Willem 2-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 » zo apr 29, 2007 3:45 pm

joey schreef:
Homer S. schreef:En de trainer? Die zat erbij en keek ernaar.
Wat moet hij dan doen? Zelf in de spits gaan spelen?

Kom op, zeg. Voor deze wedstrijd moeten de spelers de motivatie uit zichzelf halen. Daar moet je geen trainer voor nodig hebben.

Ik snap het niet.
En als ik na vijf minuten zie dat het niet loopt, waarom ziet de achterlijke papagaai op de bank dat niet.En dan wat omzettingen, geeft aan Babel aan dat ie moet stoppen met dat egoistisch gebal en de zijkant moet houde.Waarom dan niet een keer van kant wisselen enz. enz. enz. 1001 mogelijkheden maar HtC slaapt langs de kant vrolijk verder .. kut-trainer .. die niet laat zien dat ie zijn taak opgewassen is ..

Hij vindt dat AJAX een goed seizoen heeft gedraaid ( heb je hem weer ) ... HtC heeft dit elftal bijna niks beter gemaakt ..

Uche hij wist dat AZ het moeilijk ging krijgen, blijkbaar is ie zijn eigen elftal vergeten ... hij vindt dat ie de spelers een compliment moet maken ... veel jongen spelers .. compliment voor van de Wiel die onder deze druk zo'n wedstrijd speelt ... het doet zeer dat we het kampioenschap verliezen maar gaat niet als een clown staan te jangen ... eerst komt de bekerfinale en dan denkt ie pas hoe hij deze spelers klaar kan maken voor de playoffs ...

De beste manier lijkt me als HtC op de tribune gaat zitten .. loser
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 29, 2007 3:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo apr 29, 2007 3:45 pm

Ik ga koffie zetten. En inzetten. Op basketball. Zo vergeten.

Fuck this shit. Why should I care if the players don't?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:46 pm

Ach, LVG weet zijn ploeg ook niet op scherp te zetten. Ajax heeft tenminste nog gewonnen. Is LVG nu ook een kuttrainer?

In zulke wedstrijden moeten de spelers het doen. Alle drie de clubs hadden een tegenstander die ze normaal gesproken MOETEN verslaan. Ik denk dat het thuisvoordeel van PSV de doorslag heeft gegeven. Toen zij stuk zaten, ging het publiek achter de ploeg staan.
Het stinkt aan alle kanten!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 29, 2007 3:47 pm

Monkey Tonk schreef: Fuck this shit. Why should I care if the players don't?
Je bent dan wel weer goed voor mijn aura :cry:

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 29, 2007 3:48 pm

Ik kan nu echt even niet analyseren. Ik heb er ook geen woorden meer voor. Ik zit er nu echt helemaal doorheen. Gewoonweg leeg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo apr 29, 2007 3:48 pm

joey schreef:Ach, LVG weet zijn ploeg ook niet op scherp te zetten. Ajax heeft tenminste nog gewonnen. Is LVG nu ook een kuttrainer?

In zulke wedstrijden moeten de spelers het doen. Alle drie de clubs hadden een tegenstander die ze normaal gesproken MOETEN verslaan. Ik denk dat het thuisvoordeel van PSV de doorslag heeft gegeven. Toen zij stuk zaten, ging het publiek achter de ploeg staan.
Van Gaal heeft geen ruck met dit AJAX te maken, dus waarom die er nu weer bij gesleept moet worden .. 4 kansen om dichterbij de 1e plaats te komen 3 daarvan om de koppositie over te nemen ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 29, 2007 3:48 pm

Het is maar een spelletje!!! :666.gif:

999

Bericht door 999 » zo apr 29, 2007 3:49 pm

lucas schreef:Het is maar een spelletje!!! :666.gif:
En hoe voel je je nu Lucas ?.
Blij met de punten ...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 29, 2007 3:49 pm

joey schreef:Ach, LVG weet zijn ploeg ook niet op scherp te zetten. Ajax heeft tenminste nog gewonnen. Is LVG nu ook een kuttrainer?
AZ heeft niet de kwaliteiten die Ajax heeft. En ze speelden lang met 10 man. Als Waterman er niet van af was gestuurd dan had AZ gewoon gewonnen.
Ook thuis had je dit resultaat gehad. De spelers zijn gewoon slappe zakken met een zeer slechte instelling.
Tijd voor iets nieuws.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 29, 2007 3:50 pm

Voetske schreef:
lucas schreef:Het is maar een spelletje!!! :666.gif:
En hoe voel je je nu Lucas ?.
Kut

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:50 pm

Gewoon, ik wil van jou (Voetske) weten of LVG nu een kuttrainer is die heeft gefaald. Want AZ heeft het nog erger laten afweten dan Ajax. AZ is afgegaan als een gieter. Waarom is het LVG niet gelukt om zijn spelers op scherp te zetten? Weet hij niet hoe dat moet? Of is het niet iets lastiger dan iedereen denkt?

PSV had niets meer te verliezen.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 29, 2007 3:51 pm

Homer S. schreef:De spelers zijn gewoon slappe zakken met een zeer slechte instelling.
Inderdaad. Elke speler een flink bedrag van zijn salaris doneren aan een goed doel, svp. Lamzakken. Zelfs Lucas kan nog scoren.

ferry

Bericht door ferry » zo apr 29, 2007 3:52 pm

Ik had er van tevoren eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden dat het überhaupt nog mogelijk zou zijn. En als je dat ziet hoe dicht bij je nog bent geweest... Tering, ik zit ook wel even stuk.

Zie niet in wat HtC hier nog anders had moeten doen. Het hele team liep voor geen meter. Gabri en Davids waren goed. Die v/d Wiel ook. De rest liep veel met de bal en was het duidelijk dat iedereen bloednerveus was.

Ten Cate in interview na afloop op Tele2:
- Bizar slot, niet blij uiteraard
- ajax goede competitie gespeeld, heeft niet zo mogen zijn.
- 2e worden is het ergste wat er is
- Spelers zitten helemaal kapot
- werd voor gek verklaard, maar je ziet hoe zo'n competitie kan lopen
- wist dat AZ niet zou winnen, moesten meer goals maken dan psv (feliciteerde ook psv en koeman)
- complimenten voor de selectie, vooral voor Gregory v/d Wiel omdat ie zo goed presteerde onder deze omstandigheden
- doet zeer om op deze manier het kampioenschap te verspelen
- Nu verlies verwerken en dan op naar de bekerfinale om toch een troostprijs te pakken.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 29, 2007 3:53 pm

Ik scoorde zelfs elke wedstrijd!

Maar niemand heeft dus gezien dat 1 van de WII-spelers juichde na het eindsignaal. Ach zal wel een PSV supporter zijn geweest

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo apr 29, 2007 3:53 pm

Kutzooi! :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:53 pm

Spelers zitten kapot? Dus ze wilden toch kampioen worden?

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo apr 29, 2007 3:54 pm

SylvievdVaart schreef:
Homer S. schreef:De spelers zijn gewoon slappe zakken met een zeer slechte instelling.
Zelfs Lucas kan nog scoren.

Zelfs.

Klinkt lekker.

Wat ga je scoren Luuk?

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 29, 2007 3:55 pm

joey schreef:Spelers zitten kapot? Dus ze wilden toch kampioen worden?
Ik denk dat de bus vertraging heeft ofzo, dat ze later thuis zijn, en daar van balen. Iets anders kan ik niet bedenken.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 29, 2007 3:55 pm

Monkey Tonk schreef:Zelfs.

Klinkt lekker.

Wat ga je scoren Luuk?
Tja, ik ben toch een mindere voetballer dan bij Ajax zouden moeten rondlopen. Hoewel ik in het geval van Babel twijfel..

Stuur je camera maar!

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 29, 2007 3:55 pm

Zal ik eens, tegen mijn gevoel in, de positivo uithangen? De vorige keer dat we op doelsaldo de titel aan Psv verloren lagen er een paar mooie jaren in het verschiet. (Sorry, beter kan ik niet bedenken)

Overigens wrang dat we als het op doelsaldo aankomt de titel verliezen, terwijl we 4 van de 5 keer het beste doelsaldo hebben.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 29, 2007 3:56 pm

Beloki schreef:
joey schreef:Spelers zitten kapot? Dus ze wilden toch kampioen worden?
Ik denk dat de bus vertraging heeft ofzo, dat ze later thuis zijn, en daar van balen. Iets anders kan ik niet bedenken.
Waarschijnlijk bedenken ze zich nu dat ze nog een paar wedstrijden moeten spelen voordat ze op vakantie kunnen.
Tijd voor iets nieuws.

Alexander

Bericht door Alexander » zo apr 29, 2007 3:56 pm

Wat een pest pleuris honden zijn het zeg. Je moet 3-0 winnen en je haalt het nog niet. Ongelofelijk!

999

Bericht door 999 » zo apr 29, 2007 3:56 pm

joey schreef:Gewoon, ik wil van jou (Voetske) weten of LVG nu een kuttrainer is die heeft gefaald. Want AZ heeft het nog erger laten afweten dan Ajax. AZ is afgegaan als een gieter. Waarom is het LVG niet gelukt om zijn spelers op scherp te zetten? Weet hij niet hoe dat moet? Of is het niet iets lastiger dan iedereen denkt?

PSV had niets meer te verliezen.
Van gaal heeft geen 4 kansen gehad ..... HtC heeft ook 4 kansen gehad, en is telkens gezakt voor zijn excamen .. AJAX had nadat AZ het laat afweten WEER een kans .. HtC had weer de kans om dat recht te trekken .. maar laat het weer afweten .. en hoe zeer doen nu die twee tegen treffers ..

Meneer heeft steeds zijn bek vol hoe goed het gaat bij AJAX .. maar dan hoort daar ook bij dat je als je zoveel kansen krijgt er een je pakt .. en nu weer op de persconferentie zit HtC alles goed te praten wat krom is . hoe goed het wel niet is gegaan dit jaar enz . enz .. en dat deze overwinning een goede overwinning is .. blabla ..

HtC beweeret op de persconferentie dat iedereen er alles aan gedaan heeft .. pft ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 29, 2007 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 29, 2007 3:57 pm

- Nu verlies verwerken en dan op naar de bekerfinale om toch een troostprijs te pakken.
Kan mij die fucking beker nou schelen. Wil geen troost, wil het kampioenschap. Fucking 1 kutgoal!!!

Gelukkig zit ik volgende week in Kopenhagen, stelletje mietjes.

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 29, 2007 3:58 pm

Naar mijn idee ligt dit overigens niet aan de wedstrijdinstelling van de spelers. Het komt doordat ze verkrampen onder druk, in plaats van boven zichzelf uitstijgen. Dat is een kenmerk van losers, dus het is de taak van Van Geel om ook dat onderdeel sterk tegen het licht te houden bij het beoordelen van de selectie.

Plaats reactie