Vitesse-Ajax 08-02-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » zo feb 08, 2009 6:11 pm

Effe de koppies bij elkaar in godsnaam, want als we van feyenoord verliezen staan we niet alleen ineens 4e of 5e, maar krijgen we een crisis waarbij de huidige malaise op een avondje kermis zal lijken.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo feb 08, 2009 6:18 pm

Daniel_vT schreef:
Toppie schreef:
Van Basten: collectief falen [wijzig]

Marco van Basten sprak na afloop voor radio 1 over een collectief falen van Ajax. Volgens hem kwam de ploeg in totaliteit veel tekort. Zat er aan de vorige nederlagen nog een verhaal, nu was er geen enkel excuus waarom de ploeg voetballend zo weinig kon brengen. Volgens Van Basten zal de druk op het elftal parten hebben gespeeld. 'Dat is een slecht excuus, maar wel de realiteit. Anders is het niet te begrijpen waarom we op een hele vreemde manier met 4-1 zijn weggespeeld. Ondanks de druk moet je dan nog de afspraken nakomen. Vitesse zette ons goed vast op het veld. In de eerste helft konden we de intentie om te voetballen niet laten zien. In de tweede helft wilden we wel, maar kwamen we er voetballend ook niet goed uit. Bij de 1-0 zag je twijfel bij ons. Na de 1-1 dacht ik dat we het wel zouden oppakken, maar daarna kwamen er toch weer momenten van gebrek aan zelfvertrouwen.'

'Ik wil geen jongens individueel afvallen. Dat heeft geen zin. Het was een collectief falen. We moeten nu de ploeg bij elkaar houden, duidelijkheid verschaffen en keihard werken.'

Flikker toch op Kut Utrechtenaar
Doe eens even normaal. Mafkees. Van Basten een van onze beste spelers uit onze Ajax geschiedenis. Wat meer respect mag wel. Dat je zegt dat ie op moet flikkeren ok, maar om zo dom te gaan lopen doen met je "kut Utrechtenaar' had je dat ook vrolijk 20 jaar terug moeten doen.
Neem van mij aan dat is nog zijn enige krediet binnen Ajax...

Wie is er de eindverantwoordelijke voor dit collectief falen?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 6:23 pm

J.G. schreef:Donkey, ik leef niet in de veronderstelling dat als ik mij hier enorm druk maak of met allemaal verbeterpunten aankom het allemaal beter gaat met de club en de resultaten, ik hoop niet dat iemand hier dat wel heeft want dan is er iets mis. Druk maken doe ik me wel in het stadion met mijn maten (en ook dat helpt geen moer tenzij je een trainer eruit wil werken of een speler slechter wil laten spelen).

Ik zie dit forum meer als een plaats om te discusieren over hoe het beter kan en wat ik aangaf is dat ik in deze discussie mensen mis die de vinger echt goed beargumenteerd op de zere plek weten te leggen, nogmaals that's all.
Grapjas ..

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo feb 08, 2009 6:25 pm

Wat wil je zeggen 'koning van de punten en spatie's plaatsen'?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 08, 2009 6:31 pm

Ajax Rules schreef:
Enganche schreef:
Als iedereen fit is zou mijn elftal wel vaststaan hoor:

Vermeer

Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Emanuelson

Enoh, Lindgren
Aissati

Suárez, Cvitanich, Sulejmani
Misschien is dit wel de beste opstelling, maar ook een opstelling zonder 1 enkele echte verdediger.
Tsja, die hebben we niet. Je moet het ergens mee doen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 08, 2009 6:33 pm

Volgens Van Basten zal de druk op het elftal parten hebben gespeeld. 'Dat is een slecht excuus, maar wel de realiteit. Anders is het niet te begrijpen waarom we op een hele vreemde manier met 4-1 zijn weggespeeld.


Wat dacht je van: de verkeerde opstelling, Pannenkoek??? :confused.gif:

Hij begrijpt het weer eens niet. Nooit eens een goede analyse.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 6:38 pm

Niemand bij Ajax snapt er wat van en dat is toch wel problematisch, hoor. Als MvB 3-4-3 gaat spelen tegen Feyenoord, dan ga ik niet eens kijken. Moet er niet aan denken dat Greg 1 op 1 tegen Biseswar staat en Vermaelen 1 op 1 tegen Slory.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 6:41 pm

J.G. schreef:Wat wil je zeggen 'koning van de punten en spatie's plaatsen'?
Dat jij uit je nek zit te lullen,,,,, met je ,,,,,
Ik zie dit forum meer als een plaats om te discusieren over hoe het beter kan en wat ik aangaf is dat ik in deze discussie mensen mis die de vinger echt goed beargumenteerd op de zere plek weten te leggen, nogmaals that's all.
Ventje ,,,,,,,, ...................

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo feb 08, 2009 6:42 pm

MvB is niet de enige die het niet snapt, gezien discussies over Cruz! Het gaat niet om een speler, het gaat om de eenheid die ontbreekt, gebrek aan tactisch plan, mismanagement enz.

Ajax heeft de grootste naam, spelers willen nog steeds voor Ajax voetballen (liever dan voor Groningen, Heerenveen en Twente) ook al staat Ajax onder die ploegen.

Ajax heeft internationals met Stekelenburg, Silva, Vertonghen, Vermaelen, Urby en ga zo maar door; jeugdinternationals als Enoh, v.d. Wiel enz. We hebben de sterkste selectie.

We hebben het meeste geld, we kunnen iedereen in Nederland kopen (Wat MvB ook doet) Ajax heeft de grootste sponsors, kan spelers het beste betalen.

Ajax is nu al kansloos voor de titel als er tientallen miljoenen is uitgegeven aan spelers! Ajax koopt een linksbuiten voor ruim 16 miljoen en zet hem ergens op het middenveld.

Ik heb er geen moeite mee als een MvB , vier jang lang gefaald bij het Nederlands elftal?, alle krediet krijgt. Ik heb hem, zoals ieder ander, maanden min of meer krediet gegeven, maar hij moet snappen dat hij heeft gefaald en niet aan zijn hypotheek denken, maar gewoon opstappen. Ajax vindt geen sponsor om zijn salaris door te betalen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 08, 2009 6:51 pm

joey schreef:
Volgens Van Basten zal de druk op het elftal parten hebben gespeeld. 'Dat is een slecht excuus, maar wel de realiteit. Anders is het niet te begrijpen waarom we op een hele vreemde manier met 4-1 zijn weggespeeld.


Wat dacht je van: de verkeerde opstelling, Pannenkoek??? :confused.gif:

Hij begrijpt het weer eens niet. Nooit eens een goede analyse.
Je zou best gelijk kunnen hebben dat Van Basten altijd maar excuses bij anderen zoekt, maar op zich kan je dat niet baseren op dit soort interviews. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar er zijn maar heel weinig trainers die na afloop van de wedstrijd echt iets interessants zeggen.
Aristides schreef:MvB is niet de enige die het niet snapt, gezien discussies over Cruz! Het gaat niet om een speler, het gaat om de eenheid die ontbreekt, gebrek aan tactisch plan, mismanagement enz.
Ik vind het ook leuk om over andere dingen behalve die complete shitzooi bij Ajax te discussiëren, als je het niet erg vindt (het ging om een hypothetische kwestie met betrekking tot Argentijnse spitsen en Ajax, voordat ik te horen krijg dat het hier over Ajax moet gaan :wink.gif:).

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 08, 2009 6:55 pm

Luister hier dan maar eens naar, Enganche:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73127

En ja, een poging om dat eerste doelpunt van Vitesse buitenspel te verklaren, gevolgd door de bewering dat het daarna beter ging (1-1). Klopt geen zak van, het ging nog steeds even slecht, die gelijkmaker kwam uit de lucht vallen.
Verder een hoop geklets en geen woord van zelfkritiek. Meneer het genie zou zich minstens moeten afvragen of het vandaag, bij een ploeg die volgens hem geen zelfvertrouwen heeft, het moment was om met een nieuw systeem te gaan experimenteren.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » zo feb 08, 2009 7:00 pm

Tja...het zien van dit voetbal doet pijn aan mijn ogen....
Wat is dit toch voor waanzin dat voetballers die het eerst goed doen daarna bij Ajax opeens nix meer kunnen? Zakken de euro's in hun schoenen?
Dit is zo verbijsterend dat ik niet eens meer aan oplossingen durf te denken.
Ik durf niet eens meer met een beschuldigende vinger te wijzen. Het lijkt wel alsof het niet meer goed mag gaan, alles lijkt haast verkeerd te lopen.
Dan maar een Afrikaanse duiveluitdrijver halen? Een voodoo master?
Ik ga gewoon aan de drank....
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 7:03 pm

joey schreef:Luister hier dan maar eens naar, Enganche:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73127

En ja, een poging om dat eerste doelpunt van Vitesse buitenspel te verklaren, gevolgd door de bewering dat het daarna beter ging (1-1). Klopt geen zak van, het ging nog steeds even slecht, die gelijkmaker kwam uit de lucht vallen.
Verder een hoop geklets en geen woord van zelfkritiek. Meneer het genie zou zich minstens moeten afvragen of het vandaag, bij een ploeg die volgens hem geen zelfvertrouwen heeft, het moment was om met een nieuw systeem te gaan experimenteren.
WAAAT?! Hiervoor was het resultaat slecht, maar nu was het spel slecht.

OK, bij deze kunnen we dus echt concluderen dat hij het niet ziet.

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo feb 08, 2009 7:05 pm

Ik begrijp je nog steeds niet 999, maar ik vraag mij af of ik dat wel wil gezien je trieste (kinderachtige) reactie (gelukkig ben je de enige), en dan mij een ventje noemen. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 7:05 pm

Peter schreef:
joey schreef:Luister hier dan maar eens naar, Enganche:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73127

En ja, een poging om dat eerste doelpunt van Vitesse buitenspel te verklaren, gevolgd door de bewering dat het daarna beter ging (1-1). Klopt geen zak van, het ging nog steeds even slecht, die gelijkmaker kwam uit de lucht vallen.
Verder een hoop geklets en geen woord van zelfkritiek. Meneer het genie zou zich minstens moeten afvragen of het vandaag, bij een ploeg die volgens hem geen zelfvertrouwen heeft, het moment was om met een nieuw systeem te gaan experimenteren.
WAAAT?! Hiervoor was het resultaat slecht, maar nu was het spel slecht.

OK, bij deze kunnen we dus echt concluderen dat hij het niet ziet.
Tja, hoe verzin je het ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 08, 2009 7:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 7:06 pm

J.G. schreef:Ik begrijp je nog steeds niet 999, maar ik vraag mij af of ik dat wel wil gezien je trieste (kinderachtige) reactie (gelukkig ben je de enige), en dan mij een ventje noemen. :drecul.gif:
Vooruit dan ..

Pannenkoek .. zo beter :aai.gif:

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo feb 08, 2009 7:08 pm

Als je het zo wil spelen prima (ik zou het je graag een keer face to face horen zeggen), maar je punt maak je er niet mee...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 08, 2009 7:09 pm

joey schreef:Luister hier dan maar eens naar, Enganche:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73127

En ja, een poging om dat eerste doelpunt van Vitesse buitenspel te verklaren, gevolgd door de bewering dat het daarna beter ging (1-1). Klopt geen zak van, het ging nog steeds even slecht, die gelijkmaker kwam uit de lucht vallen.
Verder een hoop geklets en geen woord van zelfkritiek. Meneer het genie zou zich minstens moeten afvragen of het vandaag, bij een ploeg die volgens hem geen zelfvertrouwen heeft, het moment was om met een nieuw systeem te gaan experimenteren.
Ik dacht ook dat de eerste en de derde goal van Vitesse buitenspel waren. De 1-1 uiteraard ook.

Overigens geeft Van Basten hier wel een wat verdere uitleg, Joey. Hij geeft aan dat het middenveld teveel ballen verspeelde waardoor de verdediging onder druk kwam te staan. Precies wat ik ook aanhaalde toen ik aangaf dat Enoh en Aissati erg belangrijk kunnen zijn voor deze ploeg. Anyway, neemt verder niet weg dat ik steeds minder vertrouwen in Van Basten heb. Hij wekt de indruk zelf ook niet meer helemaal te weten welke kant hij op wil met het elftal. Dat was in de voorgaande maanden anders. Dan kwam hij met een kleine verandering hier of daar vanwege een blessure, maar over het algemeen stonden indien mogelijk dezelfde spelers op het veld. Het is een beetje de situatie die Lucas en Jöhnk eerder beschreven onder Blind. Misschien is het wel inherent aan beginnende trainers.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 7:13 pm

J.G. schreef:Als je het zo wil spelen prima (ik zou het je graag een keer face to face horen zeggen), maar je punt maak je er niet mee...
Ja en dan ... grapjas ..

Nog een keer dan .. jou woorden ..
Ik zie dit forum meer als een plaats om te discusieren over hoe het beter kan en wat ik aangaf is dat ik in deze discussie mensen mis die de vinger echt goed beargumenteerd op de zere plek weten te leggen, nogmaals that's all.
Gewoon gelul in de ruimte,en ik ben zelfs zo bescheiden om mezelf er niet bij te rekenen, maar ik heb nog nooit zoveel mensen de dingen goed beargumenteerd op de zere plek zien weten te leggen w.b. de mankementen bij " ons " AJAX als op dit forum ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 08, 2009 7:16 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 7:13 pm

Ah ja de kleine wijzingen. Zie daarvoor mij post in een ander topic. Kom, ik zal hem eens updaten na vandaag (februari nieuwe maand namelijk):
WillemII uit (Eerste wedstrijd seizoen):
Stekelenburg
Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
Sno, Lindgren, Emanuelson
Suarez, Huntelaar en Sulejmani

Feyenoord uit (21/9):
Stekelenburg;
Van der Wiel, Vermaelen, Oleguer, Emanuelson;
Sno, Sulejmani,Vertonghen;
Suarez, Huntelaar, Sarpong.

Heracles uit (29/10):
Vermeer
Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson
Lindgren, De Jong, Vertonghen
Suarez, Huntelaar, Leonardo

Sparta thuis (9/11):
Vermeer
Vd Wiel - Oleguer - Vermaelen -
Vertonghen
Gabri, Suarez, Lindgren
Kennedy. KJH, Urby

PSV thuis (16/11)
Vermeer
Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
Enoh, Kennedy, Lindgren
Rommedahl, Suarez, Emanuelson

Volendam uit (7/12)
Vermeer
Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen;
Enoh, Sulejmani, Lindgren;
Suarez, Cvitanich, Urby

ADO thuis (28/12)
Vermeer
VD Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Sulejmani, Enoh
Suarez, Dario, Urby

Heerenveen thuis (31/1)
Stekelenburg
VD Wiel, Wielaert, Vermaelen, Schilder
Gabri, Sulejmani - Anita
Suarez - Dario - Urby

Vitesse uit (8/2)
Stekelenburg
Wiel-Wielaert-Vermaelen
----------Anita-----------
Gabri, Sulejmani, Vertonghen
Sarpong, Suarez, Urby
Voor Feyenoord gaan we er vast weer een mooie variant van maken. Kunnen we nu eindelijk eens ophouden met de denkbeelden dat we continu in dezelfde formatie spelen?

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo feb 08, 2009 7:13 pm

Maar Thomas ligt het dan altijd maar aan de trainer of is het op een gegeven moment ook aan de spelers om op te staan en het te laten zien? Bedoel Ajax heeft over het algemeen een goede selectie (al kan het altijd beter) die het niveau van de Eredivisie goed zou aan moeten kunnen en mee zou moeten doen om de titel. Iedereen uit de basiself van vanmiddag heeft korte of lange tijd (bij een andere club of in de Ajax-jeugd) laten zien behoorlijk te kunnen voetballen en nou bakken ze er opeens niks meer van, hoe kan dat?

En 999, is het heel moeilijk om de mening van een ander te respecteren voor je? Dat jij er anders tegen aankijkt prima, maar ik vind dat er hier veel gezegd en geschreven wordt maar ik vind het lang niet altijd even nuttig/raak en zie het derhalve niet daadwerkelijk als een oplossing voor de huidge problemen, dat kan toch? Maar goed je reactie is kennelijk tekenend voor jou als persoon.

En dat wat dan zullen we vrees ik nooit weten...
Laatst gewijzigd door J.G. op zo feb 08, 2009 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 08, 2009 7:16 pm

Misschien bij gebrek aan vastigheid, automatismen, zekerheden, J.G.?

Mijns inziens hebben de spelers geen idee wat ze moeten doen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 08, 2009 7:16 pm

Peter schreef:Ah ja de kleine wijzingen. Zie daarvoor mij post in een ander topic. Kom, ik zal hem eens updaten na vandaag (februari nieuwe maand namelijk):
WillemII uit (Eerste wedstrijd seizoen):
Stekelenburg
Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
Sno, Lindgren, Emanuelson
Suarez, Huntelaar en Sulejmani

Feyenoord uit (21/9):
Stekelenburg;
Van der Wiel, Vermaelen, Oleguer, Emanuelson;
Sno, Sulejmani,Vertonghen;
Suarez, Huntelaar, Sarpong.

Heracles uit (29/10):
Vermeer
Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson
Lindgren, De Jong, Vertonghen
Suarez, Huntelaar, Leonardo

Sparta thuis (9/11):
Vermeer
Vd Wiel - Oleguer - Vermaelen -
Vertonghen
Gabri, Suarez, Lindgren
Kennedy. KJH, Urby

PSV thuis (16/11)
Vermeer
Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
Enoh, Kennedy, Lindgren
Rommedahl, Suarez, Emanuelson

Volendam uit (7/12)
Vermeer
Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen;
Enoh, Sulejmani, Lindgren;
Suarez, Cvitanich, Urby

ADO thuis (28/12)
Vermeer
VD Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Sulejmani, Enoh
Suarez, Dario, Urby

Heerenveen thuis (31/1)
Stekelenburg
VD Wiel, Wielaert, Vermaelen, Schilder
Gabri, Sulejmani - Anita
Suarez - Dario - Urby

Vitesse uit (8/2)
Stekelenburg
Wiel-Wielaert-Vermaelen
----------Anita-----------
Gabri, Sulejmani, Vertonghen
Sarpong, Suarez, Urby
Voor Feyenoord gaan we er vast weer een mooie variant van maken. Kunnen we nu eindelijk eens ophouden met de denkbeelden dat we continu in dezelfde formatie spelen?
Sorry hoor, maar als je niet alle wedstrijden erbij gaat pakken kan je het net zo goed niet doen. Nu kan je niet zien welk effect de langdurige blessures van een aantal basisspelers op de opstelling had. Er is een hele tijd geweest dat de verdediging bijvoorbeeld gewoon vast stond met Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen.

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo feb 08, 2009 7:19 pm

Joey, daar heb je zeker een deel van het probleem, want ik heb het idee (net als andere hier) dat Marco te weinig met zijn spelers praat en volgens mij kan dat nooit goed zijn.

Maar dan nog moet je dan toch als speler op staan en dat duidelijk maken (in rotterdam deden ze dat!)?
Dan nog moet je toch de kwaliteit hebben om enigzins normaal te blijven voetballen of voor sommige spelers je individuele klasse te laten zien?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 7:21 pm

Ik heb iedere maand één wedstrijd genomen, Enganche. Ik pak niet alle wedstrijden erbij, want we zullen heus wel eens in dezelfde formatie hebben gespeeld. Ik tel hier alleen bakken met andere opstellingen. Pak ik dan maar 4 wedstrijden? Nee, 9 stuks.

Verder wil ik heus alle wedstrijden erbij pakken, want ik kan me herinneren dat Urby ook nog op 10 heeft gespeeld. Hier heeft hij slechts 3 posities bekleed. Vertonghen maanden als centrale verdediger? Nou, tegen PSV nog niet dus en daarvoor ook nog als linkshalf, 4,

Maar geloof heus dat we al maanden aan het bouwen zijn, hoor. Al die autmatismen van vanmiddag werden mij ook eventjes teveel.

Plaats reactie