AJAX - FC Utrecht 29/01/2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

AJAX - FC Utrecht

Peiling eindigde op do jan 19, 2006 8:57 am

AJAX wint
21
48%
AJAX speelt gelijk
5
11%
AJAX verliest
18
41%
 
Totaal aantal stemmen: 44

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jan 30, 2006 4:48 pm

Ik vraag me af of het ooit eerder voorgekomen is om na 21 wedstrijden qua punten dichter bij een degradatieplek te staan dan de koppositie. Verder heeft AjAX van de 21 wedstrijden minder dan de helft ervan gewonnen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 30, 2006 4:48 pm

joey schreef:In de VI stond namelijk vorige week dat Adriaanse nóg minder punten haalde dan Wouters over de eerste 41 wedstrijden, maar dat bevreemdt me dan. Op welke plaats stond Ajax onder hem na 21 wedstrijden? Toch niet lager dan de zevende plaats mag ik hopen? :X
Hangt natuurlijk ook van de prestaties van de andere ploegen af. Maar onder Wouters stond Ajax dus nog tweede na 21 wedstrijden. Wat de score na 21 wedstrijden in 2000-2001 was? Geen idee. Ik zal het even nakijken in het jaarboek als ik weer thuis ben.

Eén ding is in elk geval zeker. Als je het seizoen 1964-1965 niet hebt meegemaakt (en dat zal gelden voor de meesten van ons), is dit seizoen het slechtste van je hele leven...

K.
Still alive...

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 4:49 pm

Steef schreef:
wimpey schreef:
Nihad schreef:Toen verloren we onder Adriaanse in het hele seizoen 9 duels. We hebben er nu al 7 verloren. :sad:
En lag Ajax al uit de beker en bleek Lausanne een te groot obstakel.

Maar er zijn toch ook wereldtrainers die volgens jou wel snel uit de beker en UEFA-cup mogen vliegen?
Op 2 fronten falen kan, op 3 niet.

Ik kan echt niet vatten dat een Feyenoorder liever met het duo Dil - Wotte dan met Koeman - Jansen opgescheept zit.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 30, 2006 4:49 pm

brigade zuid schreef:Ik vraag me af of het ooit eerder voorgekomen is om na 21 wedstrijden qua punten dichter bij een degradatieplek te staan dan de koppositie.
Da's ook een hele trieste, ja...
Verder heeft AjAX van de 21 wedstrijden minder dan de helft ervan gewonnen.
Yep. En 33,33% verloren...

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma jan 30, 2006 4:50 pm

Hoho, ik zeg alleen dat ik 't nog moet zien.

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 4:53 pm

Steef schreef:Hoho, ik zeg alleen dat ik 't nog moet zien.
Met Dil had je het al wel gezien, mag ik hopen?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma jan 30, 2006 4:54 pm

Ja, Dil is Blind en vice versa.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 4:55 pm

Kowalczyk schreef:Eén ding is in elk geval zeker. Als je het seizoen 1964-1965 niet hebt meegemaakt (en dat zal gelden voor de meesten van ons), is dit seizoen het slechtste van je hele leven...

K.

Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 30, 2006 4:57 pm

joey schreef:Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Toe had iedereen nog de hoop dat Blind daadwerkelijke bezig was met een hoger doel en er een stijgende lijn was. Vele 'kenners' voorspelden dat Ajax dit jaar kampioen zou worden. :sad:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 5:01 pm

Maartoe schreef:Toe had iedereen nog de hoop dat Blind daadwerkelijke bezig was met een hoger doel en er een stijgende lijn was. Vele 'kenners' voorspelden dat Ajax dit jaar kampioen zou worden. :sad:
Dat heb ik nooit gedacht, want Danny vond na alles dat onder Koeman is gebeurd nog steeds dat dit een goede selectie was. Dan heb je stront in je ogen.


Dat er nóg spelers zijn die vinden dat ze gisteren verdiend hadden om te winnen.... Ik heb er geen woorden voor. :pukey: :redcard:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 30, 2006 5:02 pm

joey schreef:Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Blind heeft nog niet eens 41 wedstrijden op de bank gezeten... Tikfout?

Na 21 wedstrijden heeft-ie in elk geval vééél minder dan Wouters en Blind. Het seizoen 1999-2000 staat te boek als een soort ultiem rampjaar, maar het gaat nu nog veel slechter.

Hoeft van mij geen 'trainersdiscussie' te worden. Ik constateer het gewoon.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 30, 2006 5:04 pm

:D Sorry joey, met 'kenners' doelde ik ook op Jack Van Gelder (NOS), Robert Heukels (Sportweek), Hugo Borst (AD), Leo Driessen (RTL 5), Wilfred Genee (Talpa), Paul Onkenhout (Volkskrant) en Johan Derksen (VI).

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma jan 30, 2006 5:07 pm

joey schreef:
Maartoe schreef:Toe had iedereen nog de hoop dat Blind daadwerkelijke bezig was met een hoger doel en er een stijgende lijn was. Vele 'kenners' voorspelden dat Ajax dit jaar kampioen zou worden. :sad:
Dat heb ik nooit gedacht, want Danny vond na alles dat onder Koeman is gebeurd nog steeds dat dit een goede selectie was. Dan heb je stront in je ogen.


Dat er nóg spelers zijn die vinden dat ze gisteren verdiend hadden om te winnen.... Ik heb er geen woorden voor. :pukey: :redcard:

Blind heeft constant lopen roepen tijden het Koeman-regime dat hij het wel beter wist en beter zou kunnen doen. Dit waren 'zijn' jongens uit de jeugdopleiding en die waren helemaal toppiejoppie.

Ik gun 'm deze uitglijder dan ook compleet! :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 30, 2006 5:07 pm

Maartoe schreef::D Sorry joey, met 'kenners' doelde ik ook op Jack Van Gelder (NOS), Robert Heukels (Sportweek), Hugo Borst (AD), Leo Driessen (RTL 5), Wilfred Genee (Talpa), Paul Onkenhout (Volkskrant) en Johan Derksen (VI).
Aan zelfvertrouwen ontbreekt het onze Joe niet...

Persoon A: "Het lijkt me helemaal niet leuk om geniaal te zijn."
Persoon B: "Nou, het ís ook geen pretje, hoor..."

:D

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 5:08 pm

Kowalczyk schreef:Blind heeft nog niet eens 41 wedstrijden op de bank gezeten... Tikfout?

Jawel. Alles is meegerekend. 30 x competitie, 2 x beker, 1 x JC- schaal, 2 x voorronde CL, 6 x CL. Bij elkaar 41 wedstrijden.

Blind komt dan uit op 79 punten, een tweede plaats. Koeman haalde 95 punten, Wouters 77 en Adriaanse 68.

Ik vind dat opvallend omdat het voor mijn gevoel ook nog nooit zo slecht gegaan is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 30, 2006 5:18 pm

Okeeee, alles bij elkaar. Ik had het dus alleen over de competitie. Gewoon het jaarboek van dat opgeslagen op de 21e wedstrijd en gekeken hoe de vlag er toen bij hing.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 5:26 pm

Maartoe schreef::D Sorry joey, met 'kenners' doelde ik ook op Jack Van Gelder (NOS), Robert Heukels (Sportweek), Hugo Borst (AD), Leo Driessen (RTL 5), Wilfred Genee (Talpa), Paul Onkenhout (Volkskrant) en Johan Derksen (VI).

Daar wil ik niet bijhoren! :D :blush:

Wie denkt dat anderen op zijn boek zitten te wachten, is per definitie verwaand... ;)

Maar ik schreef niet dat ik een kenner was; ik schreef dat ik het destijds niet met die kenners eens was.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 30, 2006 5:35 pm

Tuurlijk. :eusa_liar: ;)

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma jan 30, 2006 6:32 pm

als je met Rosenberg,Huntelaar,Rosenberg voetbalt dan moet je brekers hebben op het middenveld en een verdediging die tenminste uit 2 type's Grygera/Stam heeft. Heb je die niet dan ga je voor gaas zoals gisteren dus.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » ma jan 30, 2006 6:40 pm

joey schreef: Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Toen kon hij nog profiteren van de basis gelegd door zijn voorganger.
Dit seizoen moest hij het zelf doen...

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 6:49 pm

Jim schreef:
joey schreef: Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Toen kon hij nog profiteren van de basis gelegd door zijn voorganger.
Dit seizoen moest hij het zelf doen...
:D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 6:52 pm

Jim schreef:
joey schreef: Toch had Blind na 41 wedstrijden (het meetpunt van de VI) meer punten dan zowel Wouters als Adriaanse... Maar dat zal liggen aan die goede reeks eind vorig seizoen.
Toen kon hij nog profiteren van de basis gelegd door zijn voorganger.
Dit seizoen moest hij het zelf doen...
Maar wel met Koemans prachtselectie. :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 7:05 pm

joey schreef: Maar wel met Koemans prachtselectie. :hypocrite:
Ronald heeft natuurlijk wel de aanzet gegeven door zijn eigen aankopen Sik, Soe en Son eruit te mikken. Met zulke spelers zou Danny Blind's leven er natuurlijk een stuk zonniger hebben uitgezien! :pukey:

De huidige chaos is het resultaat van prutswerk van Koeman, Van Gaal en Blind. In willekeurige volgorde. Mee eens, joey? Jim vraag ik het maar niet, ik ken het antwoord nl al.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 30, 2006 7:12 pm

wimpey schreef:De huidige chaos is het resultaat van prutswerk van Koeman, Van Gaal en Blind. In willekeurige volgorde. Mee eens, joey?
Ja, in eendrachtige samenwerking. :yes:

En van prutwerk van de leiding, die deze mensen aanstelde op posities waar ze niet hoorden.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51845
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 30, 2006 7:39 pm

MVG is de juiste man, joey. Dat heeft vandaag wel weer aangetoond. De 3 eerder genoemde namen zijn op het personele vlak complete beunhazen. Miljoenverslinders. Onbegrijpelijk dat zoveel onkunde op dat vlak bij een 'topclub' voor kan komen.

Plaats reactie