Ajax-Vitesse
Ajax-Vitesse
Vertel 't maar....
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nounou Thom, jij moet elke thuiswedstrijd al voortdurend achterom kijken om te zien of er geen mongool is die iets van plan is en nu wil je dat iemand anders ook aandoen? :nooo:Thomvak425 schreef:Ik hou het maar op 2-1; overigens, weet iemand of je met een seizoenkaart ook een kaartje voor een ander kan kopen? Of heb je dan perse een supporterskaart nodig?
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax is oppermachtig. Stam laat niks door de verdediging komen, alles staat muurvast, en hij kan zelfs opkomen. Emanuelson stormt elke keer over de linkervleugel, en passt door naar Rosenberg, die met geniale voorzetten elke keer Huntelaar weet te bereiken. De samenwerking van Perez en Sneijder op het middenveld is geweldig, en beiden scoren en maken een assist op Huntelaar. Huntelaar zelf is al de hele wedstrijd in topvorm, en scoort uiteindelijk 3x, waarvan 1 kopbal, een stiffje en een omhaal. Trainer Ten Cate is lovend over zijn team na de wedstrijd, dat voor de 11e keer op rij wint en de 0 houdt.
Wat heb ik zin in volgend jaar.
Wat heb ik zin in volgend jaar.
Laatst gewijzigd door Kramer op di apr 11, 2006 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geinig lijkt het me niet, maar zeer waarschijnlijk wel.
Op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over. Wellicht omdat we zondag weer zijn weggespeeld en met de nodige geluk hebben gewonnen. Of is het omdat Vitesse voor haar laatste kans strijdt en helemaal niet onder doet voor dit Ajax.
Groningen zie ik woensdag van Utrecht winnen. En aanstaande zondag zie ik Utrecht weer van Willem 2 winnen. Dan zou ons lot in de handen van Groningen liggen.
Kortom een winst is morgen noodzakelijk, maar ik zie het somber is.
Op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over. Wellicht omdat we zondag weer zijn weggespeeld en met de nodige geluk hebben gewonnen. Of is het omdat Vitesse voor haar laatste kans strijdt en helemaal niet onder doet voor dit Ajax.
Groningen zie ik woensdag van Utrecht winnen. En aanstaande zondag zie ik Utrecht weer van Willem 2 winnen. Dan zou ons lot in de handen van Groningen liggen.
Kortom een winst is morgen noodzakelijk, maar ik zie het somber is.
-
- AT Toto winner 15/16
Is toch geinig, een lekkere portie spanning op hun flikker als ze naar Waalwijk moeten. Mij maakt het toch niet zoveel uit of ze die play-offs wel of niet halen.joey schreef:Ben jij nou Ajacied? :shock: :huh:brigade zuid schreef:Lijkt me op zich wel geinig als ze deze wedstrijd verliezen zodat alles afhankelijk wordt van die wedstrijd bij RKC.
Als je dat toch niet zoveel uitmaakt, hoe spannend is Waalwijk nog dan? ;)brigade zuid schreef: Is toch geinig, een lekkere portie spanning op hun flikker als ze naar Waalwijk moeten. Mij maakt het toch niet zoveel uit of ze die play-offs wel of niet halen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
kijk,
opzich verdienen we niet die 2e plek, MAAR alleen al om het feit dat we de vrienden uit rotterdam een hak kunnen zetten door in de beslissende wedstrijd feijenoord die 2e plek te ontfutselen , dan zou dat de bak van het jaar zijn.
de druk ligt bij feijenoord. Alles wat ajax nu nog meepakt is meegenomen.
Daarentegen hebben az en feijenoord alles te verliezen in de play offs
stel je eens voor... straks worden we nog 2e door in de kuip vlak voor tijd de winnende te maken.
Dat lig je toch helemaal vlak van het lachen... toch ??
en als we het niet halen.. jammer dan.. het zat er toch al niet in dit seizoen, maar oh oh oh wat zullen ze zuur zijn in rotterdam als we het wel halen..
.
opzich verdienen we niet die 2e plek, MAAR alleen al om het feit dat we de vrienden uit rotterdam een hak kunnen zetten door in de beslissende wedstrijd feijenoord die 2e plek te ontfutselen , dan zou dat de bak van het jaar zijn.
de druk ligt bij feijenoord. Alles wat ajax nu nog meepakt is meegenomen.
Daarentegen hebben az en feijenoord alles te verliezen in de play offs
stel je eens voor... straks worden we nog 2e door in de kuip vlak voor tijd de winnende te maken.
Dat lig je toch helemaal vlak van het lachen... toch ??
en als we het niet halen.. jammer dan.. het zat er toch al niet in dit seizoen, maar oh oh oh wat zullen ze zuur zijn in rotterdam als we het wel halen..
.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.