Amsterdam Tournament
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Amsterdam Tournament
Ja zeg, dat ga ik geen LG-tournament noemen...
Kan iemand mij uitleggen waarom we, aan de vooravond van de CL-kwalifcatie 2 avonden achter elkaar een toernooi gaan voetballen? Is dat tegenwoordig de perfecte voorbereiding? Hier zie ik echt de meerwaarde niet van in. Levert hoogwaarschijnlijk blessures op....:nooo:
Kan iemand mij uitleggen waarom we, aan de vooravond van de CL-kwalifcatie 2 avonden achter elkaar een toernooi gaan voetballen? Is dat tegenwoordig de perfecte voorbereiding? Hier zie ik echt de meerwaarde niet van in. Levert hoogwaarschijnlijk blessures op....:nooo:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
The LG Amsterdam Tournament 2006
Toernooi
Deelnemers: AFC Ajax, FC Porto, Inter Milaan en Manchester United
Vr. 4 augustus en za. 5 augustus
Amsterdam ArenA
Vanaf heden vrije verkoop zonder Club Card verplichting
Wedstrijdschema vrijdag 4 augustus:
Aanvang 19.00 uur: Manchester United - FC Porto
Aanvang 21.15 uur: AFC Ajax - Inter Milaan
Wedstrijdschema zaterdag 5 augustus:
Aanvang 19.00 uur: FC Porto - Inter Milaan
Aanvang 21.15 uur: AFC Ajax - Manchester United
Vanaf heden vrije verkoop via TicketBox. Tevens online-verkoop via internet: www.ticketbox.nl
Einde voorverkoop: dag 1 vr. 4/8, 18.00 uur
Einde voorverkoop: dag 2 zat. 5/8, 18.00 uur
Bron: http://www.ajax.nl/home/
Als 't goed is ben ik er zaterdag bij... :eusa_dance: :cheer: :ajaxscarf:
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
In tegenstelling tot vroeger toen ik alleen deze (thuis)wedstrijden bezocht, worden dit nu de enige thuiswedstrijden die ik niet ga bezoeken.
Voetbalwedstrijden moeten toch echt ergens om gaan, zeker als je zoveel geld neer moet tellen. Ajax-PSV is voor mij een mooie ouverture!
Het enige wat ik wil is dat iedereen 100% fit is voor de uitwedstrijd in Denemarken. Maar toch, veel plezier Ramona en de rest die gaat!
Voetbalwedstrijden moeten toch echt ergens om gaan, zeker als je zoveel geld neer moet tellen. Ajax-PSV is voor mij een mooie ouverture!
Het enige wat ik wil is dat iedereen 100% fit is voor de uitwedstrijd in Denemarken. Maar toch, veel plezier Ramona en de rest die gaat!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Henk de Gier
- Contacteer:
Re: Amsterdam Tournament
money makes the world go round :yes:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ja zeg, dat ga ik geen LG-tournament noemen...
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik ben bang dat er niet zo goed met Ajax wordt meegedacht dat het ze om het laatste te doen is. Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat er meer kaarten worden verkocht als er op zaterdagavond wordt gespeeld ipv zondagavond.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar ondertussen weet ik nog steeds niet waarom ze 2 avonden achter elkaar spelen. Commercie? Of omdat zondag en evt. dinsdag (mogelijke CL-speeldatum) te dicht bij elkaar vallen?
Op naar de vierde ster!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Zolang de dagjesmensen er op blijven happen, blijft het leuk. :xyxthumbs: ;)Henk de Gier schreef:en weer een kort door de bocht conclusie die van geen kanten klopt, zo kennen we je weer Goodfella :xyxthumbs:goodfella schreef:Nee, ik ga juist niet. Itt de rest van AT. ;)Ramona schreef:Jij komt ook dus? :cheer: :D
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer: