ADO Den Haag - Ajax 08-03-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » za mar 07, 2009 6:08 pm

Bodul wel mee dus:
De wedstrijdselectie voor het duel met ADO Den Haag ziet er als volgt uit:

Maarten Stekelenburg
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Evander Sno

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za mar 07, 2009 6:23 pm

"In het Albert Heijn-voetbalplaatjesboek van mijn dochter van vijf, heb ik het elftal van Ajax eruit gescheurd.”
Stuitend triest. Vraag me dan af, dan moet je toch maar een pessimistisch en vervelend leven als je zo'n haat hebt om zoiets als voetbal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 07, 2009 6:24 pm

Daniel_vT schreef:
"In het Albert Heijn-voetbalplaatjesboek van mijn dochter van vijf, heb ik het elftal van Ajax eruit gescheurd.”
Stuitend triest. Vraag me dan af, dan moet je toch maar een pessimistisch en vervelend leven als je zo'n haat hebt om zoiets als voetbal.

Inderdaad zielig. Wij laten die pagina met die bal + kakkerlak rustig in dat boek zitten. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » za mar 07, 2009 6:29 pm

Achja ik vind het wel amusant dat die gast denkt dat hij daarmee indruk maakt. Volgens mij snapt hij geeneens waarom hij zo denkt, doet het alleen omdat zijn vrienden zo denken. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » za mar 07, 2009 6:44 pm

Ach, een vriend van me was laatst bij de AH en toen stonden er allemaal kinderen bij de kassa met de vraag: "meneer, mag ik uw voetbalplaatjes"? Waarop hij zei: "natuurlijk, maar eerst even kijken wat er allemaal in zit". Dus hij kijken, zat Gio erin, verscheurt ie m en gooit m in de prullenbak met de wijze woorden dat het voor hun eigen bestwil is.. :drecul.gif:

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 07, 2009 6:44 pm

Peter schreef: Afgelopen jaren hadden we vooral heel veel slepende blessures.
Dus toen werd er zeker weten verkeerd getraind, volgens jouw logica. :smallgrin.gif:

Hopen dat de blessures van Enoh en Anita meevallen. Ook met de selectie van morgen moet Ajax bij ADO winnen. Simpel zat.

Ik zou met Cvita beginnen wanneer dat medisch okay is. Voor het overige herbergt die groep immers vrij weinig scorend vermogen...

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » za mar 07, 2009 6:44 pm

Owja, ik zal morgen wel de foto's maken.. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za mar 07, 2009 6:51 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Afgelopen jaren hadden we vooral heel veel slepende blessures.
Dus toen werd er zeker weten verkeerd getraind, volgens jouw logica. :smallgrin.gif:
Je moet me wel volledig citeren, natuurlijk. Ik ben op zoek naar oorzaken dat we nu zoveel slepende blessures hebben en daarnaast ook nog eens allerhande kleine blessures hebben. Jij bent dan gelijk gepikeerd als ik ook denk aan trainingmethoden, maar het er moet toch een oorzaak voor zijn? We hebben bijna geen enkele fitte speler tot onze beschikking op het middenveld, dus dan zoek ik naar die oorzaak. Jij weet (hoe weet ík dan weer niet) dat het sowieso niet aan de training ligt, natuurlijk.


Ik weet wel dat het sowieso wél aan de training had gelegen als Ten Cate nu nog de scepter zwaaide. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » za mar 07, 2009 6:51 pm

Kijk je wel een beetje uit vriend? Ze loeren op elke tribunes naar ook maar iets wat Ajax is of op Ajax lijkt, ook op de eretribune.

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » za mar 07, 2009 7:01 pm

Tsja, ik heb wel een grote neus, maar dat zullen er wel meer hebben toch? :blush.gif: Nee hoor, zal idd echt voorzichtig zijn, die gasten sporen niet..

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » za mar 07, 2009 7:43 pm

Kansloos die blinde haat van ADO, Utrecht, PSV en nu in mindere mate Groningen en AZ ook... Echt te kansloos...

Ajax v Feyenoord kan dan weer wel... :onfire.gif:

Over de wedstrijd van morgen...benieuwd welk middenveld Marco uit de hoge hoed tovert...Sno en Lindgren lijken te starten...de derde? Sarpong? Schilder?
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 07, 2009 7:50 pm

Peter schreef: Jij bent dan gelijk gepikeerd als ik ook denk aan trainingmethoden, maar het er moet toch een oorzaak voor zijn?
Ik ben niet gepikeerd, geen enkele reden toe. Mijn constatering dat het gros van de blessures tijdens wedstrijden ontstaat klopt echter gewoon. En dat het gros van de Ajax-selectie weinig belastbaar is, is ook niets nieuws.

Bij AZ hagelt het ook blessures, ligt dat aan Louis? Bij PSV is iedereen fit, ligt dat aan magic fingers Dwight?
Ik weet wel dat het sowieso wél aan de training had gelegen als Ten Cate nu nog de scepter zwaaide. :smallgrin.gif:
Maar gelukkig zwaait Hendrik de scepter elders.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 07, 2009 7:51 pm

Deli schreef:Sno en Lindgren lijken te starten...de derde? Sarpong? Schilder?
Aisatti, lijkt me.

Hopen dat de blessures van Enoh en Anita met het oog op l'OM meevallen.

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » za mar 07, 2009 7:53 pm

Aissati inderdaad....

Dus:

Vermeer

Wiel Wielaert Oleguer Vermaelen

Sno Aisatti Lindgen

Sulejmani Leonardo/Cvitanich Emanuelson


Ook met dit team moet ADO te verslaan zijn.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za mar 07, 2009 9:56 pm

wimpey schreef:
Bij AZ hagelt het ook blessures, ligt dat aan Louis? Bij PSV is iedereen fit, ligt dat aan magic fingers Dwight?
Bij AZ missen ze nu net even Moreno en Moisander (en Romero de sufferd), maar voor de rest is toch iedereen (al tijden) fit?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za mar 07, 2009 9:59 pm

Peter schreef:
wimpey schreef:
Bij AZ hagelt het ook blessures, ligt dat aan Louis? Bij PSV is iedereen fit, ligt dat aan magic fingers Dwight?
Bij AZ missen ze nu net even Moreno en Moisander (en Romero de sufferd), maar voor de rest is toch iedereen (al tijden) fit?
Nou daar hebben ze ook wel geregeld blessures hoor.. Pocognoli, Ari, Mendes

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 07, 2009 10:17 pm

Peter schreef:Bij AZ missen ze nu net even Moreno en Moisander (en Romero de sufferd), maar voor de rest is toch iedereen (al tijden) fit?
Pocognoli, Holman, Luirink, Mendes, Van der Velden en Dembélé is ook langdurig geblesseerd geweest. Ari is nu ook weer geblesseerd.

Wellicht vergeet ik nog wat.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 07, 2009 11:32 pm

Peter schreef:
wimpey schreef:
Bij AZ hagelt het ook blessures, ligt dat aan Louis? Bij PSV is iedereen fit, ligt dat aan magic fingers Dwight?
Bij AZ missen ze nu net even Moreno en Moisander (en Romero de sufferd), maar voor de rest is toch iedereen (al tijden) fit?
Zo makkelijk kom je er natuurlijk niet mee weg. Zie BZ en Bert´s posting.

Ik neem aan dat die blessures het gevolg zijn van Louis´ trainingsmethoden? Of gelden voor Louis andere regels dan voor MVB?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 08, 2009 3:40 am

Bertje schreef:
Peter schreef:Bij AZ missen ze nu net even Moreno en Moisander (en Romero de sufferd), maar voor de rest is toch iedereen (al tijden) fit?
Pocognoli, Holman, Luirink, Mendes, Van der Velden en Dembélé is ook langdurig geblesseerd geweest. Ari is nu ook weer geblesseerd.

Wellicht vergeet ik nog wat.
Romero. Dat maakt dus drie basisspelers in de verdediging, de eerste keeper en een onderdeel van het sterke middenveld.

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » zo mar 08, 2009 8:54 am

Uit de Telegraaf:
Haagse erehaag Ajax

Van onze Telesportredactie

DEN HAAG - ADO Den Haag-trainer André Wetzel heeft zijn supporters opgeroepen tegenstander Ajax met respect te behandelen. ,,Ik heb me kapot geërgerd aan de spreekoren van de fans van FC Utrecht aan het adres van de Ajacieden.

Je hebt natuurlijk een garantie tot de deur. Ik wil geen gesis horen, 'Hamas, Hamas' of 'Joden dit, Joden dat'. Door de tegenstander te kleineren, word je zelf niet groter."
Ongeacht het resultaat zal er na het duel een eerbetoon zijn van ADO aan de Ajacieden. "Je kunt denken aan de erehaag die Fiorentina maakte. Het moet een signaal aan de fans zijn, dat de spelers van beide clubs allemaal goede collega's zijn die elkaar waarderen en respecteren."
Die Wetzel zegt doorgaans verstandige dingen, en kennelijk heeft hij er maling aan wat de supporters ervan vinden. Volgens mij worden ze daar in Den Haag helemaal gek als de eigen spelers een erehaag moeten vormen voor de Ajacieden.
Aissati in basis Ajax

Van onze Telesportredactie

DEN HAAG - Als de voortekenen niet bedriegen, start Ismail Aissati vandaag voor het eerst in de basis van het gehavende Ajax bij ADO Den Haag. De eindelijk volledig van zijn knieblessure herstelde middenvelder maakte als invaller al wat speelminuten, maar verschijnt nu door een nieuwe Amsterdamse blessuregolf aan de aftrap.

"Aissati is een goede voetballer die snel op niveau is. Hij hoeft niet eerst vijf of zes duels in het tweede te spelen voordat hij genoeg wedstrijdritme heeft", zei Marco van Basten.
ADO Den Haag-Ajax, 12.30 uur

ADO Den Haag: geblesseerd: Powel. Ajax: geblesseerd: Anita, Donald, Enoh, Gentenaar, Gabri, De Jong, Kennedy, Vertonghen. Geschorst: Suarez

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo mar 08, 2009 11:12 am

Ik vind het ook wel apart hoor, zeker Wetzel kent ook wel de rivaliteit tussen ADO en Ajax. Kijk dat je zegt; bek houden wat betreft kwetsende koren en gewoon alleen de thuisclub aanmoedigen. Maar een erehaag? Volgens mij gaat hij daar iets te ver mee.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 08, 2009 11:13 am

Ach, je moet het maar durven zeggen. Normaal gesproken vind ik het een beetje een nare vent, maar dit vind ik klasse.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo mar 08, 2009 11:36 am

Thafunk schreef:Volgens mij worden ze daar in Den Haag helemaal gek als de eigen spelers een erehaag moeten vormen voor de Ajacieden.
Misschien dat hij het daarom zegt. Om zijn spelers te motiveren vooral niet te verliezen van Ajax.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 08, 2009 11:36 am

"Aissati is een goede voetballer die snel op niveau is. Hij hoeft niet eerst vijf of zes duels in het tweede te spelen voordat hij genoeg wedstrijdritme heeft", zei Marco van Basten.
ADO Den Haag-Ajax, 12.30 uur
Grapjurk...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 08, 2009 11:38 am

Net als Sulejmani zeker? :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie