Ajax-PSV (cupfinale)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

De denneappel is voor...

...ons. We spelen in de Kuip tegen PSV, dus 5-0.
18
36%
We winnen door een buitenspelgoal in blessuretijd.
14
28%
Pingels voor ons.
2
4%
Pingels voor hun.
2
4%
Guus giet naor huus met d'n dubbel.
14
28%
 
Totaal aantal stemmen: 50

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 6:09 pm

Het probleem is dat je de voorvallen niet los van elkaar kan zien. Als Lamey gewoon met z'n tweede geel was bestraft voor die handsbal, had Galasek die overtreding niet gemaakt. Dan was Sneijder niet zo over de zeik gegaan en had hij Vink z'n arm niet omlaag getikt.

Als Sneijder wel rood had gekregen voor die reactie tegen de scheidsrechter dan had Gomes nooit kunnen natrappen richting hem.

Als je het toch afzonderlijk wilt bekijken, dan zit het volgens mij zo.

- Lamey had er al eerder afgestuurd moeten worden. Namelijk bij die handsbal.
- Volgens mij pakte Galasek gewoon de bal bij z'n tweede gele kaart.
- Sneijder had er af gemoeten. Hij moet van de scheidsrechter afblijven.
- Sneijder had geel moeten krijgen. Hij ging iets te hard in op Gomes.
- Gomes had rood moeten krijgen.
- Huntelaar terecht geel.
- Ooijer was net zo irritant als Sneijder. Hij moet van de geblesseerde Vermaelen aflbijven, hij moet niet zo hoog inkomen in strafschopgebied op Boakye en dat geschreeuw naar Sneijder was helemaal vreselijk. Als iemand had kunnen zien dat Sneijder een schop kreeg was hij het wel, volgens mij.
- De kaart die Cocu had moeten krijgen laat ik in het midden. Hij greep Huntelaar wel opzichtig bij de keel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 6:11 pm

Voetske schreef:En ga nu maar weer Hockeyen ...
Sinds wanneer doe jij zo uit de hoogte, Voetske? Volgens mij deed je dat eerst niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 08, 2006 6:14 pm

Vergeet niet dat Ajax strict gezien 2 penalties had kunnen ontvangen. Lamey had dan welgeteld 4x geel moeten hebben.

Ben benieuwd of het druk is op het Leidseplein, aangezien AT ook hier niet maatgevend is.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma mei 08, 2006 6:15 pm

Thomas schreef:Precies. Mooi dat Baseman eerder in deze topic nog zegt dat hij het zo overdreven vond dat de spelers van Ajax deden alsof ze de CL hadden gewonnen.
Het leek er wel op :D

Ik kan me voorstelen dat de PSV'ers ziek waren van de nederlaag, men had kunnen winnen en in de laatste minuut zo een doelpunt weggeven is erg dom. Iemand als Ooijer was goed ziek, maar hij speelde er dan ook voor. Een aantal anderen konden dat helaas niet zeggen. Maar de enorme vreugde daarna van de Ajacieden vind ik overdreven, het leek echt alsof de CL binnen gehaald was. Maar goed, het is natuurlijk een prettige afsluiting van een dramatisch seizoen. Helemaal na het behalen van de voorronde van de CL. Maar over het gehele seizoen gezien presteerde men Ajax onwaardig. Jullie pieken zijn hoog, maar de dalen evengoed...

PS: Boukhari vnd ik overigens de meest irritante. Hij haalt 4 wedstrijden een aardig niveau, werd bijna het hele seizoen massaal afgemaakt door de eigen supporters, maar deed net alsof hij de verlosser was geweest.Als Huntelaar dat had gedaan dan zou het terecht zjin geweest, maar hij niet.

[quote[Gomes z'n been zit laag en je ziet hem gewoon bewust z'n been omhoog zwaaien. Zo tegen het hoofd van Sneijder. Dat kan maar 1 ding zijn. Diep rood.[/quote]

Misschien wel, al leek het erop dat Gomes de bal voor zijn gezichtveld had toen hij zijn been doorzwaaide. Hij moet echter geweten hebben dat Sneijder daar nog lag. In ieder geval was het een vreemde actie van hem, ik wist niet eens dat hij daartoe is staat was.
Sneijder had ook zeker rood moeten krijgen. Je mag de scheidsrechter eigenlijk niet eens aanraken. Laat staan dat je z'n hand naar beneden tikt als hij een kaart wilt trekken.
Hier ben ik het mee eens, ook van hem een vreemde actie. De hele wedstrijd vond ik hem trouwens een geirriteerde indruk maken, het was ook wachten op een gele kaart wegens opmerkingen richting de scheids.
Zoals een aantal anderen hier al zeiden, spelers die boven een geblesseerde speler gaan hangen en tegen hem gaan schreeuwen en schelden mogen van mij ook geel krijgen. Zeer irritant.
Of ze geel moeten krijgen weet ik niet, maar irritant is het zeker. In het geval van Ooijer ook omdat Vermaelen wel degelijk geraakt werd.
Voor die overtreding in de eerste helft op, ik meen, Afellay?
Yep, daar begon het eigenlijk allemaal mee.
De PSV'ers werden daarom zo kwaad toen Vink een lichtere overtreding van Ball wel meteen bestrafte met geel.
Ik dacht het eerst ook, maar als je goed kijkt raakt hij hem niet. Volgens mij niet, in ieder geval. Ik heb het nog op band staan.
Dat lijkt me sterk, al had Charisteas geluk dat Afellay niet vol op dat been steunde. Maar de bal was al weg en het been was gestrekt, met een beetje pech was dat einde wedstrijd voor Afellay.

PS: Het kan aan mij liggen maar ik vond Ooijer helemaal geen overtreding maken op Boakye. Hij komt hard in, maar sinds wanneer mag dat niet ? Dat hij zijn been wat hoger houdt is omdat de bal halfhoog was. Boakye kwam er gewoon te soft in en dat werd afgestraft.

Zoals Huntelaar daarna het softe inkomen van Ball in de laatste minuut keihard afstrafte. Met gestrekt been ;)
Laatst gewijzigd door Baseman op ma mei 08, 2006 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59084
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mei 08, 2006 6:17 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:En ga nu maar weer Hockeyen ...
Sinds wanneer doe jij zo uit de hoogte, Voetske? Volgens mij deed je dat eerst niet.

Iets tegen hockeyers ?.Ach als je het niet snapt dan laat maar.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 08, 2006 6:20 pm

Thomas schreef:Het probleem is dat je de voorvallen niet los van elkaar kan zien. Als Lamey gewoon met z'n tweede geel was bestraft voor die handsbal, had Galasek die overtreding niet gemaakt. Dan was Sneijder niet zo over de zeik gegaan en had hij Vink z'n arm niet omlaag getikt.

Als Sneijder wel rood had gekregen voor die reactie tegen de scheidsrechter dan had Gomes nooit kunnen natrappen richting hem.

Als je het toch afzonderlijk wilt bekijken, dan zit het volgens mij zo.

- Lamey had er al eerder afgestuurd moeten worden. Namelijk bij die handsbal.
- Volgens mij pakte Galasek gewoon de bal bij z'n tweede gele kaart.
- Sneijder had er af gemoeten. Hij moet van de scheidsrechter afblijven.
- Sneijder had geel moeten krijgen. Hij ging iets te hard in op Gomes.
- Gomes had rood moeten krijgen.
- Huntelaar terecht geel.
- Ooijer was net zo irritant als Sneijder. Hij moet van de geblesseerde Vermaelen aflbijven, hij moet niet zo hoog inkomen in strafschopgebied op Boakye en dat geschreeuw naar Sneijder was helemaal vreselijk. Als iemand had kunnen zien dat Sneijder een schop kreeg was hij het wel, volgens mij.
- De kaart die Cocu had moeten krijgen laat ik in het midden. Hij greep Huntelaar wel opzichtig bij de keel.
En Ooijer had rood moeten krijgen:

Afbeelding

Maar Vink zag het niet. :D


Sorry jongens, ik ben het met Voetske eens. Het ging er niet al te vriendelijk aan toe, maar dat hindert toch niet? Voetbal is geen hockey, waarbij elke scheet een strafcorner of gele/groene kaart waard is.

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Bericht door Chris » ma mei 08, 2006 7:17 pm

Voetske schreef:
Chris schreef:
Voetske schreef:Schitterend dat gehuil van ene Steef om rode kaarten voor AJAX spelers .. :X
Mag ik daar Steef wel gelijk in geven. Als je kijkt naar het moment als Vink de rode kaart omhoog houd voor Galasek, slaat Sneijder er toch vrij hard tegenaan. Ik vind dat toch een groot gebrek van respect aan het adres van de scheids, en toch zeker een rode kaart waardig. Hij moet gewoon met zijn klauwen van de scheids (en andere spelers) afblijven.
Prima, doen we het zo, 3 rode kaarten Psv en 3 rode kaarten AJAX

8 tegen 8, jij tevreden, Steef tevreden. :sad:

Bekerfinale, zojuist geen penaltie gegeven, Galasek ROOD, emoties lopen hoog op.Prima ( niet ) gereageerd van Vink.

En ga nu maar weer Hockeyen ...
Nou nou waarom reageer jij altijd zo getemperd?
Vind jij niet dan? Dat een speler met zijn handen van andere speler, scheidsrechter, of grensrechter moet afblijven? Vind ik wel, lijkt me ook niet meer dan logisch.
En de overtredingen die Galasek en Lamey maken zijn overtredingen wáár je geel voor kan geven maar vond ze in dit geval gemakkelijk. Vooral van die van Lamey omdat ik het gevoel had dat dat een goedmakertje was.
Chris a.k.a Giiser

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 7:19 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Precies. Mooi dat Baseman eerder in deze topic nog zegt dat hij het zo overdreven vond dat de spelers van Ajax deden alsof ze de CL hadden gewonnen.
Het leek er wel op :D

Ik kan me voorstelen dat de PSV'ers ziek waren van de nederlaag, men had kunnen winnen en in de laatste minuut zo een doelpunt weggeven is erg dom. Iemand als Ooijer was goed ziek, maar hij speelde er dan ook voor. Een aantal anderen konden dat helaas niet zeggen. Maar de enorme vreugde daarna van de Ajacieden vind ik overdreven, het leek echt alsof de CL binnen gehaald was. Maar goed, het is natuurlijk een prettige afsluiting van een dramatisch seizoen. Helemaal na het behalen van de voorronde van de CL. Maar over het gehele seizoen gezien presteerde men Ajax onwaardig. Jullie pieken zijn hoog, maar de dalen evengoed....
Ach, het is vrij simpel. Op alle fronten was het spel dramatisch, maar alleen in de competitie waren de resultaten ook dramatisch. In de JC, GC en CL heeft Ajax goed gepresteerd, maar juist in de competitie krijg je echt een beeld van een bepaalde ploeg.
Baseman schreef:PS: Boukhari vnd ik overigens de meest irritante. Hij haalt 4 wedstrijden een aardig niveau, werd bijna het hele seizoen massaal afgemaakt door de eigen supporters, maar deed net alsof hij de verlosser was geweest.Als Huntelaar dat had gedaan dan zou het terecht zjin geweest, maar hij niet.
Boukhari geniet nog even van z'n laatste weken bij Ajax. :eusa_pray:
Baseman schreef:
Gomes z'n been zit laag en je ziet hem gewoon bewust z'n been omhoog zwaaien. Zo tegen het hoofd van Sneijder. Dat kan maar 1 ding zijn. Diep rood.
Misschien wel, al leek het erop dat Gomes de bal voor zijn gezichtveld had toen hij zijn been doorzwaaide. Hij moet echter geweten hebben dat Sneijder daar nog lag. In ieder geval was het een vreemde actie van hem, ik wist niet eens dat hij daartoe is staat was.
Ik vond het ook niets voor hem, maar het leek in ieder geval wel expres.
Baseman schreef:
Sneijder had ook zeker rood moeten krijgen. Je mag de scheidsrechter eigenlijk niet eens aanraken. Laat staan dat je z'n hand naar beneden tikt als hij een kaart wilt trekken.
Hier ben ik het mee eens, ook van hem een vreemde actie. De hele wedstrijd vond ik hem trouwens een geirriteerde indruk maken, het was ook wachten op een gele kaart wegens opmerkingen richting de scheids.
Er waren drie spelers op het veld die een opvallend geïrriteerde indruk maakten: Sneijder, Ooijer en Cocu. Cocu waarschijnlijk omdat hij last van z'n nek had. Die andere twee zijn over het algemeen wel mannetjes op het veld.
Baseman schreef:
Zoals een aantal anderen hier al zeiden, spelers die boven een geblesseerde speler gaan hangen en tegen hem gaan schreeuwen en schelden mogen van mij ook geel krijgen. Zeer irritant.
Of ze geel moeten krijgen weet ik niet, maar irritant is het zeker. In het geval van Ooijer ook omdat Vermaelen wel degelijk geraakt werd.
:xyxthumbs:
Baseman schreef:
Voor die overtreding in de eerste helft op, ik meen, Afellay?
Yep, daar begon het eigenlijk allemaal mee.
De PSV'ers werden daarom zo kwaad toen Vink een lichtere overtreding van Ball wel meteen bestrafte met geel.
Steef zei het al: Vink wilde de wedstrijd proberen door te komen zonder kaarten uit te delen. That came back to haunt him. And us.

Baseman schreef:
Ik dacht het eerst ook, maar als je goed kijkt raakt hij hem niet. Volgens mij niet, in ieder geval. Ik heb het nog op band staan.
Dat lijkt me sterk, al had Charisteas geluk dat Afellay niet vol op dat been steunde. Maar de bal was al weg en het been was gestrekt, met een beetje pech was dat einde wedstrijd voor Afellay.
Nu ik het in de herhaling zie twijfel ik of Charisteas hem wel of niet raakt. Toch valt Afellay raar. Hij wordt op z'n linkerbeen geraakt, maar zet nog een stap met z'n rechterbeen en lijkt vervolgens door dat been te zakken.
Baseman schreef:PS: Het kan aan mij liggen maar ik vond Ooijer helemaal geen overtreding maken op Boakye. Hij komt hard in, maar sinds wanneer mag dat niet ? Dat hij zijn been wat hoger houdt is omdat de bal halfhoog was. Boakye kwam er gewoon te soft in en dat werd afgestraft.

Zoals Huntelaar daarna het softe inkomen van Ball in de laatste minuut keihard afstrafte. Met gestrekt been ;)
Ik zie het net terug. Boakye springt en nog komt Ooijers been op borsthoogte bij Boakye.

Verder is Ooijer na dat duel opvallend stil en staat hij wel heel erg schichtig uit z'n ogen te kijken. :D


PS. Ik heb de tweede gele kaart van Galasek net nog terug gezien. Die was terecht. Simons tikte de bal weg voordat Galasek hem kon raken.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 08, 2006 7:39 pm

Net nog eens even de 2e helft bekeken. De 1e wilde ik mezelf niet aandoen. De wedstrijd was een goede afspiegeling van het gehele seizoen: veel zwakke spelers aan beide kanten en af en toe een witte raaf. Erg zwak: Boakye, Rosenberg, Ball, Affelay, Beasley. Goed waren Sneyder, KJH, Farfan en Simons.

Aan deze Cocu heeft Bassie over een aantal weken niets, uitgeblust. Ooijer is absoluut niet fit, de frustraties daarover uitte hij op een volledig verkeerde manier. Heitinga begon matig aan het duel, maar herstelde zich prima. Deed me deugd dat Babel sterk inviel, was, is en blijft een jongen met enorme mogelijheden.

Vermaelen en Urby hebben zich dit seizoen goed gemanifesteerd, maar de sleet zit er nu op. Die Addo deed het tegen KJH niet beroerd, maar KJH heeft veel RVN-achtige trekjes. Zou me eigenlijk niets verbazen wanneer Mourinho en Abra binnenkort een dik bod op 'm uitbrengen. Hij past perfect in de filosofie van Mourinho.

Met de moraal van dit Ajax zat het in de 2e seizoenshelft wel goed. Al die wedstrijden laat beslissen is ook een kwaliteit, hoe je het ook wendt of keert. Volgend seizoen dezelfde moraal en veel beter veldspel, bitte schön. :eusa_pray:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 08, 2006 7:42 pm

wimpey is een leugenaar.

:hypocrite:


Sherlock Steef.

Mr. Ajax
Berichten: 14546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 08, 2006 7:43 pm

PS: Boukhari vnd ik overigens de meest irritante. Hij haalt 4 wedstrijden een aardig niveau, werd bijna het hele seizoen massaal afgemaakt door de eigen supporters, maar deed net alsof hij de verlosser was geweest.Als Huntelaar dat had gedaan dan zou het terecht zjin geweest, maar hij niet.

Dit klinkt gewoon als pure frustratie/irritatie.... :aai:

Hoezo deed Boukhari net alsof hij de verlosser was, Baseman?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 08, 2006 7:48 pm

Deed me deugd dat Babel sterk inviel, was, is en blijft een jongen met enorme mogelijheden.
:yes:

Het is ook echt duidelijk dat Babel (binnen een paar maanden) zichzelf echt heeft verbeterd als voetballer. Zijn aanames - vroeger zijn zwakste punt - zijn nu helemaal dik in orde. Hij is nu ook doelgerichter, en laat dat pointless gedribbel van hem achterwege. Ik heb heel veel vertrouwen in Babel :xyxthumbs: :cheer:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 7:50 pm

wimpey schreef:Net nog eens even de 2e helft bekeken. De 1e wilde ik mezelf niet aandoen. De wedstrijd was een goede afspiegeling van het gehele seizoen: veel zwakke spelers aan beide kanten en af en toe een witte raaf. Erg zwak: Boakye, Rosenberg, Ball, Affelay, Beasley. Goed waren Sneyder, KJH, Farfan en Simons.
Dit ben ik totaal niet met je eens. Vooral de tweede helft speelde Boakye in verdedigend opzicht prima.

Hij kreeg niet voor niets een aai over z'n bol van je held Blind. ;)

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 08, 2006 7:54 pm

Zei ik ook al eerder. Ik vond Boakye prima zijn werk doen. Verwacht geen spurtje ala Trabelsi, maar verdedigend vond ik het goed genoeg, behoudens op die steekpass van Cocu naar Beasley. Voor de rest is er weinig gevaar geweest vanaf links.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 08, 2006 7:58 pm

Peter schreef: Voor de rest is er weinig gevaar geweest vanaf links.
Hij speelde tegen Beasley, gevaar nihil. Als Boakye uitgroeit tot de rechtsback van Ajax is er m.i. iets gruwelijk mis.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 7:58 pm

Mr. Ajax schreef:
Deed me deugd dat Babel sterk inviel, was, is en blijft een jongen met enorme mogelijheden.
:yes:

Het is ook echt duidelijk dat Babel (binnen een paar maanden) zichzelf echt heeft verbeterd als voetballer. Zijn aanames - vroeger zijn zwakste punt - zijn nu helemaal dik in orde. Hij is nu ook doelgerichter, en laat dat pointless gedribbel van hem achterwege. Ik heb heel veel vertrouwen in Babel :xyxthumbs: :cheer:
Hij moet nog wat meer oog voor z'n medespelesr hebben, maar misschien ligt dat ook wel aan het feit dat hij geen voorzet of lange pass in de benen heeft.

Ik ben benieuwd. Zijn prestaties van de afgelopen wedstrijden hebben mij tevreden gesteld. :xyxthumbs:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 8:02 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Voor de rest is er weinig gevaar geweest vanaf links.
Hij speelde tegen Beasley, gevaar nihil. Als Boakye uitgroeit tot de rechtsback van Ajax is er m.i. iets gruwelijk mis.
Hij kwam ook Farfan en Koné tegen.

Mr. Ajax
Berichten: 14546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 08, 2006 8:04 pm

Hij moet nog wat meer oog voor z'n medespelesr hebben, maar misschien ligt dat ook wel aan het feit dat hij geen voorzet of lange pass in de benen heeft.
Ook in dat opzicht vind ik dat hij zich verbeterd heeft. Hij gaat nu veel eerder de combinatie aan, en speelt ook veel sneller (in de zin van de bal rond laten gaan enzo.)

Dat vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 08, 2006 8:15 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Voor de rest is er weinig gevaar geweest vanaf links.
Hij speelde tegen Beasley, gevaar nihil. Als Boakye uitgroeit tot de rechtsback van Ajax is er m.i. iets gruwelijk mis.
Logisch. Beasley is een waardeloze prutser, waar dus zelfs Boakye niets van te vrezen had. Neemt niet weg dat ik hem op basis van deze wedstrijd niet gruwelijk slecht vond. Dat hij in het verleden (en in de toekomst) niets toevoegt is een ander verhaal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » ma mei 08, 2006 10:07 pm

Ik vind Boakye best een fijn ventje! Goed aan de bal en verdedigend niet slecht, zeker gezien zijn postuur staat hij best zijn mannetje!

Maarja, uiteraard geen rushes als Hatem Trabelsi of slidings als Erik Nevland. Definitief rechtsback worden in Ajax 1 dat op een niveau speelt zoals Martin van Geel, Maarten Fontein, John Jaakke, Henk ten Cate en mijn persoontje dat graag zouden zien is natuurlijk andere koek.

Boakye zou een leuke rechtsback zijn in het Sparta waar Danny Blind volgend seizoen trainer van is.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 08, 2006 10:08 pm

Boakye is geen rechtsback, maar een rechtermandekker.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 08, 2006 10:27 pm

Voetbal Insite. :bis:

Zeg 't Willem! :eusa_dance:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 10:37 pm

Wat is er gezegd?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 08, 2006 10:39 pm

Dat die Sneijder diep rood had moeten hebben.

Zo klaar als een klontje natuurlijk. Hij slaat de scheidsrechter.

Ik herhaal:

Hij SLAAT de scheidsrechter.

En dat tot 2x toe.

En ze zeiden uiteraard dat Vink helemaal kut floot.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 10:45 pm

Over Gomes heeft hij het niet gehad?

Plaats reactie