Het is de FA cup niet.
Dat toernooi zou al een stuk interessanter worden als we onze tweede CL-plaats aan die denneappel koppelen. Op die manier moet je toch een prijs winnen om op het kampioenenbal mee te mogen dansen. Nu wordt de champions league toch teveel bevolkt door losers die naast de prijzen hebben gegrepen. De nummer 5 van nederland in de CL...
Ruilen we meteen de pleeoffs in voor een league cupje met een UEFA ticket voor de winnaar. Dan gaat dat bekervoetbal tenminste ergens om.
Dat toernooi zou al een stuk interessanter worden als we onze tweede CL-plaats aan die denneappel koppelen. Op die manier moet je toch een prijs winnen om op het kampioenenbal mee te mogen dansen. Nu wordt de champions league toch teveel bevolkt door losers die naast de prijzen hebben gegrepen. De nummer 5 van nederland in de CL...
Ruilen we meteen de pleeoffs in voor een league cupje met een UEFA ticket voor de winnaar. Dan gaat dat bekervoetbal tenminste ergens om.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
:yes:666 schreef:Het is de FA cup niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear