ABS Bathmen - Ajax (11-07-06)
ABS Bathmen - Ajax (11-07-06)
Op dinsdag 11 juli komt Ajax voor de eerste wedstrijd van de voorbereiding van het nieuwe seizoen naar Bathmen. Dat staat tenminste in De Stentor van vandaag, heb het verder nog nergens kunnen vinden.
Zou wel leuk zijn als ze weer een keer hier in de buurt spelen. :xyxthumbs:
http://www.absbathmen.nl/html/voetbal.html
Zou wel leuk zijn als ze weer een keer hier in de buurt spelen. :xyxthumbs:
http://www.absbathmen.nl/html/voetbal.html
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Berend Stoker
Denk dat ze met z'n vader meer te stellen zullen krijgen! :DJesse schreef:Jesse met Koninginnedag in Battum? Battum is gewaarschuwd!
;)
Kroegbaas net even gebeld, kaartje geregeld. Eens in de 15 jaar weten ze Bathmen te vinden, het Barca van Cruijff en Koeman was ooit ook op bezoek. Bij 0-0 kreeg ABS toen een levensgrote kans, uitslag was 0-14 ofzo. Voor wie het interesseert. Niemand waarschijnlijk. :D
- Daily Blind
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Wanneer gaat Ajax nou eens het volledige voorbereidingsschema bekend maken? In voorgaande seizoenen was het er rond deze tijd al...
Ik heb gehoord dat ze weer in Duitsland gaan spelen, maar ik hoop in de dagen voor het Bergkamp-ding stiekem op een potje tegen een kleine Londense club... Watford of Preston North End ofzo.
K.
Ik heb gehoord dat ze weer in Duitsland gaan spelen, maar ik hoop in de dagen voor het Bergkamp-ding stiekem op een potje tegen een kleine Londense club... Watford of Preston North End ofzo.
K.
Still alive...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit is wat Joey nou zo fijn vindt aan MvG: hij houdt die dingen stil, er komt niks meer in de media. ;)Kowalczyk schreef:Wanneer gaat Ajax nou eens het volledige voorbereidingsschema bekend maken? In voorgaande seizoenen was het er rond deze tijd al...
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- LouisXIV & co
Is het wachten nog op de nieuwe trainer? Volgens Blind was MvG er al wel druk mee bezig, maar mocht hij niet meer meepraten.Kowalczyk schreef:Wanneer gaat Ajax nou eens het volledige voorbereidingsschema bekend maken? In voorgaande seizoenen was het er rond deze tijd al...
K.
Of hoe zit het met dat voorbereidingsschema? Wil natuurlijk wel weten wanneer ik op vakantie kan...
Bovendien ligt het in een prachtig gebied; je geeft Rotjeknor maar aan Duitsland. Die weten het tenslotte op waarde te schatten.wimpey schreef:No fuckin way!! Dat is mijn dorp!!Steef schreef:De Loeenk en de Uutvlog.
Nee, geef maar aan Duitsland dat gebied.
De Looenk is het sportcomplex, de Uutvlog de sporthal. Tis maar dat je het weet...
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
:D :xyxthumbs: Dank je wel!Jöhnk schreef:Wat een niveau. :nooo:Thomvak425 schreef: Bovendien ligt het in een prachtig gebied; je geeft Rotjeknor maar aan Duitsland. Die weten het tenslotte op waarde te schatten.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
In de lente..... :xyxthumbs:Scherrer schreef:Zielig, sneu mannetje.Thomvak425 schreef:
Bovendien ligt het in een prachtig gebied; je geeft Rotjeknor maar aan Duitsland. Die weten het tenslotte op waarde te schatten.