Hier alles over de wedstrijd.
Mwah, daar hebben we Aissati en De Jong al. de nr. 10 positie lijkt me nu niet de prioriteit hebben.joey schreef:Sulejmani en Suarez op de vleugels. Siem op 10.
In de winterstop als de donder twee goede verdedigers en een dynamische, creatieve middenvelder kopen.
De Jong kan het schudden, die speelt zelfs nu nooit.Beloki schreef:Mwah, daar hebben we Aissati en De Jong al. de nr. 10 positie lijkt me nu niet de prioriteit hebben.joey schreef:Sulejmani en Suarez op de vleugels. Siem op 10.
In de winterstop als de donder twee goede verdedigers en een dynamische, creatieve middenvelder kopen.
Nou, dan moet je de Jong niet hebben. Die heeft nl. m.u.v. de wedstrijd tegen Twente, waarin ie redelijk speelde, enkel teleurgesteld. I.m.o. tenminste. Lekker verhuren, laat ie op een wat minder prominent podium maar wat ervaring en persoonlijkheid opdoen.joey schreef: De Jong kan het schudden, die speelt zelfs nu nooit.
Ik wil graag een speler zien die kan schakelen en snel denkt. Iemand die je altijd aan kunt spelen.
Vermaelen en Vertonghen samen in het centrum???Bertje schreef:Als we dan toch iets veranderen, laat het dan zijn dat we Urby linksback maken, Vermaelen in het centrum naast Vertonghen zetten en Oleguer een enkeltje Barcelona geven.