Vitesse - Ajax
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Vitesse - Ajax
Mooie boel... Door grote (verhuis)drukte ben ik glad vergeten een combikaart te kopen voor Vitesse Ajax, en nu is de voorverkoop voorbij...
Balen.
Is er misschien ergens een AT'er die een kaart gehaald heeft, maar bij nader inzien niet kan? Of geen zin heeft?
In dat geval ben ik je man. Stuur me even een PM als je er eentje over hebt...
(En hetzelfde geldt voor NEC uit op 30 december... :nooo: Je merkt: ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd, de laatste tijd. Ben gewoon die voorverkopen vergeten!)
K.
Balen.
Is er misschien ergens een AT'er die een kaart gehaald heeft, maar bij nader inzien niet kan? Of geen zin heeft?
(En hetzelfde geldt voor NEC uit op 30 december... :nooo: Je merkt: ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd, de laatste tijd. Ben gewoon die voorverkopen vergeten!)
K.
Still alive...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: Vitesse - Ajax
Ik kan 2 of 3 kaartjes proberen te regelen Ko...op onze seizoenskaarten...voor naast 't uitvak... ;)Kowalczyk schreef:Mooie boel... Door grote (verhuis)drukte ben ik glad vergeten een combikaart te kopen voor Vitesse Ajax, en nu is de voorverkoop voorbij...
Balen.
K.
Voor NEC he...want in dat Gedrocht zet ik GEEN stap...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Yep...Nihad schreef:Is dat de reden beste Ko dat op Ajax USA ' 15 years ago' nog niet is geupdate?
Ik zit namelijk met smart op december 1991 te wachten. :yes:
Ik heb het de afgelopen twee maanden krankzinnig druk gehad, hetgeen vooral te maken heeft met mijn eindredacteurschap van FC Godenzonen. Dat kwam er ineens bij, middenin de tijd (november/december) die ook bij mijn andere hoofdwerkgever (de Volkskrant) zo ongeveer de druktste van het jaar is. En ondertussen was ik oorlog aan het voeren met de Rabobank over mijn nieuwe hypotheek. Was veel te veel allemaal. Tussen 2 november en 8 december létterlijk geen enkele avond vrij geweest...
Nu wordt het rustiger: de muziekindustrie gaat zijn winterslaap in, FC Godenzonen heeft een paar weken geen uitzending, per 1 januari stop ik met wat kleine klussen die ik er gewoon niet meer bij kan hebben. Zondag ga ik verhuizen en daarna zal er een tijdje weldadige rust zijn :yes: December 1991 komt komende week. Absoluut. En januari 1992 gewoon 'op tijd'.
Leuk dat je erop wacht, trouwens. Ik krijg zo af en toe eens een bezorgd mailtje van een Ajax USA'er: 15 Years Ago stopt toch niet, hè? Is wel eens geinig om te merken dat mensen het leuk vinden... :D
K.
Still alive...
Ik ben sowieso een geschiedenis freak. Zeker als het op Ajax aan komt. En ik weet zo weinig van die periode. Zeker omdat ik toen een jaar of 7 was.Leuk dat je erop wacht, trouwens. Ik krijg zo af en toe eens een bezorgd mailtje van een Ajax USA'er: 15 Years Ago stopt toch niet, hè? Is wel eens geinig om te merken dat mensen het leuk vinden...
1991-1992 is een seizoen waar ik mij nog wat vaag van herinner. En het is het seizoen dat het begin markeerde van de nieuwe Gouden Tijdperk.
En je schrijft het ook gewoon goed. :xyxthumbs:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Een seizoenkaart voor nek, terwijl je voor AJAX bent?!Ramona schreef:Ik kan 2 of 3 kaartjes proberen te regelen Ko...op onze seizoenskaarten...voor naast 't uitvak... ;)
Voor NEC he...want in dat Gedrocht zet ik GEEN stap...
En natuurlijk weer zo'n Arnhem ettertje hier. :X
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ongeloofloos, maar waar...goodfella schreef:
Een seizoenkaart voor nek, terwijl je voor AJAX bent?!

:D
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb eigenlijk helemaal niks te doen op de 24e, vraag me dan ook af waarom ik niet gewoon naar het gelredome ga. Heb geen kaart voor het uitvak, vind ik ook niet zo'n ramp want je krijgt door dat klotenet toch amper iets mee van de wedstrijd.
Zag op de website dat er alleen kaarten gekocht kunnen worden met een Vitesse-cc. Soms hoor ik wel eens van Ticketboxen die een een bult CC's van allerlei clubs in hun la's hebben liggen, weten jullie daar één van? Of gewoon iemand die per ongeluk een Vites-CC op z'n naam heeft staan en die aan mij wilt uitlenen? ;)
Zag op de website dat er alleen kaarten gekocht kunnen worden met een Vitesse-cc. Soms hoor ik wel eens van Ticketboxen die een een bult CC's van allerlei clubs in hun la's hebben liggen, weten jullie daar één van? Of gewoon iemand die per ongeluk een Vites-CC op z'n naam heeft staan en die aan mij wilt uitlenen? ;)
- RosenbergSpits
Heitinga (geschorst) , Sneijder (geblesseerd), Perez(Geschorst) zijn niet van de partij.
Toch denk ik dat Ajax kan winnen, en dat we voor het eerst een 4-4-2 systeem gaan zien met 2 echte spitsen:
Stekelenburg;Ogararu, Grygera, Stam, Vermaelen; Lindenbergh (vlak voor verdediging; Gabri, Maduro, Emanuelson; Huntelaar, Babel.
Toch denk ik dat Ajax kan winnen, en dat we voor het eerst een 4-4-2 systeem gaan zien met 2 echte spitsen:
Stekelenburg;Ogararu, Grygera, Stam, Vermaelen; Lindenbergh (vlak voor verdediging; Gabri, Maduro, Emanuelson; Huntelaar, Babel.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is mij wel eens gelukt om mezelf naar binnen te praten op de perstribune. Verhaaltje over dat ik stagiare was bij NOS Langs de lijn. Dat ging toen tot mijn stomme verbazing vrij makkelijk. Ik was toen eerst van plan om een zwarte kaart te kopen maar die waren werkelijk nergens te vinden.Thijs schreef:Ik heb eigenlijk helemaal niks te doen op de 24e, vraag me dan ook af waarom ik niet gewoon naar het gelredome ga. Heb geen kaart voor het uitvak, vind ik ook niet zo'n ramp want je krijgt door dat klotenet toch amper iets mee van de wedstrijd.