AJAX - Feyenoord 15-02-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 4:14 pm

Alles zit tegen. Hofland is geschorst tegen ons. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo feb 08, 2009 4:14 pm

Wat jammer nou Hofland pakt zijn gele kaart en mist dus dit duel..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 08, 2009 4:24 pm

mattie schreef:Wat jammer nou Hofland pakt zijn gele kaart en mist dus dit duel..
Feyenooit mist Hofland wij het kampioenschap en zijn achteraf net zo kut bezig als die in Zuid

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo feb 08, 2009 4:26 pm

Hofland geschorst? Niet te geloven zeg. Het zit ook niet mee ook.

Ik zie Ajax dit ook wel verspelen. We hebben nu 1 uit 4. Daar kunnen ze ongetwijfeld ook 1 uit 5 van maken. Want het gaat voorlopig met de week slechter.
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo feb 08, 2009 7:06 pm

mattie schreef:Wat jammer nou Hofland pakt zijn gele kaart en mist dus dit duel..
Dat is tactiek, iets dat wij missen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo feb 08, 2009 8:05 pm

Bloed, zweet en tranen. En drie punten, geen excuses.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 8:12 pm

Het begint bij een normale opstelling. Terug naar de basis en 4-3-3 dus. Invulling hangt af van de gesteldheid van Cvitanich en Enoh. Anders stel je Bodul en Gabri op. Vaste 11, vaste stijl.

Eens of hebben jullie andere ideetjes?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 8:38 pm

Tuurlijk, iedereen op zijn natuurlijke positie, al ben ik bang dat er al veel te veel damage is verricht en het nu echt niet ineens goed gaat komen als je de poppetjes op de normale manier gaat neerzetten ..

Hebben de spelers nog wel vertrouwen in MVB, ik betwijfel het, al zouden die ook best eens naar zichzelf mogen kijken, zeker die er al een x-jaar zijn ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 08, 2009 8:57 pm

MvB is de coach en als hij besluit om te blijven, dan moet hij keuzes maken inderdaad. Vertrouwen? Och, als hij een paar keer wint dan is het weer een 'wereldcoach'. Ik ben er alleen heel bang voor dat hij het niet ziet en dus geen normale, redelijke opstelling meer weet te produceren. Sowieso is het krampachtig vasthouden aan Sulejmani op '10' al een slecht teken.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 08, 2009 9:01 pm

Ik kan mezelf alleen maar herhalen.Ik denk dat op hun plaats zetten een stap in de goede richting is, alleen allang niet meer genoeg zal zijn.Maar goed, ik ben bang dat het op zijn plaats zetten van .. door MVB .. ook wel heel veel gevragen is .. denk dat ie gewoon blijft volharden ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 9:46 am

Onze nieuwe AD laat het volgende weten:
„Het is nu zaak om te winnen van Feyenoord en als dat niet lukt, de wedstrijd daarna.
Wat moet ik nog bij die wedstrijd? Ik vind dat er hoe dan ook gewonnen moet worden van F, pannenkoek die ik ben. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma feb 09, 2009 9:48 am

En dat gaat ook gewoon gebeuren.

Maar inderdaad, zulke opmerkingen zijn stuitend voor supporters.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 09, 2009 11:33 am

Ik zal er weer "gewoon" bij zijn. Maar soms (zoals dinsdagavond, rond een uur of half 10) vraag ik me af voor wié ik er zit. En waarom. Voor mezelf? Voor Ajax? Voor de medesupporters onder het mom van: collectief vreugde en leed delen? Voor het "spelletje"? Eigenlijk weet ik niet goed (meer).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 11:42 am

Je zit er voor jezelf. Voor wie anders? Zolang ze ons niet betalen voor onze aanwezigheid, is het de bedoeling dat we er enig plezier aan beleven.

Ik heb geen zin in zondag, nu niet. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma feb 09, 2009 12:59 pm

Vermeer

Wiel Vertonghen Vermaelen Urby

Gabri Sarpong Lindgren

Suarez Cvita Sulejmani
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma feb 09, 2009 1:20 pm

Tja, zelfs Rishi weet een fatsoenlijke opstelling op het beeldscherm te toveren .. :smallgrin.gif:

Desnoods zet je v.d. Wiel ( die in mijn ogen toch meer centrale verdediger is dan back in het centrum ) en Silva op de plek van van de Wiel en schuif je Vermaelen door naar de Back plaats ) .. afijn, je laat een opstelling gewoon een wedstrijdje of tien staan, blessures vang je op met positie eigen spelers, en op de training ga je dan slijpen, schaven enz.

Schiet me ineens binnen, van Basten zal toch ook niet nog eens experimenteren met opstellingen op de training ?.Ik bedoel op de training ook nog een partijtje spelen in steeds wisselende opstellingen en dan ook nog en wisselende opstelinngen als je de wedstrijd gaat spelen ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 2:07 pm

999 schreef:Tja, zelfs Rishi weet een fatsoenlijke opstelling op het beeldscherm te toveren .. :smallgrin.gif:

Desnoods zet je v.d. Wiel ( die in mijn ogen toch meer centrale verdediger is dan back in het centrum ) en Silva op de plek van van de Wiel en schuif je Vermaelen door naar de Back plaats ) .. afijn, je laat een opstelling gewoon een wedstrijdje of tien staan, blessures vang je op met positie eigen spelers, en op de training ga je dan slijpen, schaven enz.
Jeetje en ik maar denken dat we hier maar wat schreeuwen. :smallgrin.gif:

Volgens mij ziet iedereen het zo inderdaad. Behalve degene die verantwoordelijk is, natuurlijk.

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma feb 09, 2009 2:34 pm

999 schreef:Tja, zelfs Rishi weet een fatsoenlijke opstelling op het beeldscherm te toveren .. :smallgrin.gif:

..
:blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma feb 09, 2009 2:50 pm

Ik heb echt nog nooit zo weinig zin gehad in de klassieker. Echt compleet geen spanning of beleving zoals ik dat normaal wel heb. Het is eigenlijk net alsof we zondag thuis tegen Volendam spelen of zo. Heb zelfs serieus overwogen om niet eens te gaan maar dat kan ik toch niet maken.

Het meest benieuwd ben ik naar de wedstrijdinstelling waarmee Ajax het veld op gaat. Weer zo slap of is het de heren nu duidelijk dat er echt maar één optie is?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » ma feb 09, 2009 2:53 pm

Komt dat geen zin hebben dan door het slechte spel van Ajax? Of door de situatie van Feyenoord?

Als het voelt alsof je tegen Volendam moet denk ik het laatste, hoewel ik het gevoel heb dat je het eerste bedoelt.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma feb 09, 2009 2:55 pm

Marillion schreef: Het meest benieuwd ben ik naar de wedstrijdinstelling waarmee Ajax het veld op gaat.
En de opstelling niet te vergeten. Zou Marco leren van zijn fouten?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma feb 09, 2009 2:57 pm

Duke schreef:
Marillion schreef: Het meest benieuwd ben ik naar de wedstrijdinstelling waarmee Ajax het veld op gaat.
En de opstelling niet te vergeten. Zou Marco leren van zijn fouten?
Tja, ik heb niet de illusie dat met Su. ineens op tien dit elftal tegen Feyenoord gaat lopen.Dat heeft dan ook weer wat wedstrijden nodig, zeker als de rest weer bij het oude blijft.Ik bedoel we hebben veels te lang met opstellingen staan te klooien ...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma feb 09, 2009 2:59 pm

Pride of Amsterdam schreef:Komt dat geen zin hebben dan door het slechte spel van Ajax? Of door de situatie van Feyenoord?

Als het voelt alsof je tegen Volendam moet denk ik het laatste, hoewel ik het gevoel heb dat je het eerste bedoelt.
Eigenlijk allebei. Ajax is wel de hoofdoorzaak. Ik ben het wel zo ontzettend spuugzat om naar die ongeorganiseerde bende te moeten kijken. Geen enkele lijn in het spel te ontdekken, de slappe instelling en het zoeken naar excuses. Het heeft echt helemaal niets meer met Ajax te maken. Ze kunnen net zo goed ook een ander shirt aantrekken. Misschien is dat zelfs maar beter ook.

De positie van beide clubs op de ranglijst helpt ook niet mee. Beide partijen hebben inmiddels al niks meer te winnen. Het is een potje om niets. Maar dat speelt een mindere rol.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma feb 09, 2009 3:11 pm

Ik snap het gewoon niet. Met dit elftal veeg je PSV van het veld af, je knokt je voorbij HSV en Twente, bij NEC haal je met 10 man de drie punten... Je maakt je op voor een spectaculaire titelstrijd, helemaal zin erin, en dan dit. Gewoon de totale desillusie, wat een nachtmerrie.

Als Feyenoord zondag wint...ach, ik wil veel dingen typen, heb nu al tien keer op backspace gedrukt en ik wil/kan er helemaal niet aan denken.

Met de over-mijn-lijk-mentaliteit van eerder genoemde wedstrijden loop je over ze heen, met het apathisch 'uh-uhhhh, waar moet de bal nu heen uuhh-ik weet het nietttt'-voetbal ga je eraf. Dus ik wil strijd en passie zien. Geen hakjes, geen hogeschoolvoetbal, maar de beuk erin.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 3:19 pm

Thijs schreef:Ik snap het gewoon niet. Met dit elftal veeg je PSV van het veld af, je knokt je voorbij HSV en Twente, bij NEC haal je met 10 man de drie punten... Je maakt je op voor een spectaculaire titelstrijd, helemaal zin erin, en dan dit. Gewoon de totale desillusie, wat een nachtmerrie.
Je zegt het zelf, je kunt niet eeuwig blijven knokken. Op een gegeven moment kom je de man met de hamer tegen (zouden ze in het wielrennen zeggen).
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie