AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
- Fenerbahce
AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
Hopenlijk krijgt HTC tijdens de winterstop de boel weer een beetje op orde. Wat ik graag terug wil zien is het vertrouwen van de spelers in hunzelf en in de medespelers.
In deze wedstrijd wil ik weer dezelfde blikken in de ogen als tegen utreg uit. De blik van winnaars.
En, ik hoop er ook weer eens bij te kunnen zijn in de ArenA ... :moontje: :cheer:
Uitslag : 3-0 (Perez, Huntelaar, Huntelaar)
In deze wedstrijd wil ik weer dezelfde blikken in de ogen als tegen utreg uit. De blik van winnaars.
En, ik hoop er ook weer eens bij te kunnen zijn in de ArenA ... :moontje: :cheer:
Uitslag : 3-0 (Perez, Huntelaar, Huntelaar)
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hop, laten we voor de verandering eens het gehele -geweldige- vorige seizoen erbij slepen, dat is nog niet zo vaak gebeurd hier op dit forum....Jöhnk schreef:Laten we het hopen. Ik moet nog zien of Ajax dit jaar een prijs gaat pakken en beter gaat voetballen.
Het gaat in deze topic over Ajax-Utrecht. Vorige jaar stonden we compleet voor paal tegen Utrecht door met 1-4 op ons bek te krijgen.... Daar wordt aan gerefereerd. Niet aan die geweldige zegereeks met swingend voetbal in de beker van vorig seizoen....
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
:worshippy:MHF schreef:Hop, laten we voor de verandering eens het gehele -geweldige- vorige seizoen erbij slepen, dat is nog niet zo vaak gebeurd hier op dit forum....Jöhnk schreef:Laten we het hopen. Ik moet nog zien of Ajax dit jaar een prijs gaat pakken en beter gaat voetballen.
Het gaat in deze topic over Ajax-Utrecht. Vorige jaar stonden we compleet voor paal tegen Utrecht door met 1-4 op ons bek te krijgen.... Daar wordt aan gerefereerd. Niet aan die geweldige zegereeks met swingend voetbal in de beker van vorig seizoen....
Ik word sowieso moe van die discussies. Of het nou Ten Cate - Blind, Blind - Koeman, Koeman - Adriaanse etc. was, elke keer hetzelfde liedje. Elke keer dezelfde argumenten van steeds dezelfde mensen. Dat is opzich nog niet zo erg, maar daar is dan ook een prachtige topic voor. Hou het daar lekker bij! Dat hoeft toch niet in elke topic?
2-1.
2-1.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Eindelijk :worshippy: :worshippy:Jesse schreef:Ik word sowieso moe van die discussies. Of het nou Ten Cate - Blind, Blind - Koeman, Koeman - Adriaanse etc. was, elke keer hetzelfde liedje. Elke keer dezelfde argumenten van steeds dezelfde mensen. Dat is opzich nog niet zo erg, maar daar is dan ook een prachtige topic voor. Hou het daar lekker bij! Dat hoeft toch niet in elke topic?
2-1.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- RosenbergSpits
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik wil geen nieuwe discussie aanwakkeren, maar we gaan het vast wel beter doen dan vorig seizoen. Ramzi is er sowieso al niet bij, dus dat zal onze mannen goed doen! ;)
Ik verwacht een reguliere overwinning, want ik vind dit Utrecht niet zo goed als dat ik het vond in de afgelopen jaren. Het zou mij verbazen als we het lastig krijgen in de Arena, maar je weet, zoals eerder gememoreerd, maar nooit met dit Ajax. Voorlopig houd ik het op een 3-1 of zelfs 4-1.
Ik verwacht een reguliere overwinning, want ik vind dit Utrecht niet zo goed als dat ik het vond in de afgelopen jaren. Het zou mij verbazen als we het lastig krijgen in de Arena, maar je weet, zoals eerder gememoreerd, maar nooit met dit Ajax. Voorlopig houd ik het op een 3-1 of zelfs 4-1.