FC Groningen - AFC Ajax 25 - 01 - 2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jan 26, 2009 12:44 pm

ook dat hoerenjong vertonghe kreeg een terechte rode kaart. Geel + geel = Rood, zelfs al is ie Belg in t kwadraat kan ie dat weten. En hij had er wel eerder af gekunt, hij speelde alsof hij in een kinderdagverblijf rondliep. En ook de andere snuggere eikel, met een meer dan terechte gele kaart op zak gaat-ie als een idioot duels in. Stomme eikels, ze hebben Wegereef toch weleens eerder gehad, die stond zich al in de kleedkamer af te rukken op de gedachte om minstens één Ajacied eraf te tyfen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 26, 2009 12:46 pm

999 schreef:Dit is weer de zoveelste keer dat we na een wedstrijd het niet over de klote wedstrijd zelf hebben maar over bijzaken, zoals de terechte rode kaart voor MVB.Zou ie dat van Jansma geleerd hebben .. dat verschuiven van de aandacht naar iets onbelangrijks ?.
Ach ja, zo zijn trainers. De aandacht afleiden, hè?

Ajax had toch wel verloren. Het spelbeeld veranderde niet door die kaart van Vertonghen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 26, 2009 12:48 pm

joey schreef:
999 schreef:Dit is weer de zoveelste keer dat we na een wedstrijd het niet over de klote wedstrijd zelf hebben maar over bijzaken, zoals de terechte rode kaart voor MVB.Zou ie dat van Jansma geleerd hebben .. dat verschuiven van de aandacht naar iets onbelangrijks ?.
Ach ja, zo zijn trainers. De aandacht afleiden, hè?

Ajax had toch wel verloren. Het spelbeeld veranderde niet door die kaart van Vertonghen.
Nee natuurlijk niet.Maar ze doen het lijken van wel met het moord en brand schreeuwen over de gele en rode kaart(en) ...

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jan 26, 2009 2:48 pm

Donkey Shot schreef:ook dat hoerenjong vertonghe kreeg een terechte rode kaart. Geel + geel = Rood, zelfs al is ie Belg in t kwadraat kan ie dat weten. En hij had er wel eerder af gekunt, hij speelde alsof hij in een kinderdagverblijf rondliep. En ook de andere snuggere eikel, met een meer dan terechte gele kaart op zak gaat-ie als een idioot duels in. Stomme eikels, ze hebben Wegereef toch weleens eerder gehad, die stond zich al in de kleedkamer af te rukken op de gedachte om minstens één Ajacied eraf te tyfen.
?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 3:01 pm

Iets minder zou het wat mij betreft inderdaad wel kunnen Donkey Shot.

We balen allemaal van het puntverlies en slechte spel. Maar zou je het een beetje netjes willen houden? Alvast bedankt!

Zoals andere hierboven al aangeven is het erg jammer dat het na de wedstrijd over randzaken moet gaan. Ik zie liever dat Ajax zich concentreert op het eigen spel. Daar is nog genoeg te verbeteren. Zeuren over arbitrage heeft helemaal geen nut. Het levert je geen punten op en het is niet goed voor het imago van de club.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jan 26, 2009 3:54 pm

Maar het is wel logisch dat daar naar gekeken wordt. Vandaag zullen ze er ook wel achter komen dat het niet de schuld van de arbitrage was dat Ajax puntverlies heeft geleden. Alleen mag het wel geconstateerd worden dat er voor de 2e opeenvolgende week missers worden gemaakt in het nadeel van Ajax...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 4:34 pm

Tja, ik hou er niet van om daarover te zeuren. Je wint er namelijk niks mee. Liever zie ik dat Ajax kritisch is op zichzelf. Ik krijg altijd een beetje een calimero gevoel van dat gezeur over arbitrage. Ook als het echt in ons nadeel is geweest. En als je er al wat mee wilt doen. Zeur dan buiten de media om.
Nil volentibus arduum

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma jan 26, 2009 4:52 pm

Jullie blijven maar daarover lullen terwijl jullie mijn wedstrijdanalyse negeren, tsja: dan maak je ook van de bijzaak de hoofdzaak..

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jan 26, 2009 5:06 pm

Marillion schreef:Iets minder zou het wat mij betreft inderdaad wel kunnen Donkey Shot.
Een nachtje slapen heeft niet gewerkt, kheb er nog de tering over in.

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » ma jan 26, 2009 5:24 pm

Ajax heeft gewoon laten zien dat het op dit moment absoluut niet terecht zou zijn als ze kampioen zouden worden. Weinig echte inzet en overtuiging, weinig volwassenheid, weinig coaching/terecht wijzing, weinig echt goed combinatie voetbal, weinig klasse. Laat ze dat beeld de komende maanden maar veranderen, dan zien we wel weer verder.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » ma jan 26, 2009 5:34 pm

Vedette-10- schreef:Jullie blijven maar daarover lullen terwijl jullie mijn wedstrijdanalyse negeren, tsja: dan maak je ook van de bijzaak de hoofdzaak..
Nou vooruit dan.
Vedette-10- schreef: Ik vond bijvoorbeeld dat Marco van Basten de controlerende middenvelders slecht heeft geïnstrueerd. Ze speelden niet op het middenveld, maar tussen de linies. Dat bleek bij het tegendoelpunt dat viel uit de tweede lijn, als je gewoon mandekking speelt dan kan iemand nooit zo vrijstaand schieten. Sulejmani kwam te laat(je moet van hem ook geen defensief inzicht verwachten), niemand anders kon blokken en ook Stekelenburg liet zien dat hij nog niet op niveau was. Ook de rest van de ploeg speelde zeer matig, ik denk dat slechts Vermaelen en Schilder kunnen zeggen dat ze behoorlijk hebben gespeeld.

Toen dat in de tweede helft werd omgezet(mede door het inbrengen van de goedspelende Sno) stond Ajax beter en daardoor konden ze het initiatief in handen nemen. Helaas kwam Ajax niet tot scoren, maar er werden echt de hele wedstrijd dotten van kansen gemist. Maar ik was zeer tevreden dat we tenminste als ploeg weer goed speelden de tweede helft...
Weet niet precies wat je bedoelt met "ze speelden niet op het middenveld maar tussen de linies". Neem aan dat tussen de achterste en de voorste linie het middenveld zit. Of is er nog een 4e linie?
Dat vrijstaan heeft niks met mandekking te maken natuurlijk. Ajax speelde met 4 man achterin tegen 1,5 spits. Dan is het logisch dat je op het middenveld een man tekort komt. Puur tacktiek. Bij die goal zie je niet alleen Holla vrij staan, ook de man die de bal teruglegt op Holla staat helemaal vrij.
Na 60 minuten besloot v.Basten eindelijk met 3 man achterin te spelen. Schilder door naar het middenveld en Vertonghen centraal voor de verdediging. Vanaf toen hadden we meer controle en kregen we kansen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 26, 2009 6:08 pm

Trab schreef: Dat vrijstaan heeft niks met mandekking te maken natuurlijk. Ajax speelde met 4 man achterin tegen 1,5 spits. Dan is het logisch dat je op het middenveld een man tekort komt. Puur tacktiek. Bij die goal zie je niet alleen Holla vrij staan, ook de man die de bal teruglegt op Holla staat helemaal vrij.
Na 60 minuten besloot v.Basten eindelijk met 3 man achterin te spelen. Schilder door naar het middenveld en Vertonghen centraal voor de verdediging. Vanaf toen hadden we meer controle en kregen we kansen.
Exact. Daarom ook lijkt het alsof de verdediging de zaak onder controle heeft. Omdat vier man spelen op twee man. Maar op het moment dat er spelers van Groningen doorschuiven, begint het foutenfestival. Dan lopen de tegenstanders uit de rug van onze verdediging weg, wordt er geen rugdekking gegeven, enz.
In feit wordt de zwakte van de verdediging dus verbloemd door te zorgen voor overtal achterin. Met alle gevolgen van dien voor met name het middenveld.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » ma jan 26, 2009 7:06 pm

joey schreef:
Exact. Daarom ook lijkt het alsof de verdediging de zaak onder controle heeft. Omdat vier man spelen op twee man. Maar op het moment dat er spelers van Groningen doorschuiven, begint het foutenfestival. Dan lopen de tegenstanders uit de rug van onze verdediging weg, wordt er geen rugdekking gegeven, enz.
In feit wordt de zwakte van de verdediging dus verbloemd door te zorgen voor overtal achterin. Met alle gevolgen van dien voor met name het middenveld.
Ik vind niet dat je zo kan redeneren. Een achterhoede met vde Wiel, Wielaert en Vermaelen is een prima verdediging. Alleen Schilder is zwak.
Ik neem het meer v.Basten kwalijk dat hij zich tactisch zo heeft laten verrassen. En dat terwijl Groningen al weken in dezelfde formatie speelt. Hij had gewoon duidelijke afspraken moeten maken met zijn verdedigers en middenvelders wie wie dekt en over het overnemen van spelers. Kennelijk was hij te druk met het invullen van de eigen spitspositie, waardoor dit erbij ingeschoten is. Of de spelers luisteren niet goed naar de trainer. Maar als ik Wielaert beluisterde gisteren bij Studio Voetbal, dan was het toch een kwestie van niet goed staan in de 1e helft.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma jan 26, 2009 8:05 pm

Frustrerend zulke maandagen. Ik probeer mezelf moed in te praten, maar het lukt niet echt. ;-(

We worden er keer op keer mee geconfronteerd: dit Ajax is en blijft broos. Het kan vriezen, het kan dooien. Sulejmani: tegen NEC beslissend, gisteren 90 minuten afwezig. Gabri: vorige week de aanjager, gisteren zéér slordig spelend. Urby: leed gisteren m.n. in de beginfase continu onnodig balverlies... Zo kun je nog wel effe doorgaan. Waar was Vertonghen, waar was Suarez?

Van Basten deelde wat mij betreft in de malaise, want wat heeft de Jong nou eigenlijk bewezen dit seizoen? Dat ie te weinig dynamisch is, veel te weinig afdwingt en fysiek veel te licht is. En dus niet iemand is die in dit soort wedstrijden een rol van betekenis kan spelen. Sarpong viel goed in, die had van begin af aan moeten spelen i.p.v. de Jong... Leonardo is een parodie op een voetballer. Laat die primadonna ergens anders verongelijkt lopen doen, nu vang je nog wat voor 'm...

Tegen NEC was Ajax fysiek, qua passie en mentaal minimaal gelijkwaardig. Tegen Groningen misten we het 'Braveheart' van Enoh en Cvitanich. Gevolg: Ajax begon uiterst mat aan het duel, een van die symptomen uit het recente verleden waarvan je hoopte dat ermee afgerekend zou zijn. Pas na de 1-0 kwam er een reactie... Zo kwetsbaar zijn we: er vallen er een paar weg en het is meteen duidelijk voelbaar.

Dat we een selectie van 26 man hebben zegt niets. Tot die 26 behoren bijv. Anita, de Jong, Leonardo, Blind, Silva, Schilder, Alderweireld, Aisatti en Gentenaar. Spelers die in het Ajax-shirt nog niets hebben bewezen. Kennedy mag weg. Dan heb je het dus over 10 man van de 26 die 'shaky at best' zijn! En hou je dus 16 man over, waaronder Oleguer (brengt ons niet verder), Sarpong en Sno (viel gisteren trouwens prima in). Dát is veel te weinig om kampioen mee te worden. In onze beste opstelling hebben we een ploeg die kampioen kan worden. Maar de kans dat we gevrijwaard blijven van schorsingen en blessures is nihil. En je hebt dus gisteren weer kunnen zien dat zoiets er meteen inhakt.

Ik las gisteren na de wedstrijd wat cynische postings van Voetske en Peter: er zal wel weer gekocht worden. Nou, graag! AZ heeft 4 aanvallers voor 2 posities. Wij hebben alleen Cvitanich voor de spitspositie. Een echte spits zou meer rendement hebben gehaald uit de 100% kansen die Suarez gisteren kreeg en wellicht de wedstrijd voor Ajax hebben gered...

Maar goed, Ajax moet verder. Aanklampen is en blijft het motto. 6 punten i.p.v. 3 punten met nog 15 wedstrijden te gaan. Het kán nog, maar ik zie datgene waarop we al bijna 5 jaar wachten er alleen van komen wanneer alles mee zit. A.s. zaterdag krijgen we Heerenveen thuis. Da's ook een lekkere, tegen die ploeg hebben we de voorbije 4 seizoenen thuis welgeteld 1 keer gewonnen. Het is win or die: bij 8 of 9 punten achterstand kunnen we het definitief shaken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 26, 2009 8:09 pm

Cynisch? Ik heb al geroepen dat je moet kopen om kampioen te worden. De vraag is alleen even of je met 33 miljoen al niet genoeg hebt gekocht. Was het wellicht niet beter geweest om nou gewoon eens goed en breed in te kopen? De selectie was toch zo armetierig (ondanks dat je er vorig jaar 2e mee werd), maar waarom is er dan veel geld over de balk gegooid aan missers. Wellicht had je een betere selectie op poten kunnen hebben als voor 16.25 2 spelers had gekocht. 2 spitsen voor 8 miljoen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 26, 2009 9:15 pm

wimpey schreef: Ik las gisteren na de wedstrijd wat cynische postings van Voetske en Peter: er zal wel weer gekocht worden. Nou, graag! AZ heeft 4 aanvallers voor 2 posities. Wij hebben alleen Cvitanich voor de spitspositie. Een echte spits zou meer rendement hebben gehaald uit de 100% kansen die Suarez gisteren kreeg en wellicht de wedstrijd voor Ajax hebben gered...
Dit hebben we ook al zo veel keren gehoord ...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma jan 26, 2009 11:03 pm

wimpey schreef:Frustrerend zulke maandagen. Ik probeer mezelf moed in te praten, maar het lukt niet echt. ;-(

We worden er keer op keer mee geconfronteerd: dit Ajax is en blijft broos. Het kan vriezen, het kan dooien. Sulejmani: tegen NEC beslissend, gisteren 90 minuten afwezig. Gabri: vorige week de aanjager, gisteren zéér slordig spelend. Urby: leed gisteren m.n. in de beginfase continu onnodig balverlies... Zo kun je nog wel effe doorgaan. Waar was Vertonghen, waar was Suarez?

Van Basten deelde wat mij betreft in de malaise, want wat heeft de Jong nou eigenlijk bewezen dit seizoen? Dat ie te weinig dynamisch is, veel te weinig afdwingt en fysiek veel te licht is. En dus niet iemand is die in dit soort wedstrijden een rol van betekenis kan spelen. Sarpong viel goed in, die had van begin af aan moeten spelen i.p.v. de Jong... Leonardo is een parodie op een voetballer. Laat die primadonna ergens anders verongelijkt lopen doen, nu vang je nog wat voor 'm...

Tegen NEC was Ajax fysiek, qua passie en mentaal minimaal gelijkwaardig. Tegen Groningen misten we het 'Braveheart' van Enoh en Cvitanich. Gevolg: Ajax begon uiterst mat aan het duel, een van die symptomen uit het recente verleden waarvan je hoopte dat ermee afgerekend zou zijn. Pas na de 1-0 kwam er een reactie... Zo kwetsbaar zijn we: er vallen er een paar weg en het is meteen duidelijk voelbaar.

Dat we een selectie van 26 man hebben zegt niets. Tot die 26 behoren bijv. Anita, de Jong, Leonardo, Blind, Silva, Schilder, Alderweireld, Aisatti en Gentenaar. Spelers die in het Ajax-shirt nog niets hebben bewezen. Kennedy mag weg. Dan heb je het dus over 10 man van de 26 die 'shaky at best' zijn! En hou je dus 16 man over, waaronder Oleguer (brengt ons niet verder), Sarpong en Sno (viel gisteren trouwens prima in). Dát is veel te weinig om kampioen mee te worden. In onze beste opstelling hebben we een ploeg die kampioen kan worden. Maar de kans dat we gevrijwaard blijven van schorsingen en blessures is nihil. En je hebt dus gisteren weer kunnen zien dat zoiets er meteen inhakt.

Ik las gisteren na de wedstrijd wat cynische postings van Voetske en Peter: er zal wel weer gekocht worden. Nou, graag! AZ heeft 4 aanvallers voor 2 posities. Wij hebben alleen Cvitanich voor de spitspositie. Een echte spits zou meer rendement hebben gehaald uit de 100% kansen die Suarez gisteren kreeg en wellicht de wedstrijd voor Ajax hebben gered...

Maar goed, Ajax moet verder. Aanklampen is en blijft het motto. 6 punten i.p.v. 3 punten met nog 15 wedstrijden te gaan. Het kán nog, maar ik zie datgene waarop we al bijna 5 jaar wachten er alleen van komen wanneer alles mee zit. A.s. zaterdag krijgen we Heerenveen thuis. Da's ook een lekkere, tegen die ploeg hebben we de voorbije 4 seizoenen thuis welgeteld 1 keer gewonnen. Het is win or die: bij 8 of 9 punten achterstand kunnen we het definitief shaken.
en springt twente over ons heen en hebben we er dus nog een concurent bij om in te halen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 26, 2009 11:35 pm

Peter schreef:Cynisch? Ik heb al geroepen dat je moet kopen om kampioen te worden. De vraag is alleen even of je met 33 miljoen al niet genoeg hebt gekocht. Was het wellicht niet beter geweest om nou gewoon eens goed en breed in te kopen? De selectie was toch zo armetierig (ondanks dat je er vorig jaar 2e mee werd), maar waarom is er dan veel geld over de balk gegooid aan missers. Wellicht had je een betere selectie op poten kunnen hebben als voor 16.25 2 spelers had gekocht. 2 spitsen voor 8 miljoen.
Wat hebben Oleguer, Sno en Wielaert samen gekost? Drie onnodige aankopen als je het mij vraagt.

Maar over gisteren: kunnen we het erover eens zijn dat de keuze voor De Jong in de spits een verkeerde was? En dat het verdomd lang duurde voor Van Basten zijn fout corrigeerde?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 11:53 pm

De keuze voor De Jong als spits was inderdaad dwaas. Ik denk niet dat hij daar eerder heeft gestaan. Ik had 'm waarschijnlijk ook wel opgesteld maar dan vanaf het middenveld. Al was Sarpong daar ook een optie.

Als we geen echte spits beschikbaar hebben zou ik Suarez en Sulejmani het voorin samen uit te laten zoeken. Maar dan in een vrije rol waarbij jongens als Emanuelson, De Jong/Sarpong of Gabri dan bij kunnen aansluiten.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 27, 2009 6:59 am

Volgens van Halst deed de Jongh het prima, maar faalden Sulejmani en Suarez in die samenwerking. Wie ben ik dan om het dwaas te noemen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » di jan 27, 2009 8:12 am

LucaS schreef:Volgens van Halst deed de Jongh het prima, maar faalden Sulejmani en Suarez in die samenwerking.
Wat ie onderstreepte met wat beelden, waarin De Jong goed positie koos, maar de loopacties van de heren om hem heen voor verbetering vatbaar waren. Toch mis je wel een stuk dynamiek en sleurwerk en een bruikbaar dreh- und angelpunkt voorin als Cvita wegvalt.

Al met al ben ik niet kapot van De Jong, op welke plek ie ook speelt. Ik ben het dan ook eens met de kritiekpunten van Wimpey op deze jongen. Hij (en ook Schilder) doen hun best en zijn best wel van goede wil, maar zijn qua capaciteiten eerder geschikt voor een subtopper of een goede middenmoter dan voor Ajax 1.

Helaas moet je wel een beroep doen op deze jongens, als je basiself op een aantal punten gaten vertoont. Wat direct een paar stappen terug in kwaliteit betekent op de posities zelf en in het teamwork rond die posities. Onze selectie is inderdaad kwantitatief wel okee, maar kwalitatief zeker niet.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 27, 2009 8:45 am

Rome is ook niet op één dag gebouwd. Ik vind dat Ajax dit seizoen al goed is begonnen met de selectie schonen en mindere/niet functionerende spelers te vervangen. Maar er zat zoveel ellende in de selectie. Daarnaast is het utopie dat Ajax ooit in staat zal zijn een selectie van 22 gelijkwaardige spelers aan te houden
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 27, 2009 9:27 am

LucaS schreef:Volgens van Halst deed de Jongh het prima, maar faalden Sulejmani en Suarez in die samenwerking. Wie ben ik dan om het dwaas te noemen?
Iets zegt mij dat als je bijvoorbeeld Zlatan op die positie had neergezet, dat het dan heel wat beter was gegaan. Siem moet nog even de trucjes van een spits aanleren, hehe. Met andere woorden, die arme jongen is geen spits.

Sulejmani op 10 is ook helemaal niets. Maar dat is een ander verhaal.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jan 27, 2009 9:37 am

LucaS schreef:Volgens van Halst deed de Jongh het prima, maar faalden Sulejmani en Suarez in die samenwerking. Wie ben ik dan om het dwaas te noemen?
Dat was jij ook niet. Dat zei ik.... :smallgrin.gif:

Die jongen heeft daar nog nooit gestaan. Dan is zo'n belangrijke wedstrijd niet het moment om dat uit te proberen. De Jong komt veel beter tot zijn recht wanneer hij vanaf het middenveld kan bijsluiten.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 27, 2009 9:44 am

Hij is in het tweede daar uitgeprobeerd. Maar goed, Cvitanich en Bodul waren niet beschikbaar. Wellicht was het beter om de spits van de A1 er dan neer te zetten? Suarez kan het ook niet. Of toch Kanu maar kopen! Die kan ook rechtsbuiten en rechts op het middenveld.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie