Trofeu Joan Gamper: Barcelona - Ajax
-
Trofeu Joan Gamper: Barcelona - Ajax
Ajax oefent tegen Barça deze zomer! :bis:
Vorig jaar was Juve nog te gast, nu is Ten Cate uitgenodigd. :worshippy:
-
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Trofeu Joan Gamper: Barcelona - Ajax
Heb je een datum?Rembrandt III schreef:Ajax oefent tegen Barça deze zomer! :bis:
-
Dit hoor ik voor het eerst. Goed geregeld. :xyxthumbs:Kowalczyk schreef:According to reports here in Holland Barcelona have invited Ajax for their traditional pre-season game (Joan Gamper Cup) at the Nou Camp. It is the opening game of the new season for Barcelona. Last season they invited AC Milan.
Barcelona want to turn the game into a 'farewell match' for Henk ten Cate. Normally Barcelona would have paid Ajax a sum of money, but in this case they 'paid' Ajax by letting Henk ten Cate go on a free transfer. This friendly is Ajax's payment for Ten Cate, in other words. Nice one.
Date? To be confirmed, I guess. It wasn't in the reports I read.
K.
Nou, ik vind het anders een prima deal hoor. Ten Cate 'gratis' binnen en een mooie vriendschappelijke wedstrijd in Camp Nou tegen Europas beste.Dubbel schreef:Tja, van de mensen die Messi liever in Eindhoven wilden stallen dan in Amsterdam hoef je als Ajax geen kadootjes te verwachten. Gelukkig is de 25 mille van FC Hilversum al binnen. ;)This friendly is Ajax's payment for Ten Cate
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik ga er niet heen, trouwens. Prachtige friendly, en een paar dagen Barcelona is nooit een straf. Maar ik ga ook al naar Londen voor de Bergkamp-testimonial en ik wil zeker ook weer één of twee Europese uitduels meepikken voor de winterstop. Barça sla ik dus effe over. Kans zit er sowieso in dat ik dan op vakantie ben. Dat zal augustus worden, denk ik.
K.
K.
Still alive...
- LouisXIV & co
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Tja, het is een mooie friendly.
Maar in een zomer waarin ik ook al op een korte en een langere vakantie ga, wil ik gewoon kiezen voor óf Londen óf Barcelona. En dan vind ik het 'Bergkamp-ding' toch wel een stuk specialer, met Cruijff en Van Basten enzo. Naar Londen vliegen is ook nog aanzienlijk goedkoper (in Londen verblijven dan weer niet).
K.
Maar in een zomer waarin ik ook al op een korte en een langere vakantie ga, wil ik gewoon kiezen voor óf Londen óf Barcelona. En dan vind ik het 'Bergkamp-ding' toch wel een stuk specialer, met Cruijff en Van Basten enzo. Naar Londen vliegen is ook nog aanzienlijk goedkoper (in Londen verblijven dan weer niet).
K.
Still alive...
-
- AT Toto winner 15/16
Het is idd wel een dilemma, aan de ene kant lijkt het me prachtig om er heen te gaan, het is toch een mooi affiche, mooie stad etc. etc. aan de andere kant ik vlieg door mn vrije dagen heen en dit kost je toch weer een dag of 3 als je het een beetje relaxed wilt doen. In September begint de CL ook weer... ik houd geen vrije dag meer over man.
- Jinne
- Site Admin
Vanwege die voorronde CL gaat het (waarschijnlijk) niet door. En dit keer is de bron wel El Mundo Deportivo.
http://www.elmundodeportivo.es/20060528 ... 75127.html
http://www.elmundodeportivo.es/20060528 ... 75127.html
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!