En als ik na vijf minuten zie dat het niet loopt, waarom ziet de achterlijke papagaai op de bank dat niet.En dan wat omzettingen, geeft aan Babel aan dat ie moet stoppen met dat egoistisch gebal en de zijkant moet houde.Waarom dan niet een keer van kant wisselen enz. enz. enz. 1001 mogelijkheden maar HtC slaapt langs de kant vrolijk verder .. kut-trainer .. die niet laat zien dat ie zijn taak opgewassen is ..joey schreef:Wat moet hij dan doen? Zelf in de spits gaan spelen?Homer S. schreef:En de trainer? Die zat erbij en keek ernaar.
Kom op, zeg. Voor deze wedstrijd moeten de spelers de motivatie uit zichzelf halen. Daar moet je geen trainer voor nodig hebben.
Ik snap het niet.
Hij vindt dat AJAX een goed seizoen heeft gedraaid ( heb je hem weer ) ... HtC heeft dit elftal bijna niks beter gemaakt ..
Uche hij wist dat AZ het moeilijk ging krijgen, blijkbaar is ie zijn eigen elftal vergeten ... hij vindt dat ie de spelers een compliment moet maken ... veel jongen spelers .. compliment voor van de Wiel die onder deze druk zo'n wedstrijd speelt ... het doet zeer dat we het kampioenschap verliezen maar gaat niet als een clown staan te jangen ... eerst komt de bekerfinale en dan denkt ie pas hoe hij deze spelers klaar kan maken voor de playoffs ...
De beste manier lijkt me als HtC op de tribune gaat zitten .. loser