N.E.C. Nijmegen - AFC AJAX (6-11-2005)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat zal deze wedstrijd ons aller AJAX brengen?

Winst AJAX
19
51%
Winst NEC
9
24%
Gelijkspel
9
24%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 9:41 pm

Ga eens even lekker naar jullie eigen topic! ;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 9:41 pm

tu tu tu tuuuu tuu tuuu tu tu tu... niedzielan...

viiiiiva baretto!!!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

het zwarte gat
Berichten: 950
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 12:18 pm
Locatie: Noord-Brabant

Bericht door het zwarte gat » zo nov 06, 2005 9:45 pm

Is dit nou provoceren, Banjavi? Dat moet beter kunnen.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo nov 06, 2005 9:52 pm

Doeluuuuuuuuuuuuuuuuh, Doeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo nov 06, 2005 9:57 pm

Ik heb nog steeds de ziekte in, dus ik hoop dat Banjavi en Harm ophouden met dat getreiter. :X :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo nov 06, 2005 10:10 pm

banjavi schreef:tu tu tu tuuuu tuu tuuu tu tu tu... niedzielan...

viiiiiva baretto!!!!
Het is Barreto, niet Baretto. :X

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo nov 06, 2005 10:13 pm

Ajax verliest weer

NIJMEGEN - In de wanhopige puzzeltocht naar vorm en vertrouwen leerde trainer Danny Blind van Ajax zondagmiddag op bezoek bij NEC voor de zoveelste keer dit seizoen hoe het niet moet.

Erger nog dan de vierde competitienederlaag (1-0) voor de Amsterdammers is dat uit helemaal niets blijkt dat het binnenkort een beetje beter zal gaan. Ajax morste in de eerste elf competitiewedstrijden maar liefst achttien punten en heeft dertien punten minder dan koploper PSV. De naar de middenmoot afgezakte Amsterdamse club vestigde op bezoek bij NEC bovendien een negatief clubrecord. Ajax wacht al vier achtereenvolgende competitiewedstrijden op een doelpunt.

Wat trainer Blind dit seizoen ook probeert, zijn elftal gaat alleen maar slechter voetballen. De oefenmeester constateerde in het begin van het seizoen nog vaak terecht dat zijn ploeg goed speelde maar niet scoorde. In de ontmoetingen tegen FC Thun en NEC van afgelopen week was het spel van Ajax ook niet om aan te zien.

Onthutsend om te zien was hoe mak Ajax zich zondag in de Nijmeegse Goffert naar de nederlaag liet spelen. Pas na de treffer van Denneboom in de 47e minuut wekten de Amsterdammers af en toe de indruk dat ze voor een goed resultaat wilden strijden.
De teleurgestelde Blind had na afloop geen verklaring voor de zoveelste wanprestatie van dit seizoen. ,,Het was ongelooflijk mat en we speelden slecht. Hoe het nu verder moet? We moeten blijven vechten. Anders komen we er niet uit.''

Voor de verandering hanteerde een opnieuw gewijzigd Ajax op bezoek bij NEC een andere speelwijze. Bij absentie van de geblesseerde Galasek mocht Maduro het op zijn favoriete plaats centraal op het middenveld proberen. De international leverde na het uitduel met FC Thun nog kritiek op de Tsjechische aanvoerder. Tot zijn grote spijt kon Maduro zijn geblesseerde ploeggenoot echter niet doen vergeten.

Zonder de geschorste Pienaar en nog geblesseerde Trabelsi speelde Ajax tegen NEC met slechts drie verdedigers. Emanuelson acteerde links op het middenveld en Sneijder was de meest aanvallende middenvelder. De zoveelste wisselingen in het elftal misten opnieuw resultaat. Ajax speelde in De Goffert de slechtste wedstrijd van het seizoen.

Trainer Blind heeft voorlopig nog de volledige steun van de leiding van de Amsterdamse club. Het is ook maar zeer de vraag of een andere coach de vrije val die Ajax doormaakt wel kan breken. Duidelijk is wel dat de vele wisselingen die Blind toepast niet bevorderlijk zijn voor het resultaat.
Achter de schermen werkt technisch directeur Van Geel al aan de selectie van het volgende seizoen. Hij wil binnen een maand van Pienaar, De Jong, Maxwell, Trabelsi, Galasek weten of ze hun aan het einde van het seizoen aflopende contracten willen verlengen.

Ajax mag zich gelukkig prijzen met de nieuwe opzet van de competitie. Dankzij de play-offs aan het einde van het seizoen houdt zelfs de nummer vijf van de reguliere competitie uitzicht op een tweede eindklassering en deelname aan de voorronde van de Champions League. Aan Ajax de met het oog op de huidige vorm van de club niet eenvoudige taak om zich bij de beste vijf clubs van Nederland te spelen.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 10:34 pm

Doet er niet toe hoe Edgar heet... iedereen weet wat ik bedoel....

provoceren?? IK????
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo nov 06, 2005 10:47 pm

joey schreef:Ik heb nog steeds de ziekte in, dus ik hoop dat Banjavi en Harm ophouden met dat getreiter. :X :sad:
Sorry joey :aai:

Ik vind er ook niets meer aan. Ik vind het leuk als er spanning is en wat gezonde rivaliteit. Nu is er 'concurrentie' met Feyenoord en AZ. :sad:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo nov 06, 2005 10:51 pm

Harm schreef:
joey schreef:Ik heb nog steeds de ziekte in, dus ik hoop dat Banjavi en Harm ophouden met dat getreiter. :X :sad:
Sorry joey :aai:

Ik vind er ook niets meer aan. Ik vind het leuk als er spanning is en wat gezonde rivaliteit. Nu is er 'concurrentie' met Feyenoord en AZ. :sad:
Oké. :xyxthumbs:

Het is zwaar kl***, Harm. Verliezen kan, maar deze ploeg zet onze club voor schut. :pukey: X'C
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 10:53 pm

maar deze ploeg zet onze club voor schut
heb je het nu over nec of ajax? :) :aai:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo nov 06, 2005 10:55 pm

Over Ajax natuurlijk. Met alle respect, maar van NEC moeten we normaal gesproken winnen. Of tenminste gelijk spelen. Of tenminste dominant spelen. Dit kan echt niet. :nooo:

Ik gun het jullie wel hoor. Daar gaat het niet om. : :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 10:58 pm

joey schreef:Over Ajax natuurlijk. Met alle respect, maar van NEC moeten we normaal gesproken winnen. Of tenminste gelijk spelen. Of tenminste dominant spelen. Dit kan echt niet. :nooo:

Ik gun het jullie wel hoor. Daar gaat het niet om. : :aai:
Ach joey... ik kan me de frustratie helemaal voorstellen... ik had er ook helemaaaaal niet op gehoopt dat nec zou winnen... maar ben er wel gelukkig mee... toch heb ik een zwak voor ajax... en inderdaad... ik provoceer wat.... lukt me vrij aardig, want niemand is tevreden met mijn berichten...

het gaat niet goed met Ajax nee... ik had ook geen moment het idee dat ze zouen gaan scoren... ook toen rosenberg er in kwam... was voor mij een opluchting...

kweet ook niet hoe het verder moet.. maar het zou onzin zijn natuurlijk om blind de laan uit te sturen
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo nov 06, 2005 11:00 pm

joey schreef:
Harm schreef:
joey schreef:Ik heb nog steeds de ziekte in, dus ik hoop dat Banjavi en Harm ophouden met dat getreiter. :X :sad:
Sorry joey :aai:

Ik vind er ook niets meer aan. Ik vind het leuk als er spanning is en wat gezonde rivaliteit. Nu is er 'concurrentie' met Feyenoord en AZ. :sad:
Oké. :xyxthumbs:

Het is zwaar kl***, Harm. Verliezen kan, maar deze ploeg zet onze club voor schut. :pukey: X'C
Sja, dat krijg je met dat domme geroep over ouderwetse huijsstijlen, systemen , enz.

Voetbal is veranderd en Ajax weigert halsstarrig om zich aan te passen. Het doet me denken aan die fotozaken die laatst failliet zijn gegaan omdat ze vast bleven houden aan ontwikkelcentra en fototoestellen met rolletjes.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo nov 06, 2005 11:03 pm

Harm schreef:Sja, dat krijg je met dat domme geroep over ouderwetse huijsstijlen, systemen , enz.

Voetbal is veranderd en Ajax weigert halsstarrig om zich aan te passen. Het doet me denken aan die fotozaken die laatst failliet zijn gegaan omdat ze vast bleven houden aan ontwikkelcentra en fototoestellen met rolletjes.
Hier word ik nu zo moe van, he.....
Nevio Scala zei dat al in 1994.....

Allemaal bullshit. Hoe je ook speelt....De samenstelling van de selectie klopt gewoon niet. En dan doel ik niet op het gemis van buitenspelers...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo nov 06, 2005 11:05 pm

Maar het gemis van buitenspelers is met een ander systeem misschien wel beter op te vangen. Maar we zullen het toch nooit weten.

Slechter dan dit kan niet en aangezien je voorlopig geen spelers kunt kopen is er maar één ding dat je kunt doen (afgezien van de spelers een enorme rotschop verkopen, ze hadden die krengen vanaf Nijmegen via Rotterdam, Den Haag en Utrecht naar huis moeten laten lopen).

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 06, 2005 11:08 pm

ze hadden die krengen vanaf Nijmegen via Rotterdam, Den Haag en Utrecht naar huis moeten laten lopen).
soort van vierdaagse... sommige doen het voor de lol hoor.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo nov 06, 2005 11:21 pm

Ik moet trouwens toegeven dat ik het compleet verkeerd heb gezien.

Wat een magistraal overstapje van die Rosenberg! Als enige wist-ie dat de Argentijnse Wamberto nog achter 'm stond en met een fantastische schijntrap legde hij twee NEC-verdedigers in de luren.

Wat een spits!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » zo nov 06, 2005 11:28 pm

Fijn dat jij het nu eindelijk ook ziet Steef... :hypocrite:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » zo nov 06, 2005 11:33 pm

Zet de dvd van Real - Ajax 1995 maar weer op, en daarna de dvd van Bergkamp's tijd bij Ajax. X'C

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo nov 06, 2005 11:33 pm

Klasse van Blind, Sneijder en Grygera dat ze met de supporters gingen praten in het home. Daar heb ik respect voor!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo nov 06, 2005 11:36 pm

Mars ziet dat anders, Alex.

Volgens hem deden ze dit niet spontaan, maar zijn ze door supporters hiertoe gedwongen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » zo nov 06, 2005 11:40 pm

Laudrup schreef:Zet de dvd van Real - Ajax 1995 maar weer op, en daarna de dvd van Bergkamp's tijd bij Ajax. X'C
Kan ik die DVD van Real - Ajax bij jou bestellen misschien?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » ma nov 07, 2005 12:28 am

No Fear schreef:
Laudrup schreef:Zet de dvd van Real - Ajax 1995 maar weer op, en daarna de dvd van Bergkamp's tijd bij Ajax. X'C
Kan ik die DVD van Real - Ajax bij jou bestellen misschien?
Ik moet FF kijken of ik die dvd kan kopieeren, zo ja, dan stuur ik je een versie op. Wat een magistrale wedstrijd , de beste wedstrijd die ik van Ajax heb gezien. Het Real van Redondo, Hierro, Laudrup en Zamorano compleet van de mat geveegd. Dankzij die die hoere krug werd het maar 0-2.

Hopelijk komt er nog ooit een Ajax historie dvd uit :sad:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma nov 07, 2005 12:30 am

Dank je, ik zal je even PM'en met mijn gegevens enzo :)
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie