SC Heerenveen-Ajax BEKER

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

Bereikt Ajax de halve finale van de beker?

Ja
29
69%
Nee
13
31%
 
Totaal aantal stemmen: 42

NNVAK10
Berichten: 4
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 12:35 pm

Bericht door NNVAK10 » vr feb 03, 2006 6:30 pm

Steef schreef:Ik vind 't een passieloze club die leeft van mythes en grootheidswaanzin (bv. dat belachelijke volkslied!). Ze willen zo graag het Ajax van het Noorden zijn, maar het is een clubje van niks, in een dorp van niks, in een provincie van niks. Daarnaast worden altijd zonder enige kritiek beschreven door de media, ondanks dat ze nog nooit iets hebben gewonnen en de Eredivisie al jaren overspoelen met zesderangs Scandinaviers.
Dit heeft niks met de supporters te maken. Ben het met je waarneming in die zin wel eens dat het in de media altijd leuk en aardig is. Grootheidswaanzin? Dat geloof ik toch niet, dat is meer aan Karel Aalbers en consorten besteed. Bij ons is het nog steeds ok om 9e te worden, met de 4e begroting van de eredivisie.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr feb 03, 2006 6:31 pm

Thomvak425 schreef:
joey schreef:
Steef schreef:Maar even een zijstraat: Wie gelooft er nou nog in de myhthe van dat leuke, fris voetballende Heerenveen met die super Scandinaviers?

Ik niet! :nooo:
Maar het publiek van Heerenveen is top. De manier waarop KJH gisteren ontvangen werd, daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen. :worshippy:
Precies! Beter zogenaamd Thialf-publiek, enthousiast, zingend en vol achter hun (ex-)spelers, dan dat zogenaamde echte voetbalpubliek uit onze randstad, zeikeriger verwende ettertjes die bij het minste hun eigen spelers (Boukhari!!) uitjouwen :pukey:
Dat thialf gevoel in heerenveen is precies waarom ik zo'n hekel aan ze heb. allemans vriendjes :pukey:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr feb 03, 2006 6:38 pm

Dirk Scheringa schreef:Niet alle Heerenveen supporters zijn lieverdjes hoor, gisteren waren in de rust rellen tussen groepen Ajaxsupporters en supporters van Nieuw Noord! :D
:redcard:

:D

Friezen zijn inderdaad verschrikkelijk sympathiek. Althans, dat vinden ze zelf. En die Riemer vind ik een misselijkmakend mannetje.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 6:50 pm

Ik ga al jaren met veel plezier naar Heerenveen-uit, heb goede contacten met een aantal Nieuw Noord-supporters en we zijn altijd welkom in hun stamcafé voor de wedstrijd. Geen enkel probleem. Eén van de leukste uitwedstrijden van het jaar.

Tot gisteren dus.

Er meldde in deze topic al iemand dat hij met een groep op Nieuw Noord zou gaan zitten. Ik heb begrepen dat er in de rust, in de WC een Heerenveen-supporter op zijn giechel geslagen is en dat het daarna flink los is gegaan in dat vak.

De jongens met wie ik (en een flinke groep andere Ajacieden) altijd om ga, hebben me al verzekerd dat wij gewoon welkom blijven, omdat ze ons inmiddels goed kennen. Maar de sms'jes die ik vandaag uit Heerenveen mocht ontvangen, waren eensluidend: volgend jaar is Heerenveen - Ajax een combi.

Aan die groep feestneuzen die zo nodig op Nieuw Noord moest gaan zitten om daar een prima verstandhouding om zeep te helpen: van harte bedankt! Nu alleen nog even RKC-uit verkankeren en we hebben 17 combi's per jaar! Tof hoor. Stelletje gladiolen.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 6:53 pm

Dirk Scheringa schreef:Wij zitten niet in het uitvak, wel met 20 man los op Nieuw Noord! :eusa_dance:
Dirk, leg eens uit: waar sloeg dit op, en realiseer je je wel wat er gisteravond kapot is gemaakt?

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » vr feb 03, 2006 6:55 pm

Ik vind 't allemaal erg gefrustreerd hoor, club van niets, provincie van niets, publiek van niets, toe maar. Ik heb bij niemand een steekhoudend argument gehoord. Als het ' een gevoel' is, dan vind ik dat gevoel slecht verwoord. Voorlalsnog vind ik niets mis met ' vrinden' . Jullie zitten waarschijnlijk ook met je vrinden in het stadion, alleen noem je die vrienden, of maten, in sommige gevallen. Dat volkslied is een beetje mal, ja, maar ach. Je kunt het allemaal verbieden en er vervelend over doen als overheersende cultuur, maar dat leidt tot niets. Tenslotte: Heerenveen is een vaste en solide waarde in de Eredivisdie, ze hebben altijd weer de juiste spelers op de juiste plek, zoals Roda dat ook altijd had. Misschien zijn we een beetje jaloers, al die goede aankopen door de jongen uit het Noorden?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr feb 03, 2006 7:03 pm

Kowalczyk schreef:Ik ga al jaren met veel plezier naar Heerenveen-uit, heb goede contacten met een aantal Nieuw Noord-supporters en we zijn altijd welkom in hun stamcafé voor de wedstrijd. Geen enkel probleem. Eén van de leukste uitwedstrijden van het jaar.

Tot gisteren dus.

Er meldde in deze topic al iemand dat hij met een groep op Nieuw Noord zou gaan zitten. Ik heb begrepen dat er in de rust, in de WC een Heerenveen-supporter op zijn giechel geslagen is en dat het daarna flink los is gegaan in dat vak.

De jongens met wie ik (en een flinke groep andere Ajacieden) altijd om ga, hebben me al verzekerd dat wij gewoon welkom blijven, omdat ze ons inmiddels goed kennen. Maar de sms'jes die ik vandaag uit Heerenveen mocht ontvangen, waren eensluidend: volgend jaar is Heerenveen - Ajax een combi.

Aan die groep feestneuzen die zo nodig op Nieuw Noord moest gaan zitten om daar een prima verstandhouding om zeep te helpen: van harte bedankt! Nu alleen nog even RKC-uit verkankeren en we hebben 17 combi's per jaar! Tof hoor. Stelletje gladiolen.

K.
De oorzaak hoor je nu van één kant... ik hoor het van anderen weer van een andere kant. Een combie kunnen ze doen, lossen ze niets mee op. Want mensen die los willen gaan gaan het toch wel.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 7:05 pm

Thomvak425 schreef:Ik vind 't allemaal erg gefrustreerd hoor, club van niets, provincie van niets, publiek van niets, toe maar.
Precies. Wat een gelul. Iedereen vindt zijn eigen club leuk. Alsof het 'onbegrijpelijk' is dat iemand supporter van een bepaalde club wordt.

Heel Nederland vindt Ajax ook nep, onsympathiek en kil. Een club voor namaaksupporters, gloryhunters en provincialen, etcetera.

Het is wel eens goed dat die mythe rond het sympathieke, vriendelijke Heerenveen eens een beetje genuanceerd wordt (en daar is elke Heerenveen-supporter het óók mee eens), maar om nou meteen op internet die hele club af te branden... Erg kinderachtig. Nogmaals: iedereen vindt zijn eigen club de mooiste, en dat is in alle gevallen even irrationeel en subjectief.

K.
Still alive...

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr feb 03, 2006 7:07 pm

Moet ik een club leuk vinden omdat ik het volgens Thom niet goed verwoord? Juist ja... :redcard:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 7:09 pm

Maarten127 schreef:De oorzaak hoor je nu van één kant... ik hoor het van anderen weer van een andere kant. Een combie kunnen ze doen, lossen ze niets mee op. Want mensen die los willen gaan gaan het toch wel.
Allemaal leuk en aardig, maar waarom móest dit nou? In het fanatieke supportersvak van de tegenpartij gaan zitten? Dan vráág je toch om problemen? Dat is toch pure provocatie? Zo zouden wij het ook zien als er 50 supporters van de tegenpartij op Zuid gingen zitten. Dat doe je gewoon niet. Kwestie van respect voor de echte supporters van de tegenpartij.

En natuurlijk: ik regel mijn kaartje ook wel. Geen punt. Maar Heerenveen-uit was één van de laatste wedstrijden waar íedereen gewoon op eigen gelegenheid naar toe kon. Geen spanning in de lucht, geen onderlinge problemen, maar gewoon álle Ajacieden op eigen vervoer en gezellig samen een biertje drinken.

Waarom nou weer dit? Waaróm nou? Waar slaat dit op?

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 03, 2006 7:09 pm

Kowalczyk schreef:
Dirk Scheringa schreef:Wij zitten niet in het uitvak, wel met 20 man los op Nieuw Noord! :eusa_dance:
Dirk, leg eens uit: waar sloeg dit op, en realiseer je je wel wat er gisteravond kapot is gemaakt?

K.
410, Ko. Het zou de F-Side sieren als ze die kleuters voor eens en altijd de ArenA uit zouden bonjouren.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr feb 03, 2006 7:10 pm

Steef heeft volkomen gelijk over Heerenveen, maar ik zie toch ook wel aantal vergelijkingen tussen Steef en Heerenveen, zoals de grootheidswaan :)

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr feb 03, 2006 7:12 pm

Kowalczyk schreef:
Maarten127 schreef:De oorzaak hoor je nu van één kant... ik hoor het van anderen weer van een andere kant. Een combie kunnen ze doen, lossen ze niets mee op. Want mensen die los willen gaan gaan het toch wel.
Allemaal leuk en aardig, maar waarom móest dit nou? In het fanatieke supportersvak van de tegenpartij gaan zitten? Dan vráág je toch om problemen? Dat is toch pure provocatie? Zo zouden wij het ook zien als er 50 supporters van de tegenpartij op Zuid gingen zitten. Dat doe je gewoon niet. Kwestie van respect voor de echte supporters van de tegenpartij.

En natuurlijk: ik regel mijn kaartje ook wel. Geen punt. Maar Heerenveen-uit was één van de laatste wedstrijden waar íedereen gewoon op eigen gelegenheid naar toe kon. Geen spanning in de lucht, geen onderlinge problemen, maar gewoon álle Ajacieden op eigen vervoer en gezellig samen een biertje drinken.

Waarom nou weer dit? Waaróm nou? Waar slaat dit op?

K.
Weet je nog dat ik mensen verwijt te oordelen over situaties waar ze niet alles van weten (zie de topic over de Klassieker vorig seizoen) Ik was er gisteren niet bij, ik lees verschillende verhalen. Maar wat er precies gebeurd is weet ik niet. Het waarom weet ik dus ook niet.
410, Ko. Het zou de F-Side sieren als ze die kleuters voor eens en altijd de ArenA uit zouden bonjouren.
sukkel :redcard:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 03, 2006 7:13 pm

brabantse jood schreef:
Thomas schreef:Maar niet alleen de vleugelspelers deden het fout. Ook Sneijder bijvoorbeeld.
volledig mee eens.hij was te geforceerd bezig om huntelaar in stelling te brengen.
Probleem was dat hij het helemaal op de verkeerde manier deed, B-Jood.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 03, 2006 7:26 pm

Vind je die Brabander een B-Jood? :confused:

Belachelijk natuurlijk dat er mensen zijn die dit moeten verpesten, maar het is ook belachelijk dat er überhaupt regelingen nodig zijn voor iets als een voetbalwedstrijdje kijken. Dan ga ik die mensen hier geen grotere debielen door vinden, want daarvoor moeten ze wel heel erg ver gaan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » vr feb 03, 2006 7:30 pm

Ko, we zijn eigenlijk per toeval op dat vak terecht gekomen. Een van ons heeft 20 kaarten gehaald en omdat we met 20 man een beetje bijelkaar wilden zitten werd dat opgegeven en toen bepaalde het ticketbox systeem dat we in vak 10 moesten zitten (staan). Eenmaal thuisgekomen kwamen we er pas achter dat dit het nieuwe fanatieke vak van Heerenveen is. Beetje slordig van ons, geef ik toe.. we hadden misschien eerst even research moeten plegen, maar ook wel vreemd dat zulke vakken voor iedereen los in de verkoop gaan! Dan heeft SC Heerenveen haar zaakjes ook niet helemaal op orde. Blijkbaar heerst daar nog wat onderschatting, "problemen met supporters komen bij ons toch nooit voor want wij zijn friezen en zo zitten wij niet in elkaar." Yeah right, als je zo graag met de grote jongens mee wil doen en een stadion met 28.000 stoelen bouwt moet je ook voorbereid zijn op de mogelijke randzaken. Die voorbereiding was gewoon niet in orde. We hebben nog gebeld naar Heerenveen met de vraag of we overgezet konden worden naar het uitvak, dat zat toch maar half vol, maar nee dat was uitgesloten... nouja dan moest het maar zo.

Onze groep bestaat uit mensen waarvan de meesten om geografische redenen maar een paar keer per jaar naar Ajax gaan, maar wel bloed fanatiek zijn. In de goeie zin van het woord, wij zijn geen heilige boontjes maar zoeken ruzies niet op. Juichen voor een doelpunt lijkt me logisch, doen honderden Heerenveen supporters ook ieder jaar in de Ajax vakken en de spelers wat aanmoedigen moet ook kunnen. Daarop kwamen wel wat reacties maar het bleef bij wat provocaties van Heerenveen kant waar wij niet op reageerden. Na de 0-1 is ons door de stewards vriendelijk maar dringend verzocht een vak verderop plaats te nemen en dat hebben we zonder problemen gedaan. In dat vak stonden nog veel meer Ajacieden en in de rust sloeg zomaar ineens de vlam in de pan toen zo'n 30-40 mensen ineens naar beneden liepen en met Nieuw Noord op de vuist gingen. Onze groep had hier niets mee te maken, dit waren geen pet-sjaal supporters maar gasten die zich niet voordoen als Ajaxsupporters... je kent ze wel.

Wel/geen eigen vervoer heeft er helemaal niks mee te maken want met het uitvak zijn geen problemen geweest, probleem lag bij de Heerenveen-vakken en de uitblijvende reactie van de autoriteiten. Die hadden niet door met wat voor mensen ze in vak 9 te maken hadden en hadden bepaalde supporters beter naar andere vakken kunnen verplaatsen.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr feb 03, 2006 7:45 pm

Kowalczyk schreef:
Dirk Scheringa schreef:Wij zitten niet in het uitvak, wel met 20 man los op Nieuw Noord! :eusa_dance:
Dirk, leg eens uit: waar sloeg dit op, en realiseer je je wel wat er gisteravond kapot is gemaakt?

K.
Beste Ko,

Dirk Scheringa kwam naar mijn mening echt niet voor een rel. Waarom zou hij anders provocerend op internet zetten dat hij op Nieuw Noord zit? Het gaat om andere jongens die daar hebben staan vechten in de gracht. En natuurlijk zal Riemer zeggen dat zijn supporters zich nooit schuldig zullen maken aan dergelijke kwajongensstreken, maar waar er 2 vechten hebben er toch ook echt 2 schuld. Ondanks dat ze in Friesland denken dat het nooit aan hun ligt.

En dan kan Heerenveen-uit volgend seizoen wel een combi worden. Het zal niks oplossen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 03, 2006 7:54 pm

Gek dat als er rellen zijn en 410'ers overal worden gezien, Vak 410 zelf weer eens de grote onschuld speelt. :nooo:

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » vr feb 03, 2006 7:57 pm

Flikker op Steef, het zit je nog steeds dwars he dat Vak 410 niet is 'opgeheven' na de belaging van Jong Feyenoord. Je kraamt zulke onzin uit dat ik er niet eens op in ga.
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 8:00 pm

Ik moet Maarten127 bij deze opbiechten dat-ie zeker gedeeltelijk gelijk heeft als hij zegt dat je eerst het verhaal van de andere kant af moet wachten. Want dit verhaal van Dirk S. klinkt inderdaad plausibel:
Dirk Scheringa schreef:Ko, we zijn eigenlijk per toeval op dat vak terecht gekomen. Een van ons heeft 20 kaarten gehaald en omdat we met 20 man een beetje bijelkaar wilden zitten werd dat opgegeven en toen bepaalde het ticketbox systeem dat we in vak 10 moesten zitten (staan). Eenmaal thuisgekomen kwamen we er pas achter dat dit het nieuwe fanatieke vak van Heerenveen is. Beetje slordig van ons, geef ik toe.. we hadden misschien eerst even research moeten plegen, maar ook wel vreemd dat zulke vakken voor iedereen los in de verkoop gaan! [...] We hebben nog gebeld naar Heerenveen met de vraag of we overgezet konden worden naar het uitvak, dat zat toch maar half vol, maar nee dat was uitgesloten... nouja dan moest het maar zo.
Even voor de duidelijkheid: ik wilde je niet beschuldigen, Dirk. En voor zover ik die indruk wél maakte, moet ik je daarvoor mijn excuus aanbieden. Vooral het feit dat je geprobeerd hebt naar een ander vak verplaatst te worden, creëert bij mij veel goodwill.

Even reageren op Goodfella nog...
goodfella schreef:Beste Ko,
Beste Goodfella, :D
Dirk Scheringa kwam naar mijn mening echt niet voor een rel.
Dat is mij nu ook duidelijk, ja. Er was dus kennelijk sprake van twee groepen Ajacieden daar op die vakken 9 en 10. Een groep die niet van kwade wil was, niet op provocaties reageerde, zelf niet provoceerde en eigenlijk liever in een ander vak had gezeten (Dirk en co) en een groep die kwam om te kutten.
En natuurlijk zal Riemer zeggen dat zijn supporters zich nooit schuldig zullen maken aan dergelijke kwajongensstreken, maar waar er 2 vechten hebben er toch ook echt 2 schuld. Ondanks dat ze in Friesland denken dat het nooit aan hun ligt.
Daar vergis je je in. Gisteren, toen ik in de stamkroeg van Nieuw Noord was voor een biertje met de Heerenveen-supporters die ik ken, waren er een paar van die jongens niet bij. Die bleken een stadionverbod te hebben gekregen na een lullig klein akkefietje met de stewards. Ze hoeven op Nieuw Noord maar een halve scheet te laten of Riemer gooit er een SV tegenaan. Enkelen kregen zelfs een SV voor schelden, hoorde ik.
En dan kan Heerenveen-uit volgend seizoen wel een combi worden. Het zal niks oplossen.
Dat ben ik uiteraard met je eens, Goodfella. Die groep van 30-40 die begon te donderstralen op vak 9, die had er ook wel gezeten als het hele uitvak op de combi was gekomen. Daar verandert het niks aan.

Ik bedoel meer dat het jammer zou zijn. Jij en ik (en Maarten127 en Brigade Zuid en Spijker) bemachtigen onze kaarten wel. Eén belletje naar Friesland en ik heb kaarten voor een Heerenveen-vak. Maar het is uiteraard veel leuker als er 1200 Ajacieden die minder handig zijn met kaarten óók op eigen gelegenheid naar Heerenveen kunnen en met zijn allen het uitvak kunnen vullen. Een mooi gevuld uitvak hoort erbij en werkt sfeerverhogend. Het is belangrijk dat je gewoon, via de normale weg, een kaartje voor het uitvak kunt kopen en los naar Heerenveen mag.

Dat ben je, op jouw beurt, neem ik aan weer met míj eens... (toch?)

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr feb 03, 2006 8:01 pm

Doe dat dan ook niet. :D

Wie vonden jullie MotM?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr feb 03, 2006 8:01 pm

Steef hou je d'r buiten.

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr feb 03, 2006 8:03 pm

Jesse schreef:Doe dat dan ook niet. :D

Wie vonden jullie MotM?
Urby, by a mile.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr feb 03, 2006 8:13 pm

Kowalczyk schreef:Ik moet Maarten127 bij deze opbiechten dat-ie zeker gedeeltelijk gelijk heeft als hij zegt dat je eerst het verhaal van de andere kant af moet wachten. Want dit verhaal van Dirk S. klinkt inderdaad plausibel:
Vind ik ook. :xyxthumbs:

Als je geen seizoenskaart hebt en toch graag naar Heerenveen - Ajax wilt, omdat je een liefhebber van Ajax bent is plaatsnemen in het thuisvak nu eenmaal de enige optie.


Daar vergis je je in. Gisteren, toen ik in de stamkroeg van Nieuw Noord was voor een biertje met de Heerenveen-supporters die ik ken, waren er een paar van die jongens niet bij. Die bleken een stadionverbod te hebben gekregen na een lullig klein akkefietje met de stewards. Ze hoeven op Nieuw Noord maar een halve scheet te laten of Riemer gooit er een SV tegenaan. Enkelen kregen zelfs een SV voor schelden, hoorde ik.
Dat is nu de reden dat ik die Riemer wel kan schieten op bepaalde momenten. Het is een schoolmeestertje die soms zo geforceerd de normen en waarden hoog in het vaandel wil houden en daar dan vervolgens weer mee te koop kan gaan lopen. Je kunt die man het niet aandoen, maar stiekem zou ik 'm het voorzittersschap van Ajax gunnen om die reden... :D

Dat ben ik uiteraard met je eens, Goodfella. Die groep van 30-40 die begon te donderstralen op vak 9, die had er ook wel gezeten als het hele uitvak op de combi was gekomen. Daar verandert het niks aan.

Ik bedoel meer dat het jammer zou zijn. Jij en ik (en Maarten127 en Brigade Zuid en Spijker) bemachtigen onze kaarten wel. Eén belletje naar Friesland en ik heb kaarten voor een Heerenveen-vak. Maar het is uiteraard veel leuker als er 1200 Ajacieden die minder handig zijn met kaarten óók op eigen gelegenheid naar Heerenveen kunnen en met zijn allen het uitvak kunnen vullen. Een mooi gevuld uitvak hoort erbij en werkt sfeerverhogend. Het is belangrijk dat je gewoon, via de normale weg, een kaartje voor het uitvak kunt kopen en los naar Heerenveen mag.

Dat ben je, op jouw beurt, neem ik aan weer met míj eens... (toch?)

K.
Ik had zelf gisteren plaats kunnen nemen op Nieuw Noord. Er waren nog kaarten beschikbaar. :D

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr feb 03, 2006 8:16 pm

Steef schreef:
Kowalczyk schreef:
Dirk Scheringa schreef:Wij zitten niet in het uitvak, wel met 20 man los op Nieuw Noord! :eusa_dance:
Dirk, leg eens uit: waar sloeg dit op, en realiseer je je wel wat er gisteravond kapot is gemaakt?

K.
410, Ko. Het zou de F-Side sieren als ze die kleuters voor eens en altijd de ArenA uit zouden bonjouren.
Je bent een zielig mannetje Steef. Uitgekotst in rotterdom vanwege je iets te levendige fantasie en dan hier de toffe jongen komen uithangen.

Jij hebt toch ooit eens gezegd dat je hier niet meer zou posten? Had zeker iets met je journalistieke (ahum...) te maken ofzo?

Plaats reactie