Ajax-PSV (cupfinale)
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ajax-PSV (cupfinale)
Ik kan niet echt aan het idee wennen dat Ajax in de Kuip een thuiswedstrijd gaat spelen, maar het is toch echt zo: volgens de kleine lettertjes van de KNVB speelt Ajax officieel thuis...
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Optie 5 komt een beetje ontsmakelijk op mij over. :nooo:
Ik denk dat dit Psv aan z'n laatse kunstjes bezig is. Als Ajax in vorm is dan wint het van die ploeg. Het is echter niet te verwachten dat Ajax dan al in vorm is geraakt. De Provinciale wint derhalve na strafschoppen.
Maar de komende jaren daarna hebben we geen last meer van ze. :cheer:
Ik denk dat dit Psv aan z'n laatse kunstjes bezig is. Als Ajax in vorm is dan wint het van die ploeg. Het is echter niet te verwachten dat Ajax dan al in vorm is geraakt. De Provinciale wint derhalve na strafschoppen.
Maar de komende jaren daarna hebben we geen last meer van ze. :cheer:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mochten Mitea, Sneijder, Grygera , Heitinga en Urby weer fit geraken en de ziekenboeg blijft verder zo dan geef ik Ajax zeker een kans. Het is wel en kleine kans maar goed het is er. Ajax heeft denk ik het voordeel dat het nu al rommelt bij Psv intern. Ze zijn bezig met volgend seizoen. Wij weten allemaal wat dat betekent.... 
Weer op zoek naar een Interim coach..
Lijkt me wel.Arwin schreef:Kan je met een normale seizoenskaart (geen uitkaart) gewoon een kaartje krijgen voor deze bekerfinale?
Ja, een voor de volle 100% combi.En moet iedereen dan met de combi? Dat kan niet toch als er 15.000 Ajacieden een kaartje krijgen?
Ik pleit voor een herhaling van de vorige bekerfinale tegen psv. :D
-
- AT Toto winner 15/16
Maar dan zit je wel parterre, dat is me ook wel wat waard.Spijker schreef:Net als twee, drie jaar terug. 8 treinen en de rest met de bus. Moet je niet in de eerste trein zitten, want dan ben je er al om 13:00 uur....
Weet je trouwens zeker dat er toen ook bussen gingen? Wat ik me er van herrinner is dat wij met de trein moesten en de lampjes en Utrecht met de bus.
Trouwens op de een of andere manier verwacht ik toch nog wel problemen, ik moet eerst nog maar eens zien dat we 15.000 kaarten krijgen. Kan nog lache worden als het net als vorige keer gaat, psv aan de ene kant, wij aan de andere kant en op de lange zijde wat verdwaalde kakkerlakken.
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij waren dat boeren want dat groepje kwam helemaal vanaf de andere kant vlakbij het lampjesvak en toen ze onze kant op kwamen begonnen al die boeren te joelen en toen ze bijna bij ons waren kwam er een groep Ajacieden aan en toen renden ze keihard terug en toen was het met 15.000 man: joduh, joduh!! :yes:Spijker schreef:Ajax - psv was een mooie bekerfinale toen BZ. Helemaal aan de rechterzijde toen er wat (ik weet nog steeds niet of het kakkerlakken of boeren waren) kwamen buurten :D
Anyway bij die wedstrijd zat ik trouwens ook al 4 uur voor de wedstrijd in de kuip, had toen ook trein 1.
-
- AT Toto winner 15/16
Nee, in 98 en 99 was het nog geen 7000 man door de beveiligingsmaatregelen. Tijdens beide duels was de Kuip half leeg.
http://www.euronet.nl/~tnt/new9805n.htm ... ekerfinale riskante aangelegenheid
De verzekeringsmaatschappijen eisten volledige schadeloosstelling voor eventuele schade aan supportersbussen zoals die zondag naar rotterdam zouden gaan. Ook schade van buitenaf (door rotterdamse stenen) zou door de organisatoren vergoed moeten worden. Hierop is besloten om alleen vervoer per trein toe te staan.
De treinen zoals die zondag zullen rijden zijn geen combi-trein, maar gehuurde treinen (een soort treincharter). Er rijdt GEEN spoorwegpolitie mee, supporters zullen ook NIET worden gefouilleerd !
De vertrektijden zoals die op de kaart staan hebben geen enkele betekenis. Zodra een trein vol wordt er vertrokken, er zouden een kleine 7.000 kaarten zijn verkocht. Ons is bekend dat er GEEN begeleiding aanwezig zal zijn op de trein en dat er MET een werkende noodrem zal worden gereden.
Het volgende rampscenario doemt dan ook meteen op. Zodra een trein wordt bekogeld zal de trein met de noodrem tot stilstand worden gebracht. Supporters zullen massaal de treinen verlaten en de achtervolging inzetten. Achterliggende treinen komen tot stilstand in een file, waarbij de kans aanwezig is dat ook deze supporters de treinen zullen verlaten.
Van feyenoord-supporters is bekend dat zij zich op een bepaalde plaats zullen gaan verzamelen op zoek naar de confrontatie. Zij zullen zich niet in het stadion zelf bevinden.
De psv-ers zullen waarschijnlijk niet op confrontatie uit zijn, in het geruchtencircuit hebben wij vernomen dat een voorgesteld "pact" met de rotterdammers niet is geaccepteerd. Van utrecht- en den haag-kant is onbekend of zij zich in de strijd zullen mengen.
Bovenstaande berichten lijken nogal speculatief, toch zijn we bepaald niet gerust op een goede afloop. Zoals iedereen weet beschikt een groot aantal Ajax-supporters over kaarten voor de neutrale vakken. Zij kunnen op eigen gelegenheid naar de kuip reizen en vormen op zich ook een doelwit voor de "tegenpartij". De veiligheid kan alleen worden gegarandeerd door groepen die van voldoende omvang zijn.
Naar onze mening zijn alle ingredienten aanwezig om de grootste rel uit de voetbalgeschiedenis te krijgen. Bij de redactie is zelfs de ongebruikelijk weddenschap binnengekomen dat de wedstrijd niet eens zal beginnen door alle toestanden er om heen.
Een verbod van de wedstrijd lijkt ons zo langzamerhand niet onverstandig. Er kan altijd op een later moment worden uitgeweken naar een neutrale plaats of de Arena. Het gezichtsverlies met het oog op de EK2000, moet men dan maar op de koop toe nemen.[/quote]
http://www.euronet.nl/~tnt/new9805n.htm ... ekerfinale riskante aangelegenheid
De verzekeringsmaatschappijen eisten volledige schadeloosstelling voor eventuele schade aan supportersbussen zoals die zondag naar rotterdam zouden gaan. Ook schade van buitenaf (door rotterdamse stenen) zou door de organisatoren vergoed moeten worden. Hierop is besloten om alleen vervoer per trein toe te staan.
De treinen zoals die zondag zullen rijden zijn geen combi-trein, maar gehuurde treinen (een soort treincharter). Er rijdt GEEN spoorwegpolitie mee, supporters zullen ook NIET worden gefouilleerd !
De vertrektijden zoals die op de kaart staan hebben geen enkele betekenis. Zodra een trein vol wordt er vertrokken, er zouden een kleine 7.000 kaarten zijn verkocht. Ons is bekend dat er GEEN begeleiding aanwezig zal zijn op de trein en dat er MET een werkende noodrem zal worden gereden.
Het volgende rampscenario doemt dan ook meteen op. Zodra een trein wordt bekogeld zal de trein met de noodrem tot stilstand worden gebracht. Supporters zullen massaal de treinen verlaten en de achtervolging inzetten. Achterliggende treinen komen tot stilstand in een file, waarbij de kans aanwezig is dat ook deze supporters de treinen zullen verlaten.
Van feyenoord-supporters is bekend dat zij zich op een bepaalde plaats zullen gaan verzamelen op zoek naar de confrontatie. Zij zullen zich niet in het stadion zelf bevinden.
De psv-ers zullen waarschijnlijk niet op confrontatie uit zijn, in het geruchtencircuit hebben wij vernomen dat een voorgesteld "pact" met de rotterdammers niet is geaccepteerd. Van utrecht- en den haag-kant is onbekend of zij zich in de strijd zullen mengen.
Bovenstaande berichten lijken nogal speculatief, toch zijn we bepaald niet gerust op een goede afloop. Zoals iedereen weet beschikt een groot aantal Ajax-supporters over kaarten voor de neutrale vakken. Zij kunnen op eigen gelegenheid naar de kuip reizen en vormen op zich ook een doelwit voor de "tegenpartij". De veiligheid kan alleen worden gegarandeerd door groepen die van voldoende omvang zijn.
Naar onze mening zijn alle ingredienten aanwezig om de grootste rel uit de voetbalgeschiedenis te krijgen. Bij de redactie is zelfs de ongebruikelijk weddenschap binnengekomen dat de wedstrijd niet eens zal beginnen door alle toestanden er om heen.
Een verbod van de wedstrijd lijkt ons zo langzamerhand niet onverstandig. Er kan altijd op een later moment worden uitgeweken naar een neutrale plaats of de Arena. Het gezichtsverlies met het oog op de EK2000, moet men dan maar op de koop toe nemen.[/quote]
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
AFC Ajax - PSV
Finale Gatorade Cup
7 mei
De Kuip
Informatie kaartverkoop volgt z.s.m.
Op dit moment is er nog niets bekend omtrent de kaartverkoop voor de finale van de Gatorade Cup.
Op maandag 27 maart zal er overleg zijn met alle betrokkene partijen en zullen alle details, die van invloed zijn op deze wedstrijd, worden besproken.
De verwachting is dat wij (eind) volgende week de kaartverkoopinformatie kunnen gaan communiceren.
Finale Gatorade Cup
7 mei
De Kuip
Informatie kaartverkoop volgt z.s.m.
Op dit moment is er nog niets bekend omtrent de kaartverkoop voor de finale van de Gatorade Cup.
Op maandag 27 maart zal er overleg zijn met alle betrokkene partijen en zullen alle details, die van invloed zijn op deze wedstrijd, worden besproken.
De verwachting is dat wij (eind) volgende week de kaartverkoopinformatie kunnen gaan communiceren.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- RosenbergSpits
Moet te doen zijn. De Ajax selectie zal, mits er niet meer spelers geblesseerd raken, grotendeels weer hersteld zijn.15000 zullen er niet gaan verwacht ik. Maar ik ga zeker.
en 1 ander ding is ook zeker : AJAX wint die beker!
Dus denk dat we weer kunnen rekenen op Sneijder, Heitinga, Emanuelson, Grygera, en Manucharyan.