Fiorentina - Ajax 19-02-2009
Fiorentina - Ajax 19-02-2009
Al enig idee op welke dag deze wedstrijd wordt gespeeld?
Wat zijn de complicaties als ik vragen mag.Thijs schreef:Is aangepast op de website 'De eerste week van januari meer uitsluitsel'.
Ik denk dat het pas één dezer dagen bekend wordt.
Kromme zin ook; meer uitsluitsel...en dan volgende week zeker nog meer uitsluitsel en in februari het defnitieve uitsluitsel.

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Lekker uitzicht vanuit het uitvak...
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stadi ... ence_2.jpg
Met een beetje mazzel zie je de bal af en toe voorbij komen!
K.
Met een beetje mazzel zie je de bal af en toe voorbij komen!

K.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Die zijn er niet, ze hebben 'gewoon' de afspraak verplaatst denk ik. Ik heb geen idee waar het te maken heeft, misschien met tv-rechten in Italië ofzo, kan vanalles zijn.goodfella schreef:Wat zijn de complicaties als ik vragen mag.
Maar hmm, wat een klotezicht inderdaad. Vergeleken met dit zijn de uitvakken van Vitesse en FC Groningen echte pareltjes.
Heras is daar zeker ook populairKowalczyk schreef:Lekker uitzicht vanuit het uitvak...
Met een beetje mazzel zie je de bal af en toe voorbij komen!![]()
K.

Kowalczyk schreef:Lekker uitzicht vanuit het uitvak...
Met een beetje mazzel zie je de bal af en toe voorbij komen!![]()
K.
http://www.football-wallpapers.com/wall ... 24x768.jpg
Gaat toch nergens over!
Gelukkig biedt Florence voldoende ander moois!
-
Het voordeel wanneer je op woensdagavond speelt is voor mij dat ik donderdag gewoon nuchter die stad kan bekijken en niet de stiekeme drang krijg om vanaf 14u al de kroeg in te duiken. Dat is eigenlijk gewoon zonde als je maar anderhalve dag in Florence bent.
Doe bij nader inzien maar gewoon woensdag 20.45u. Landen om 13u in Bergamo, dan crossen we met onze hippe SmartFourtwo door het Toscaanse landschap om daar rond 17u aan te komen. Inchecken hostel, kroeg in, wedstrijd, kroeg in, donderdag ruusssstiiggg op onze gemakkie cultureel doen. Ja, ik zie het wel zitten!
Doe bij nader inzien maar gewoon woensdag 20.45u. Landen om 13u in Bergamo, dan crossen we met onze hippe SmartFourtwo door het Toscaanse landschap om daar rond 17u aan te komen. Inchecken hostel, kroeg in, wedstrijd, kroeg in, donderdag ruusssstiiggg op onze gemakkie cultureel doen. Ja, ik zie het wel zitten!
-
Artemio Franchi heeft inderdaad een berucht slecht zicht, niet alleen voor het bezoekersvak trouwens. Ze zijn al jaren aan het rommelen om er iets aan gedaan te krijgen, maar het stadion staat op de nationale monumentenlijst dus dat zal niet 1-2-3 gebeuren.
Florence is de mooiste stad van Italië dus vervelen zul je je er niet. Wel opletten voor supporters van de tegenpartij, de harde kern van Fiola bestaat uit een stel moorddadige gekken. Gabriel Batistuta(9 seizoenen held van de stad) moest als speler van AS Roma toestemming vragen om de stad in te komen voor het competitieduel Fiorentina-Roma; anders zouden ze hem in het spelershotel wel even ter verantwoording komen roepen. (en dat was geen loos dreigement, Roberto Baggio hebben ze na zijn transfer naar Juventus tot in het trainingskamp van de nationale ploeg achterna gezeten).
Geen lieverdjes
Florence is de mooiste stad van Italië dus vervelen zul je je er niet. Wel opletten voor supporters van de tegenpartij, de harde kern van Fiola bestaat uit een stel moorddadige gekken. Gabriel Batistuta(9 seizoenen held van de stad) moest als speler van AS Roma toestemming vragen om de stad in te komen voor het competitieduel Fiorentina-Roma; anders zouden ze hem in het spelershotel wel even ter verantwoording komen roepen. (en dat was geen loos dreigement, Roberto Baggio hebben ze na zijn transfer naar Juventus tot in het trainingskamp van de nationale ploeg achterna gezeten).
Geen lieverdjes

Ik welk hostel zitten jullie Thijs? Wij zitten midden in het centrum, hostel Veronique (het klinkt overigens als een bordeel..Thijs schreef:Het voordeel wanneer je op woensdagavond speelt is voor mij dat ik donderdag gewoon nuchter die stad kan bekijken en niet de stiekeme drang krijg om vanaf 14u al de kroeg in te duiken. Dat is eigenlijk gewoon zonde als je maar anderhalve dag in Florence bent.

Het mooiste zou inderdaad zijn op woensdagavond, zodat de donderdag overblijft om wat cultuur op te doen. Wij vliegen woensdagochtend met Lufthansa via Frankfurt naar Florence. Vrijdagochtend vliegen wij weer terug. Heb er nu al zin in, wordt hopelijk een fantastische trip!
-
Nog niet geboekt, heb even gekeken maar dat ziet er prima uit! 26 euro voor twee nachten (goedkoopst) en de ligging is ook prima in het centrum.leon schreef: Ik welk hostel zitten jullie Thijs? Wij zitten midden in het centrum, hostel Veronique (het klinkt overigens als een bordeel..).
Ik ga het even voorstellen.