Ajax - Fc Twente
Ajax - Fc Twente
Na een zege in een competitietopper is de wedstrijd erop altijd lastig. Twente thuis. Kost nog weleens een trainer de kop. Iemand die echt goeie herinneringen heeft aan een bezoek van de tukkers?
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Fc Twente
En het zou me niet verbazen als Stam en Gabri geschorst zijn. Twente heeft een goede ploeg, die het Ajax als ze niet (bijna) top spelen lastig kunnen maken. Maar nu eerst 4 en 5 punten los komen te staan!Dubbel schreef:Na een zege in een competitietopper is de wedstrijd erop altijd lastig. Twente thuis. Kost nog weleens een trainer de kop. Iemand die echt goeie herinneringen heeft aan een bezoek van de tukkers?
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wordt de eerste thuiswedstrijd in 2006 die ik ga missen..maarja, een weekendje Tallinn is ook leuk. Ik land tijdens de tweede helft weer op Schiphol, dus misschien pak ik toch nog wat van de wedstrijd mee vanuit het vliegtuig. ;)
Twente is in vorm, desondanks moet Ajax dit betrekkelijk makkelijk kunnen winnen. 2-0.
Twente is in vorm, desondanks moet Ajax dit betrekkelijk makkelijk kunnen winnen. 2-0.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
na de onverdiende nederlaag moet ajax in het spoor blijven van onze gloeilampen vrienden.
Ik hoop dat het eigenlijk wel weer eens de onvervalste 4-3-3 wordt. Het zal wel niet makkelijk worden want die stomme tukkers hebben echt de vorm te pakken en ze zijn voor niemand bang op dit moment.
Stekelenburg
Ogararu
Grygera
Stam
Vermaelen/urby
Gabri
Heitinga
Sneijder/urby
de Mul
KJH
Mitea.
ik weet niet of sneijder het redt en of ajax risico met hem neemt. Dit ivm de uefa cup voor volgende week donderdag.
Uitslag 2-1
Ik hoop dat het eigenlijk wel weer eens de onvervalste 4-3-3 wordt. Het zal wel niet makkelijk worden want die stomme tukkers hebben echt de vorm te pakken en ze zijn voor niemand bang op dit moment.
Stekelenburg
Ogararu
Grygera
Stam
Vermaelen/urby
Gabri
Heitinga
Sneijder/urby
de Mul
KJH
Mitea.
ik weet niet of sneijder het redt en of ajax risico met hem neemt. Dit ivm de uefa cup voor volgende week donderdag.
Uitslag 2-1
Weer op zoek naar een Interim coach..
Uefacup? Sorry, maar Ajax moet ook zonder Sneijder van Praag kunnen winnen. En anders tegen Espanyol en Waregem 4 punten kunnen pakken. Puntenverlies tegen Twente kan echter catastrofaal zijn. Met oa az nog op het programma. Ik ben van mening dat Ajax binnen de 3 punten van psv moet blijven om kampioen te kunnen worden.mattie schreef:ik weet niet of sneijder het redt en of ajax risico met hem neemt. Dit ivm de uefa cup voor volgende week donderdag.
Eens. Dan pakken we ze in Eindhoven. :yes:goodfella schreef:Uefacup? Sorry, maar Ajax moet ook zonder Sneijder van Praag kunnen winnen. En anders tegen Espanyol en Waregem 4 punten kunnen pakken. Puntenverlies tegen Twente kan echter catastrofaal zijn. Met oa az nog op het programma. Ik ben van mening dat Ajax binnen de 3 punten van psv moet blijven om kampioen te kunnen worden.mattie schreef:ik weet niet of sneijder het redt en of ajax risico met hem neemt. Dit ivm de uefa cup voor volgende week donderdag.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Vergeet het maar. Als jij in de allesverwoestende najaarsstorm door de turbulentie achtbaant is het dak van de Arena dicht.
:666:
:666:
Thijs schreef:Ik land tijdens de tweede helft weer op Schiphol, dus misschien pak ik toch nog wat van de wedstrijd mee vanuit het vliegtuig.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Moeten we nu bang zijn voor een afgekeurde jeugdspeler? Twee intikkertjes waren het.
Weet niet wat jij van de wedstrijd hebt meegekregen, maar een van zijn goals (volgens mij de tweede?) waren bepaald geen intikkers hoor :worshippy:
Maargoed, Stam neemt hem gewoon te grazen :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Krijgen we weer zo'n discussie. Quincy en Sno waren ook zulke geweldenaars die Ajax ten onrechte had weggestuurd. :xyxthumbs:Mr. Ajax schreef:Moeten we nu bang zijn voor een afgekeurde jeugdspeler? Twee intikkertjes waren het.
Weet niet wat jij van de wedstrijd hebt meegekregen, maar een van zijn goals (volgens mij de tweede?) waren bepaald geen intikkers hoor :worshippy: