NEC-AJAX
NEC-AJAX
De wordt gespeeld op 30 12 2006.
De wedstrijd is al uitverkocht!!
De wedstrijd is al uitverkocht!!
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
- Jinne
- Site Admin
Da's niet zo'n probleem, alleen het feit dat ze s'middags moeten. Ik moet gewoon werken die dag, dus waarschijnlijk zit in de kroeg kijken er niet in. :sad:Thijs schreef:Was eerst op zondagmiddag, maar wie gaat er nou op 31 december voetballen? Dus is het verplaatst naar de zaterdag.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
:)... echt voetbal te zien krijgen? Net zulk voetbal als tegen Vitesse zeker... dan ben ik niet zo bang dat de 3 punten hier blijven. Als NEC een beetje zin heeft en ze geven 100% allemaal (waar ik van uit ga) dan krijgt Ajax het verdomde lastig nog...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik zou gewoon weer met Ogararu als rechtsback spelen. Die speelt daar nu al een aantal wedstrijden en aangezien er niet echt een alternatief is nu Heitinga zijn plaats op het middenveld heeft gevonden kun je maar beter zorgen dat Ogararu in zijn rol groeit, lijkt me.
Verder zou ik Babel of Huntelaar rust geven. Je kunt de ander altijd nog laten invallen als het nodig is, maar de één speelt nu al sinds Groningen eigenlijk elke wedstrijd en ander heeft nog steeds een beetje last van zijn blessure.
Perez kan dan de vacature voorin opvullen.
Verder zou ik Babel of Huntelaar rust geven. Je kunt de ander altijd nog laten invallen als het nodig is, maar de één speelt nu al sinds Groningen eigenlijk elke wedstrijd en ander heeft nog steeds een beetje last van zijn blessure.
Perez kan dan de vacature voorin opvullen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Welke mod heeft er aan de titel van de topic gezeten? :sly:
Ik zou gewoon met Urby en Ogararu als backs spelen, Thomas. Een middenveld met Sneijder, Gabri en Heitinga moet NEC gewoon kunnen pakken. Hopelijk gaat Sneijder nu eindelijk eens wat minder diep spelen en wat meer het spel verdelen.
Ik zou gewoon met Urby en Ogararu als backs spelen, Thomas. Een middenveld met Sneijder, Gabri en Heitinga moet NEC gewoon kunnen pakken. Hopelijk gaat Sneijder nu eindelijk eens wat minder diep spelen en wat meer het spel verdelen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik weet het niet, Bertje. Het middenveld is gewoon erg belangrijk en daar zet je nu maar drie man neer, terwijl je ook nog eens verdedigend kwetsbare backs in je ploeg hebt.Bertje schreef:Ik zou gewoon met Urby en Ogararu als backs spelen, Thomas. Een middenveld met Sneijder, Gabri en Heitinga moet NEC gewoon kunnen pakken. Hopelijk gaat Sneijder nu eindelijk eens wat minder diep spelen en wat meer het spel verdelen.
Over Sneijder ben ik het helemaal met je eens. Volgens mij scoort Huntelaar dit seizoen relatief minder met hem in de ploeg, omdat Sneijder zo diep speelt.
Het middenveld dient ook ondersteund te worden door de rest van de ploeg. Als Sneijder beweegt dient Urby mee te bewegen en hetzelfde op rechts.
We hebben een paar van onze beste wedstrijden gespeeld met een dergelijk middenveld. Alleen dan met Maduro in plaats van Heitinga. Het enige nadeel is dat er met zowel Emanuelson en Ogararu wel erg veel druk komt op Grygera en Stam, maar dan moet Ogararu maar ingetogen spelen.
We hebben een paar van onze beste wedstrijden gespeeld met een dergelijk middenveld. Alleen dan met Maduro in plaats van Heitinga. Het enige nadeel is dat er met zowel Emanuelson en Ogararu wel erg veel druk komt op Grygera en Stam, maar dan moet Ogararu maar ingetogen spelen.
Laatst gewijzigd door Bert op vr dec 29, 2006 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En met niemand anders!
En met niemand anders!