Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%
 
Totaal aantal stemmen: 61

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 7:11 pm

De verdediging blijft een enorm probleem. Zelfs het zwakke Sparta wist nog een penalty te versieren. In de heenwedstrijd zette Inter even aan en maakte simpel gelijk.

Wat KJH betreft, ze zijn nu gewaarschuwd.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 561
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » vr mar 10, 2006 7:13 pm

Ik keek net even naar de results van de poll en "mijn optie" wint met vlag en wimpel :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr mar 10, 2006 7:14 pm

Je moet hem wel even aanpassen. Barcelona kunnen we immers niet meer loten.....

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 10, 2006 7:16 pm

Zou geweldig zijn als je gelijk krijgt, Neef. :eusa_pray: :xyxthumbs:

Zonde dat Sneijder weer geblesseerd geraakt is.
Het stinkt aan alle kanten!

Yorlik the Barbarian
Berichten: 127
Lid geworden op: vr feb 03, 2006 4:48 pm

Bericht door Yorlik the Barbarian » vr mar 10, 2006 9:58 pm

joey schreef: Ajax zal in Milaan minimaal twee keer moeten scoren, schat ik in. Nee, ik acht de kans echt nul komma iets.
Ik dacht dat 0-1 ook een leuk resultaat zou zijn ;)
Quod volimus credimus libenter.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 11, 2006 12:43 am

joey schreef:De verdediging blijft een enorm probleem. Zelfs het zwakke Sparta wist nog een penalty te versieren. In de heenwedstrijd zette Inter even aan en maakte simpel gelijk.

Wat KJH betreft, ze zijn nu gewaarschuwd.
Als Inter slim is stelt het Martins op. Die maakt met z'n snelheid gehakt van Maduro. :sad:

Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat Ajax 2 keer scoort. Maar dan nog maakt Inter er meer. Zoveel goede kansen had Inter vorige keer niet nodig.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za mar 11, 2006 1:15 pm

Inter is inderdaad het gevaarlijkst als ze met Martins spelen. Met Adriano en Cruz samen zijn ze veel statischer.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Inter-Ajax

Bericht door Toppie » za mar 11, 2006 5:11 pm

0-1 in de laatste minuut the HUNT :yes:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 11, 2006 5:21 pm

Maartoe schreef:Inter is inderdaad het gevaarlijkst als ze met Martins spelen. Met Adriano en Cruz samen zijn ze veel statischer.
Het ligt er natuulijk wel een beetje aan tegen wie ze spelen. ;)

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za mar 11, 2006 10:16 pm

Veron heeft de test goed doorstaan er werd daarnet na 74 minuten gewisseld.

Die is er dus bij dinsdag.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 12, 2006 1:39 am

Adriano staat niet langer droog bij Internazionale

11/3/2006 22:38

Internazionale heeft in de aanloop naar het Champions Leagueduel met Ajax in eigen land gewonnen. In Milaan versloegen de nerazzurri Sampdoria met 1-0.
Adriano maakte een einde aan zijn lange reeks zonder treffer en maakte in de veertigste minuut de winnende. De Braziliaan scoorde voor het eerst sinds 15 januari in de Serie A. Hij stond zeven duels droog.

Bij Inter speelde Luis Figo een uitstekende wedstrijd. De Portugees was nauwelijks af te stoppen. Bovendien leverde hij tal van bruikbare passes af.

Zo trof Adriano op aangeven van Figo de paal en de lat. Bij die laatste inzet scoorde hij wel uit de rebound.


vi.nl

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 12, 2006 3:15 am

Ajax gaat Inter klaren. Heb een grenzeloos vertrouwen in ons koningskoppel KJH-Rosenberg :worshippy: :worshippy: :cheer: :headbang:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » zo mar 12, 2006 1:06 pm

Niets is onmogelijk.. het zal heel moeilijk worden om te winnen, zeker omdat Ajax de beste verdediger en de beste middenvelder van dit seizoen moet missen, maar in de vorm waarin Ajax nu steekt kan het zomaar een goeie wedstrijd worden. Ik heb al erg veel zin in dinsdag!
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo mar 12, 2006 4:41 pm

Rishi schreef:Ajax gaat Inter klaren. Heb een grenzeloos vertrouwen in ons koningskoppel KJH-Rosenberg :worshippy: :worshippy: :cheer: :headbang:
We zullen scoren, daarvan ben ik ook overtuigd. Cruciaal wordt dus of we het achterin droog zullen kunnen houden. Inter zal niet zo tactisch zwak spelen als PSV gisteren deed. Wanneer PSV met Farfan en VOH centraal voorin zou hebben gespeeld, zou Maduro in de dekking hebben moeten spelen. Is niet z'n favo bezigheid. Inter zal wel met 2 centrale aanvallers spelen en dat zal Ajax zwaarder vallen.

Ik denk 2-1, hoop natuurlijk op meer. We maken i.i.g. kans, het zou prachtig zijn als het mocht lukken, want ook tegen Villareal heeft Ajax kansen. Meer dan tegen Inter, want Villareal is een stuk zwakker dan de Milanisti.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 12, 2006 4:53 pm

Ik hoop dat Maduro op het middenveld speelt. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 12, 2006 4:58 pm

En wie wil je dan achterin hebben, Bertje?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 12, 2006 5:01 pm

Desnoods Lindenbergh.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 12, 2006 5:38 pm

Dat stelde ik ook al voor, maar toen kwam het argument dat er dan twee linkspoten in het centrum staan. Het is zó ongelooflijk jammer dat we nu niet een beetje een normaal team kunnen opstellen. Dan zat er misschien nog wat in, nu zie ik het helaas niet gebeuren.

Maar dat zegt natuurlijk he-le-maal niets. C'mon Ajax! :cheer:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 12, 2006 5:42 pm

Er is toch niemand die Martins bij kan houden, dan moet je sowieso de pass naar hem eruit halen. Maduro brengt meer op het middenveld dan Lindenbergh, dus zou ik lekker Maduro daar neerzetten. Dan kan Lindenbergh zich grotendeels op de rugdekking aan Vermaelen concentreren en hoop ik dat Trabelsi zo af en toe Martins op kan vangen. Urby weer op Figo en hopen dat Huntelaar wat kansen krijgt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 12, 2006 5:54 pm

Bertje schreef:Er is toch niemand die Martins bij kan houden, dan moet je sowieso de pass naar hem eruit halen. Maduro brengt meer op het middenveld dan Lindenbergh, dus zou ik lekker Maduro daar neerzetten. Dan kan Lindenbergh zich grotendeels op de rugdekking aan Vermaelen concentreren en hoop ik dat Trabelsi zo af en toe Martins op kan vangen. Urby weer op Figo en hopen dat Huntelaar wat kansen krijgt.
We hebben het er in de Engelse zone ook al over. Stel dat Martins en Adriano dinsdag spelen. Beiden zijn linkspoten. Dan zou Martins of Adriano dus over het rechterbeen van Lindenbergh kunnen gaan om voor de goal te komen of een schietkans te creëeren.

Ik ben het met je eens dat Maduro achterin problemen op gaat leveren, zeker tegen de snelheid van Martins. Maar Lindenbergh is ook niet de snelste. Bovendien speelde hij gisteren zo te horen wel goed tegen het middenveld van PSV (ik moet de wedstrijd zelf nog zien). Als we Maduro daar weg halen dan is de enige optie wat mij betreft om er een jonkie neer te zetten. En of dat nou verantwoord is.

Ajax zit op een cruciaal moment met bar weinig opties. Erg jammer.

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 12, 2006 5:58 pm

Wat is er met Heitinga dan? Geblesseerd?

Niet dat hij onze nieuwe Stam( ;) ) wordt, maar in de thuiswedstrijd heeft ie het toch ook naar behoren gedaan tegen Adriano en Cruz.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 12, 2006 5:59 pm

Heitinga is geblesseerd, ja.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mar 13, 2006 1:14 pm

Zweedse arbiter positief voorteken voor Ajax

De UEFA heeft de Zweedse arbiter Peter Fröjdfelt aangesteld voor de Champions Leaguewedstrijd Internazionale-Ajax. Dat gegeven is voor de Amsterdammers een positief voorteken.
Opvallend genoeg voelt Ajax zich gesterkt door deze aanstelling. Nog nooit verloor de Amsterdamse club een Europese wedstrijd die geleid werd door een Zweedse scheidsrechter. Van de acht ontmoetingen eindigde alleen het duel met Celtic in het seizoen 1982/83 in een remise (2-2).

Ajax moet scoren in Giuseppe Meazza om de laatste acht in de Champions League te bereiken. De eerste wedstrijd in de Amsterdam Arena eindigde in 2-2.
VI

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » ma mar 13, 2006 5:50 pm

Volgens Maarten Bax van TVNH zou het zo maar kunnen dat Boakye als 2e mandekker gaat spelen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma mar 13, 2006 5:54 pm

Ik dacht dat wij moesten scoren

Plaats reactie