FC Hilversum - Ajax
FC Hilversum - Ajax
Je zou het bijna vergeten, maar Danny mag vandaag om vier uur nog een keer een monsterscore neerzetten!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Blij dat ik er niet ben. In plaats daarvan gezellig geshopt met mijn meisje. Lekker ergens geluncht. Terrasje gepakt toen het even kon. Heerlijk.
Het seizoen 2005-2006 is ten einde. Godzijdank. Ik word al moe als ik 'Ajax' dénk op dit moment. En ik ben bovendien blij dat Danny Blind ontslagen is.
Kom maar op met dat WK. En daarna weer aan Ajax denken.
K.
Het seizoen 2005-2006 is ten einde. Godzijdank. Ik word al moe als ik 'Ajax' dénk op dit moment. En ik ben bovendien blij dat Danny Blind ontslagen is.
Kom maar op met dat WK. En daarna weer aan Ajax denken.
K.
Still alive...
Ajax.nlAjax in Hilversum op 7-0 bij rust
Hilversum, 20 mei 2006
Ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van FC Hilversum speelt Ajax daar vanmiddag een jubileumwedstrijd. Doordat veel Ajacieden de club voor dit seizoen al vaarwel hebben gezegd vanwege interlands, staat er een gemengd A1, Jong Ajax en Ajax 1 team in het veld. Bij rust is het 7-0 in Amsterdam voordeel.
Nicolae Mitea opende in de eerste minuut de score. In de tweede minuut schoot Jan Vertonghen, die centraal in de verdediging stond opgesteld, de tweede Ajax-goal al binnen. Yannis Anastasiou tekende voor 0-3, Mitea eiste de 0-4 voor zich op en dankzij twee goals van Nourdin Boukhari en eentje van junior Javier Martina werd de ruststand op 0-7 bepaald.
Opstelling Ajax: Hans Vonk; Vurnon Anita, Emmanuel Boakye, Jan Vertonghen, Donovan Slijngard; Steven Pienaar, Nourdin Boukhari, Olaf Lindenbergh; Javier Martina, Yannis Anastasiou, Nicolae Mitea
Wissels: Marco van Duin, Michael Timisela, Murat Yildirim, John Goossens, Rydell Poepon, Derk Boerrigter.
Later meer
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
En voor zo'n B-team van bankzitters en junioren betaalt een amateurclub 25.000 euro?
Opstelling Ajax: Hans Vonk; Vurnon Anita, Emmanuel Boakye, Jan Vertonghen, Donovan Slijngard; Steven Pienaar, Nourdin Boukhari, Olaf Lindenbergh; Javier Martina, Yannis Anastasiou, Nicolae Mitea
Laatst gewijzigd door 666 op za mei 20, 2006 5:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Volgens Duke in het Batman-topic: http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic ... 9&start=31 .Thomas schreef:25.000 Euro?
Maar misschien overdrijft Duke wel en kost het maar 20.000 om Slijngard en Martina naar je feestje te lokken.
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
Ajax.nlAjax wint jubileumduel Hilversum met 10-0
Hilversum, 20 mei 2006
Ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van FC Hilversum speelde Ajax daar zaterdagmiddag een jubileumwedstrijd. Doordat veel Ajacieden de club voor dit seizoen al vaarwel hebben gezegd vanwege interlands, stond er een gemengd A1, Jong Ajax en Ajax 1 team in het veld. Na een 0-7 ruststand, stond er na negentig minuten een 0-10 eindstand op het bord.
Nicolae Mitea opende in de eerste minuut de score. In de tweede minuut schoot Jan Vertonghen, die centraal in de verdediging stond opgesteld, de tweede Ajax-goal al binnen. Yannis Anastasiou tekende voor 0-3, Mitea eiste de 0-4 voor zich op en dankzij twee goals van Nourdin Boukhari en eentje van junior Javier Martina werd de ruststand op 0-7 bepaald.
Martina scoorde vijf minuten na rust de 0-8 en Jan Vertonghen vuurde zes minuten later wederom zeer succesvol op doel, 0-9. Derk Boerrigter zette tot slot de eindstand van 0-10 in de boeken.
Opstelling Ajax: Hans Vonk (60. Marco van Duin); Vurnon Anita (60. Michael Timisela), Emmanuel Boakye, Jan Vertonghen, Donovan Slijngard; Steven Pienaar (60. Murat Yildirim), Nourdin Boukhari, Olaf Lindenbergh (60. John Goossens); Javier Martina (60. Derk Boerrigter), Yannis Anastasiou (60. Rydell Poepon), Nicolae Mitea
Later meer
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die komen dat vast wel melden, dan. :D
Van deze spelers zien we er volgend jaar hoogstens vier terug bij Ajax-1. Al met al een oefenduel zonder enige waarde voor Ajax. Ik vind het dan ook reinste onzin om half Mei nog oefenduels af te gaan werken.
Van deze spelers zien we er volgend jaar hoogstens vier terug bij Ajax-1. Al met al een oefenduel zonder enige waarde voor Ajax. Ik vind het dan ook reinste onzin om half Mei nog oefenduels af te gaan werken.
Laatst gewijzigd door peter op za mei 20, 2006 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.