AFC AJAX - Werder Bremen

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat verwachten jullie...?

Peiling eindigde op zo feb 18, 2007 8:54 am

AJAX gaat natuurlijk door
10
40%
AJAX verliest
15
60%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

AFC AJAX - Werder Bremen

Bericht door Ramona » za feb 17, 2007 8:51 am

AFC Ajax - Werder Bremen


UEFA Cup
Do. 22 februari, aanvang 21.00 uur

Amsterdam ArenA


Afbeelding
Wij geloven er in! Ajax kan de 3-0 nederlaag in Bremen absoluut thuis nog rechtzetten. Uiteraard hebben we hierbij de steun van onze supporters hard nodig. Kom daarom a.s. donderdag (22-2) naar de Amsterdam ArenA en steun ons aller Ajax. Met behulp van onze supporters zullen onze Ajacieden er alles aan doen om Werder te overklassen. Via de verkooppunten van TicketBox kunnen alle Club Card houders (m.u.v. Feyenoord, ADO Den Haag en Oranje) 2 kaarten per Club Card kopen


Bron: http://www.ajax.nl/


Ik mag d'r ook weer bij zijn en ik verwacht dat Ze doorgaan... :tifoajax:
Laatst gewijzigd door Ramona op vr feb 23, 2007 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » za feb 17, 2007 9:42 am

Ik ben er ook bij en verwacht wederom een dramatische wedstrijd. 1-4.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » za feb 17, 2007 10:48 am

Gabri, Davids, Lindenbergh, Emanuelson, Vermaelen, Grygera.... Right...
Pompiedom

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » za feb 17, 2007 11:02 am

Ik ben er ook bij, maar om nou te zeggen dat ik me heel erg op die wedstrijd verheug... neuh.
Ajax verliest, geen twijfel over mogelijk. Het zal van de instelling van Werder afhangen hoe ver de score oploopt.

(maar ja, je weet maar nooit, een hele vroege goal voor Ajax, en dan nog een net voor rust... Je moet blijven dromen toch? )

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » za feb 17, 2007 11:06 am

Hoe weet je zo zeker dat Ajax verliest??
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » za feb 17, 2007 11:12 am

Alaindebanaan schreef:Hoe weet je zo zeker dat Ajax verliest??
Je hebt de wedstrrijd in Duitsland niet gezien? In Amsterdam missen we Gabri ook nog, die het toch niet onverdienstelijk deed daar, dus wordt er nog maar een blik jeugdspelers open getrokken. Leuk hoor, en hoort bij Ajax, maar dit soort wedstrijden win je er niet mee.
Met een fitte selectie was het al een hele kluif geweest, maar niet onmogelijk. Nu geloof ik er gewoon niet in.

Ik denk daat Werder voor een goal gaat en dan lekker achterover zal leunen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 17, 2007 11:13 am

Gewoon 3-4-3 spelen. Huntelaar erin uitraard. Dan wordt het gewoon 3-0 en verlengen! :yes:
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 17, 2007 3:27 pm

Goed dat Ajax.nl zoiets op de site zet.

3-4-3 spelen en dan op de manier invullen die ik vooraf heb aangegeven. Pak de sterkere jeugd er bij en hoop dat ze redelijk onbevangen kunnen spelen. Winnen en/of doorgaan wordt gewoon heel moeilijk maar we hebben toch echt wat recht te zetten.

PS Uhm Ramona, Ajax kan natuurlijk ook winnen en niet doorgaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 17, 2007 3:30 pm

Muisje Andersom schreef:Gewoon 3-4-3 spelen. Huntelaar erin uitraard. Dan wordt het gewoon 3-0 en verlengen! :yes:
Grapjas! :xyxthumbs: :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » za feb 17, 2007 3:37 pm

Fv schreef:
Alaindebanaan schreef:Hoe weet je zo zeker dat Ajax verliest??
Je hebt de wedstrrijd in Duitsland niet gezien? In Amsterdam missen we Gabri ook nog, die het toch niet onverdienstelijk deed daar, dus wordt er nog maar een blik jeugdspelers open getrokken. Leuk hoor, en hoort bij Ajax, maar dit soort wedstrijden win je er niet mee.
Met een fitte selectie was het al een hele kluif geweest, maar niet onmogelijk. Nu geloof ik er gewoon niet in.

Ik denk daat Werder voor een goal gaat en dan lekker achterover zal leunen.
Je weet pas voor de wedstrijd in welke formaties beide elftallen precies zullen aantreden en met welke poppetjes. En waarom zou Werder per sé voor nog een goal gaan?

Ik vond de trainer van Werder bovendien vrij onrustig, ben benieuwd wat-ie gaat doen als-ie Werder laat aanvallen en Ajax scoort.... :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » za feb 17, 2007 4:17 pm

Alaindebanaan schreef: Je weet pas voor de wedstrijd in welke formaties beide elftallen precies zullen aantreden en met welke poppetjes. En waarom zou Werder per sé voor nog een goal gaan?

Ik vond de trainer van Werder bovendien vrij onrustig, ben benieuwd wat-ie gaat doen als-ie Werder laat aanvallen en Ajax scoort.... :D
Je weet pas voor de wedstrijd in welke formaties de elftallen zullen aantreden, da's waar. Maar je weet al wel dat Gabri niet meedoet, dat Davids niet mee mag doen, dat Grygera en Vermaelen nog niet terug zijn en dat Lindenbergh niet mee kan doen. (Nou is dat laatste eerder een pluspunt dan een minpunt) Dus zal je het weer met een Maduro en wat jeugdspelers moeten doen.

Je hebt ook gelijk hoor, Werder zal natuurlijk niet vol op de aanval gaan spelen, maar zal heel graag een goaltje willen maken om de zaak veilig te stellen. Want lets face it: dan is het wel gebeurd met Ajax.

Ik hoop trouwens dat ik zwaar ongelijk krijg en dat Ajax met een flitsende start een wereldpartij aflevert waar we het over tien jaar nóg over hebben, maar ik zie het niet gebeuren.

:) Die trainer was inderdaad nogal een nerveus type!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 17, 2007 4:50 pm

Doorgaan wordt moeilijk na de in alle opzichten desatreus verlopen uitwedstrijd, maar een resultaat neerzetten tegen het 'Europese topteam' Werder Bremen moet zeker kunnen.

Ik baal steeds meer van de manier waarop Ajax het tegen deze omhooggeschreven ploeg heeft laten liggen. :nooo:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 17, 2007 5:04 pm

joey schreef:
Muisje Andersom schreef:Gewoon 3-4-3 spelen. Huntelaar erin uitraard. Dan wordt het gewoon 3-0 en verlengen! :yes:
Grapjas! :xyxthumbs: :D
Zelfs HSV, de ploeg van twee overwinningen in 10 maanden, wint uit bij bremen! :sad:
Misschien spelen zij met 11 man achterin?
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 17, 2007 5:05 pm

Ajax heeft in een maand tijd punten verspeeld tegen NEC, Vitesse, Sparta Praag en Sparta. Blijkbaar kunnen wij er al helemaal geen klote van, Lucas.

Oftewel, het dipje van Werder zegt me niet zoveel.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 17, 2007 5:08 pm

Ik reageerde alleen maar op de complete mickey mouse houding van Joey. Als ik Joey mag geloven was het winnen van de play offs vorig jaar en het winnen van de beker met een stuk mindere ploeg, echt een compleet wonder. Feitelijk zijn wij nog te slecht om in Nederland mee te doen, zo lijkt het haast
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 17, 2007 5:14 pm

Thomas schreef: PS Uhm Ramona, Ajax kan natuurlijk ook winnen en niet doorgaan.
Dan verliezen ze dus... :cheer:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 17, 2007 5:15 pm

Thomas schreef:Ajax heeft in een maand tijd punten verspeeld tegen NEC, Vitesse, Sparta Praag en Sparta. Blijkbaar kunnen wij er al helemaal geen klote van, Lucas.

Oftewel, het dipje van Werder zegt me niet zoveel.
Ajax heeft een aanzienlijk hoger puntgemiddelde dan Werder. Ik bestrijd dan ook dat Ajax er 'geen klote' van kan.

Die dip van Werder zegt mij ook niet zoveel, want je kunt niet van een team dat net aan Europese subtop is verwachten dat het meestrijdt om de titel in de Bundesliga.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 17, 2007 5:20 pm

Muisje Andersom schreef:Ik reageerde alleen maar op de complete mickey mouse houding van Joey. Als ik Joey mag geloven was het winnen van de play offs vorig jaar en het winnen van de beker met een stuk mindere ploeg, echt een compleet wonder. Feitelijk zijn wij nog te slecht om in Nederland mee te doen, zo lijkt het haast
Inderdaad was Ajax vorig seizoen minder dan in elk geval PSV en AZ. Die ploegen haalden veel meer punten dan Ajax. Ajax had geluk dat het in de plee-offs Feyenoord trof (heb meteen gezegd dat Ajax de kakkies zou uitschakelen) en dat AZ in Groningen slecht begon tegen Angstgegner Groningen. AZ stond er niet in de plee-offs. Dat zal LVG dit jaar niet opnieuw overkomen, schat ik in.
Dit jaar is Ajax nog steeds minder dan PSV, maar even sterk als AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 17, 2007 5:20 pm

Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Ajax er geen klote van kan, Jöhnk.

Werder strijdt al een tijdje mee om de titel in de Bundesliga. Deze dip komt compleet onverwacht. Werder hoort kwalitatief gezien tot de top van Duitsland en zou in iedere andere groep de volgende ronde van de CL hebben gehaald. Althans, dat is mijn mening.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11436
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za feb 17, 2007 5:22 pm

Thomas schreef:Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Ajax er geen klote van kan, Jöhnk.

Werder strijdt al een tijdje mee om de titel in de Bundesliga. Deze dip komt compleet onverwacht. Werder hoort kwalitatief gezien tot de top van Duitsland en zou in iedere andere groep de volgende ronde van de CL hebben gehaald. Althans, dat is mijn mening.

Tsja en vandaag met 0-2 verliezen van HSV nou dan ben je geen topploeg.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 17, 2007 5:26 pm

Ik kan me niet voorstellen dat je zo hard moet lachen als ik beweer dat Ajax, met nieuwe spelers en een veel betere trainer, best een kans heeft tegen een duitse- en Europese subtopper in zware vormcrisis. Als ik zo zou redeneren als jij, zou ik zeggen dat je je vast indekt zodat je straks kan beweren dat alle tactische blunders van ten cate door een geweldige ploeg werden afgedwongen
Laatst gewijzigd door LucaS op za feb 17, 2007 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za feb 17, 2007 5:27 pm

Zojuist wint de nummer laatst HSV met 0-2 bij Werder... Als hij er donderdag niet met een 343 het veld in komt ga ik naar huis.

Ow, kunnen Vermaelen en/of Emanuelson al spelen?
Laatst gewijzigd door El Clavo op za feb 17, 2007 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 17, 2007 5:28 pm

Ach, het is makkelijk roepen dat Werder een topploeg is. Maar waar blijkt het uit? Uit niets. Uitgeschakeld in de DFB-pokal, uitgeschakeld in de CL, uitgeschakeld in de strijd om het landskampioenschap.

OT: ik verwacht dat Ajax nu het toch niets meer te verliezen heeft de schroom van zich afgooit en deze wedstrijd wint via aanvallend voetbal met dubbele flankbezetting.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 17, 2007 5:30 pm

Muisje Andersom schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je zo hard moet lachen als ik beweer dat Ajax, met nieuwe spelers en een veel betere trainer, best een kans heeft tegen een duitse- en Europese subtopper, in zware vormcrisis. Als ik zo zou redeneren als jij, zou ik zeggen dat je je vast indekt zodat je straks kan beweren dat alle tactische blunders van ten cate door een geweldige ploeg werden afgedwongen
Komt die vormcrisis van Werder even goed uit! Kun jij Werder afschilderen als een waardeloze ploeg. ;)
Werder was sterker tegen HSV maar scoorde niet. BTW, HSV stond de hele wedstrijd met elf man in het veld en speelde niet met twee A-junioren.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za feb 17, 2007 5:33 pm

Ik zeg helemaal niet dat Ajax had moeten winnen afgelopen week, ik zeg ook niet dat het met een fatsoenlijke spelopvatting wel gewonnen had. Maar de kansen waren met een minder genante spelopvatting zeker niet slechter geweest en we hadden ons ongetwijfeld niet (alweer) aan Europa gepresenteerd als een negatieve schopploeg! :pukey:

Ik verwacht ook gewoon een overwinning, net als Johnk. Of het genoeg zal zijn is natuurlijk de vraag. Een vroege goal zou nog wat los kunnen maken!
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie