Roda JC-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Verspeelt Ajax z'n kansen op de plee-offs?

Roda neemt wraak & maakt gehakt van Ajax
14
36%
Roda wint nipt door een omhaal in blessuretijd
7
18%
Tegen de verhouding in verliest Ajax niet
11
28%
Dankzij toptrainer Blind laat Ajax Roda alle hoeken van het veld zien
7
18%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Roda JC-Ajax

Bericht door 666 » zo mar 26, 2006 8:46 pm

Ik heb in 'hoe lang... deel 2' voorspeld dat Kerkrade het Waterloo van Blind wordt. Niks wijst er op dat Ajax van Roda gaat winnen. Dat zou (verlengingen niet meegerekend) de 6e keer op rij worden.

Ben benieuwd hoeveel centrumspitsen er nu weer in de basis staan en of Maduro weer de twaalfde man van de tegenstander uit gaat hangen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » zo mar 26, 2006 8:53 pm

Geen van mijn antwoorden op de vraag staat er tussen.


Aangezien Vermaelen, en waarschijnlijk Grygera er weer bij zijn, geef ik Ajax een redelijk goeie kans.

Zowel de verdediging als het middenveld zal er een stuk beter uitzien.

Misschien wel Grygera en Vermaelen in de verdediging en Maduro, Lindenbergh , Galasek op het middenveld..

Denk dat Ajax gewoon wint.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » zo mar 26, 2006 8:59 pm

Hoe weet je zo zeker dat Grygera er bij is? :nooo: Onzin. Die jongen moet eerst weer normaal trainen.

Ajax verliest in Kerkrade en moet hopen op puntverlies van de concurrentie. Lees: Utrecht, Groningen, Heerenveen. X'C

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo mar 26, 2006 9:09 pm

Hangt af van hoeveel blessures er deze week weer bijkomen.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo mar 26, 2006 9:12 pm

Blind wordt niet ontslagen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo mar 26, 2006 9:17 pm

Nee dit seizoen niet meer, denk zelfs dat ie volgend seizoen ook mag beginnen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo mar 26, 2006 9:18 pm

Ook als Ajax in goeden doen is, is Roda uit een lastige tegenstander. Dat, samen met het feit dat Roda nog een rekening open heeft staan, zal betekenen dat we gewoon gaan verliezen in Kerkrade. X'C
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mar 26, 2006 9:29 pm

Duke schreef:Ook als Ajax in goeden doen is, is Roda uit een lastige tegenstander. Dat, samen met het feit dat Roda nog een rekening open heeft staan, zal betekenen dat we gewoon gaan verliezen in Kerkrade. X'C
Een rekening? Beide ploegen willen wel winnen, maar Ajax is dit seizoen helaas slechter dan de suptoppers in Nederland. Ajax mag blij zijn met het kampioenschap van psv en Europees voetbal.

Zie ik Vitesse vrijdagavond op tv en ik kan niet anders zeggen dat Vitesse de bal sneller speelt, er meer beleving is, ook al worden er fouten gemaakt (Vitesse staat niet bovenaan!). Ajax speelt zo gelaten, Ajax hoort niet in de top 5, nu maar hopen op volgend seizoen (Hoe lang zeggen feyenoorders dit al?)

Een gewone nederlaag en we zien wel.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mar 26, 2006 9:30 pm

RosenbergSpits schreef:Misschien wel Grygera en Vermaelen in de verdediging en Maduro, Lindenbergh , Galasek op het middenveld.
Dat is dan wel een lekker creatief middenveld met Maduro, Lindenbergh en Galasek. Drie of vier centrumspitsen in de aanval en pompen met die ballen. :nooo:

Mr. Ajax
Berichten: 14506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 26, 2006 9:34 pm

Combinatie-voetbal krijg je toch niet dit seizoen...Dan maar realistisch te werk gaan met wat je wel hebt en kan. De eerste tien minuten van de wedstrijd vanmiddag vond ik Rosenberg opvallend goed op de '10'. De hele aanval liep eigenlijk goed in het begin. Toen werd het weer slap. Maar ik zou met een soortgelijke opstelling beginnen volgende week.


Stekelenburg

Trabelsi
Maduro
Vermaelen
Juanfran

Galasek
Rosenberg
Lindenbergh

Rosales
Huntelaar
Babel
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mar 26, 2006 9:36 pm

Ik zou Maduro ten alle tijden weghalen uit de verdediging.

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 26, 2006 11:31 pm

Hoeft niet, als maar 1 echte verdediger naast hem loopt. Wanneer is Urby weer fit?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mar 27, 2006 12:30 am

Maduro staat inderdaad fantastisch in het centrum tegen Roda.

:nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma mar 27, 2006 9:06 am

Roda speelt het hele seizoen afzichtelijk, maar tegen Ajax kan iedere ploeg tactisch winnen. In de bekerwedstrijd werden we 90 minuten van de mat gespeeld. Ik zie ons dan ook niet winnen.

En misschien is dat maar beter ook, want dan gaat de beerput hopelijk eens open.
Het bestuur heeft in ieder geval het vertrouwen aan Blind gegeven, dusss...

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mar 27, 2006 11:07 am

AJAX verliest en zakt weg in de stand :sad:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 27, 2006 11:14 am

Maartoe schreef:Ik zou Maduro ten alle tijden weghalen uit de verdediging.
:yes:

Zeg ik al het hele seizoen, Maduro is GEEN verdediger. :X

Roda is belust op revanche, ben ik bang.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Joe
Berichten: 98
Lid geworden op: wo mar 08, 2006 5:51 pm

Bericht door Joe » ma mar 27, 2006 3:01 pm

revanche zegt me niet zo veel, halve finale beker is reden genoeg om je best te doen.. dus dat zal het verschil niet maken, ik ben bang dat het van Cziommer af hangt of ajax gaat winnen, Ajax is op dit moment niet goed genoeg om het af te dwingen.
Geniet en drink met je maten!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma mar 27, 2006 3:12 pm

Roda is uit altijd lastig, voor iedere ploeg. Dit seizoen spelen ze stukken minder dan voorgaande jaren, maar met het zicht nog op de plee-offs zullen ze er alles aan doen om die laatste strohalm te pakken.
Ze gaan in ieder geval weer volop strijd leveren.
Toch gaan we daar winnen omdat Ajax ruimte zal krijgen omdat Roda moet winnen en dat is een spel dat Roda niet graag speelt tegen topploegen. Tegen topploegen spelen ze het liefst afwachtend, maar dat kunnen ze dit keer niet doen.
Roda-Ajax 1-3

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » ma mar 27, 2006 8:44 pm

Wat was het een zware avond gisteravond na het gelijke spel tegen NAC. Natuurlijk ben je dan een beetje pessimistisch, natuurlijk zie je dan de boel wat somberder in en denk je dat Blind de boel niet op een rijtje heeft en dat Rosales slecht speelde of dat Rosenberg op 10 niet zo'n héél er goed idee was en dat Huntelaar behalve zijn goal onzichtbaar bleek.

Máááárrr.... na een gezonde portie nachtrust en wat troostende woorden van m'n zorgzame vriendin zie je de werkelijkheid weer in: Blind is een tactisch genie en Rosenberg heeft het na 1 wedstrijd wel door natuurlijk die nummer 10 positie! En zolang Huntelaar maar scoort doet ie toch waar ie voor is aangenomen? Ach, wat maakt het toch uit dat de verdediging van Ajax niet optimaal is zolang Stekelenburg z'n huidige vorm maar vasthoudt.
Daarnaast vinden die jongens al dat gezeur over Blind natuurlijk ook niet leuk en hebben ze massaal afgesproken om door het vuur te gaan voor Blind tegen Roda, om die gelen (met zachte g) OP TE VRETEN en een signaal naar de buitenwereld te geven dat ze wel dégelijk gemotiveerd zijn en wél wat met hun talent doen!


Edit: was de smiley vergeten: :D

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mar 27, 2006 8:48 pm

Joe schreef:revanche zegt me niet zo veel, halve finale beker is reden genoeg om je best te doen.. dus dat zal het verschil niet maken, ik ben bang dat het van Cziommer af hangt of ajax gaat winnen, Ajax is op dit moment niet goed genoeg om het af te dwingen.
Dat denk ik ook. Kijken hoe vaak Cziommer z'n man laat lopen en/of z'n defensieve taken aan z'n laars lapt.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » ma mar 27, 2006 9:17 pm

Zou Wes op tijd fit zijn voor deze partij? Nood breekt wet zegt Danny dus wie weet verrast hij ons.

Mr. Ajax
Berichten: 14506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 27, 2006 9:44 pm

Maduro staat inderdaad fantastisch in het centrum tegen Roda.

En jij zou dus wie in zijn plaats zetten...??



:nooo:


Makkelijk he, om te zeggen dat Maduro niet in de verdediging hoort. Maar geef dan ook een alternatief!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mar 27, 2006 10:00 pm

Vind jij Maduro sterk in de verdediging?

Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit wie je d'r neerzet. Lindenbergh, Boayke, Schilder etc. Ik hoef alleen niet nog een keer de duels tussen Maduro en Cissé te zien.

Daar komt nog bij dat ik denk dat we Maduro hard genoeg nodig hebben op het middenveld.

Maar verder een hele zinvolle post. :xyxthumbs:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » ma mar 27, 2006 10:04 pm

Géén Maduro meer in de verdediging, en als ie niet fit is: helemaal geen Maduro alstublieft. Bescherm die jongen ook tegen zichzelf in godsnaam.

Ik vond dat Boayke helemaal niet slecht inviel tegen NAC. Laat hem het maar 's een hele wedstrijd proberen.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » ma mar 27, 2006 10:08 pm

GangstaRiB schreef:Het bestuur heeft in ieder geval het vertrouwen aan Blind gegeven, dusss...
Na Roda-uit het tijdperk Molenaar? :yes:

Plaats reactie