Finale Play-offs: AJAX-Groningen 26 april 2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 30, 2006 10:57 am

wimpey schreef:Objectief blijven, joey! Niet alleen dit seizoen. De laatste 2 seizoenen onder Koeman was het qua voetbal ook pet. Het seizoen daarvoor onder Koeman was wat mij betreft het beste sinds 1995 / 1996.
Dat ben ik met je eens. Maar ik bedoel dat we zo niet door kunnen gaan, er moet iets aan het spel gebeuren. Aangezien Blind dat niet lijkt te kunnen bewerkstellingen, kies ik voor een nieuwe trainer.
HtC moet gewoon kampioen worden, met goed voetbal. Hij is immers een véél betere trainer dan Blind, naar het schijnt. Nou, dat moet in de prestaties en het spel dan maar tot uitdrukking komen.
Garanties heb je nooit, dat hangt ook van de concurrentie af. LVG bijvoorbeeld zal ook een gooi naar de titel willen doen. Ik hoop dat de stijgende lijn te zien zal zijn, dat er weer iets te genieten valt in de Arena. Ik ben dit jaar zo vaak met tegenzin naar Ajax gegaan.. :blush:
Technische staf renoveren is trouwens een goed idee. Flikker Ruud flapKrol eruit (nog nooit iets zinnigs van vernomen in bijna 5 jaar Ajax) en stel een assi aan waarvan onze spelers wél iets kunnen leren. HtC bijvoorbeeld. :D
Haha, dan zou je Blind zelfs kunnen laten zitten. :D
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51818
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo apr 30, 2006 11:04 am

joey schreef: Garanties heb je nooit, dat hangt ook van de concurrentie af. LVG bijvoorbeeld zal ook een gooi naar de titel willen doen. Ik hoop dat de stijgende lijn te zien zal zijn, dat er weer iets te genieten valt in de Arena.
:pukey:

Jij stelt wel hele hoge eisen aan toptrainer HtC! :nooo:

Stijgende lijn, iets te genieten. Denk dat Blind dat met toppers als Stam, Perez, Sneyder en wat minder blessures dan dit seizoen dat ook wel voor elkaar zou krijgen! Daarvoor hoef je geen wondertrainer uit Barcelona te halen.

Wanneer HtC volgend seizoen niet de titel haalt (met prima voetbal) en de 2e ronde CL niet bereikt, mag ie wat mij betreft Blind achterna. HtC schijnt the dog´s bollocks te zijn, nou, dat mag ie dan laten zien. Correctie, moet ie laten zien.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo apr 30, 2006 11:06 am

Ik snap de aversie van wimpey tegen HtC niet. Wees verdomme blij dat Ajax sinds jaren weer eens een trainer krijgt.

Weet je wat: Krijgen jullie Erwin 'wondertrainer' Koeman en dan nemen wij HtC wel.

Deal?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 30, 2006 11:10 am

Wimpey, eerst goed voetbal, dan komen de resultaten vanzelf. Daarentegen blijf je nooit presteren als het voetbal niet goed is, dat loopt vroeger of later mis.

En natúúrlijk moet Ajax om het kampioenschap spelen.


Nee bedankt, Steef. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51818
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo apr 30, 2006 11:14 am

Steef schreef:Ik snap de aversie van wimpey tegen HtC niet. Wees verdomme blij dat Ajax sinds jaren weer eens een trainer krijgt.
:D

Ik heb absoluut geen aversie tegen HtC, Steef. Sterker nog, ik heb ´m bij Go Ahead en ABS wel eens gesproken en een biertje met ´m gedronken en het is een verdomd aardige en grappige gast.

Alleen snap ik joey niet. Blind haalt de CL, de 2e ronde CL, wint de beker en de JC Schaal, maar deugt van geen kanten. Dan komt de bewierrookte HtC en joey wil ´iets te genieten´ en ´vooruitgang´ zien. Dat is mij dus véél te weinig. Ik eis een kampioenschap met prima voetbal van ´m, hij moet het véél beter doen dan Blind, want men is het er unaniem over eens dat ie een véél betere trainer is dan Blind.

En hij zal een véél betere selectie hebben dan Blind dit seizoen had. Dus mogen en moeten de verwachtingen hooggespannen zijn. Logisch toch!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 30, 2006 11:18 am

Blind had anders een prachtselectie hoor. :hypocrite:

Waarom begrijp je mij niet? Ajax is afhankelijk van externe factoren. Wat doet PSV? Misschien halen ze Scolari en Saviola wel. :hypocrite: En in de CL kunnen we in pot 3 belanden en loten tegen Barcelona en Juventus. Dan zit de volgende ronde er niet in.

Ajax mag NOOIT op meer dan twintig punten eindigen van de kampioen. Dat is onaanvaardbaar. Wij zijn geen subtopper. Maar een andere ploeg kan beter zijn zonder dat dit betekent dat Ajax op de verkeerde weg is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo apr 30, 2006 11:32 am

wimpey schreef:Blind haalt de CL, de 2e ronde CL, wint de beker en de JC Schaal, maar deugt van geen kanten.
Ja doei Wimpey. Als we niet in de makkelijkste poule sinds het begin van de CL hadden gezeten, hadden we nooit de tweede ronde gehaald. Of ben je door de tranen va Blind vergeten wat een dramapartij we hebben gespeeld uit bij Thun?

En de JC-schaal ruil ik graag in voor een plekje dichter bij de titelkandidaat. Liever geen JC-schaal dan dat we vanaf oktober al niet meer mee doen om de prijzen en werkelijk waar het lachertje van de eredivisie zijn. Dat we nu als laatste lachen, komt alleen door die maffe plee-offs, niet door het tactische spel van Ajax.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo apr 30, 2006 11:34 am

Ook in grunn geloven ze

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo apr 30, 2006 11:35 am

Ja, leuk, iemand die mij nadoet.

Sommigen hebben echt een Steef-obsessie. :nooo:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 30, 2006 11:37 am

Steef, MVG heeft zijn lijstje nog niet compleet, dat hij van jou DVD's aangeleverd krijgt?
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo apr 30, 2006 11:40 am

Steef schreef:Ja, leuk, iemand die mij nadoet.

Sommigen hebben echt een Steef-obsessie. :nooo:
Je zei elders al dat je fans hebt? :hypocrite:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo apr 30, 2006 11:53 am

joey schreef:Steef, MVG heeft zijn lijstje nog niet compleet, dat hij van jou DVD's aangeleverd krijgt?
Nee hoor. Gewoon de gehele Z Amerikaanse markt in kaart gebracht en daar beeldmateriaal bij geleverd. Hoeven geen spelers voor komend seizoen te zijn.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo apr 30, 2006 11:58 am

Steef schreef:Weet je wat: Krijgen jullie Erwin 'wondertrainer' Koeman en dan nemen wij HtC wel.

Deal?
Nee.

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo apr 30, 2006 12:51 pm

Maarten127 schreef:
Steef schreef:Ja, leuk, iemand die mij nadoet.

Sommigen hebben echt een Steef-obsessie. :nooo:
Je zei elders al dat je fans hebt? :hypocrite:
Klopt. Speel al met het idee om een merchandising afdeling aan m;n bedrijf te hangen. Kunnen ze die zooi mooi bij de onderburen verkopen.

Shirts met:

Steef, scout me!

Steef, I am EXCELlent.

110% anti-Piet de Visser

Nu nog een mooi logo creeeren. Dat vinden ze hier belangrijk, schijnt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 30, 2006 6:33 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Natuurlijk is het achterbaks dat MVG met Ten Cate praat achter de rug van Blind. Desondanks kan ik het me wel voorstellen, gezien de belangstelling van PSV voor Ten Cate en het feit dat de spelers achter Blind staan.
Het was trouwens altijd van levensbelang dat een trainer van Ajax een verleden bij de club had. Met HtC en Maaskant zitten we wat dat betreft geramd! :nooo:

Stelletje blinde vinken hier trouwens op AT!! Is uw aller wimpey nou de enige die het is opgevallen dat HtC´s a.s. assi (Maaskant dus) prominent op de tribune zat afg. woensdag!! Van een trainer die van stabiele middenmoter Willem II een degradatiekandidaat heeft gemaakt, zullen onze jongens natuurlijk meer kunnen leren dan van Danny Blind!!

HtC komt volgend seizoen in een gespreid bedje. De talenten Stekel, Vermaelen, Urby en Sneyder hebben dit seizoen een flinke stap gezet in hun ontwikkeling. KJH schopt er volgend seizoen 40 in, met Stam en Perez win je aan fysiek, routine, mentale hardheid en bovenal kwaliteit. Wanneer HtC volgend seizoen geen kampioen wordt met Ajax faalt ie hopeloos.
Ik kreeg voor vandaag altijd de indruk dat je Blind nog een kans wilde geven met een nieuwe selectie. Maar als ik je posts van vandaag lees lijkt het wel alsof je Blind de ideale man voor Ajax vindt. :shock:

Dat vind je toch niet echt?

Elke verbetering moet nagestreefd worden, Wimpey. En het is natuurlijk onzin om te stellen dat HtC volgend seizoen dit en dat moet halen. Voor Ajax is het geen reëele doelstelling om een EC te pakken. Dus is een kampioenschap met aardig goed voetbal (in tegenstelling tot slecht voetbal) of meedoen om het kampioenschap met aardig goed voetbal (we zijn inderdaad ook afhankelijk van de concurrentie) al een verbetering.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo apr 30, 2006 7:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo apr 30, 2006 6:59 pm

Steef schreef:...een mooi logo... Dat vinden ze hier belangrijk, schijnt.
:D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 01, 2006 9:33 am

wimpey schreef:
Stelletje blinde vinken hier trouwens op AT!! Is uw aller wimpey nou de enige die het is opgevallen dat HtC´s a.s. assi (Maaskant dus) prominent op de tribune zat afg. woensdag!!
de enige blinde vink ben jij Wimpey, want dit feit is al een paar keer op AT genoemd :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Berend Stoker
Berichten: 3583
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 2:33 pm

Bericht door Berend Stoker » ma mei 01, 2006 10:35 am

Ajax moet 'gewoon' weer eens mooi voetbal gaan spelen. Wat er dan voor een prijzen uitrollen zien we naderhand wel. Verzorgd en dominant voetbal, dat is wat ik wil!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 01, 2006 10:37 am

Berend Stoker schreef:Ajax moet 'gewoon' weer eens mooi voetbal gaan spelen. Wat er dan voor een prijzen uitrollen zien we naderhand wel. Verzorgd en dominant voetbal, dat is wat ik wil!
:worshippy:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 01, 2006 10:45 am

Berend Stoker schreef:Ajax moet 'gewoon' weer eens mooi voetbal gaan spelen. Wat er dan voor een prijzen uitrollen zien we naderhand wel. Verzorgd en dominant voetbal, dat is wat ik wil!
Inderdaad. :worshippy:

Ajax hoeft van mij de CL niet te winnen. Ik wil weer met plezier naar de Arena.

Om het kampioenschap spelen is wél een must.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Berend Stoker
Berichten: 3583
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 2:33 pm

Bericht door Berend Stoker » ma mei 01, 2006 10:51 am

Ik moet me eens vaker hier vertonen. Het regent worshippies. :D
Het is allemaal zo simpel.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 01, 2006 10:52 am

Berend Stoker schreef:Ik moet me eens vaker hier vertonen. Het regent worshippies. :D
Het is allemaal zo simpel.
Die keer dat je eens iets zinnigs zegt kunnen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. :D

Gebruikersavatar
Berend Stoker
Berichten: 3583
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 2:33 pm

Bericht door Berend Stoker » ma mei 01, 2006 10:53 am

:D

Waarvoor dank!

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 01, 2006 12:51 pm

Hahaha die gast die Steef nadoet op die site is nog een ezel ook. Hij heeft een heel rijtje staan met clubs die het onmogelijke presteerden en clubs die dat bijna presteerden.

en dan staat deze er ook tussen:

En net te kort, maar toch:

Real Madrid - Zaragoza return: (4-0) heen: (1-6)
Ajax - Feyenoord return: (2-4) heen: (0-3)



:worshippy: :D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 01, 2006 12:53 pm

Volgens mij komt dat rijtje bij Steef zelf vandaan. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

Plaats reactie