Willem 2-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 29, 2007 3:34 pm

Geen zin in die fucking plee-offs

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 29, 2007 3:34 pm

Jansma schreef:vanzelfsprekend gun ik voor komend seizoen Vitesse veel blessureleed en degradatie. Misschien dat ze nog wat spelertjes van Psv 2 kunnen overnemen als tegenprestatie.
Flikker op met het gezeik op Vitesse, Ajax heeft het helemaal zelf verneukt. Maar 2 keer scoren in Tilburg is gewoon belachelijk.

martijn401

Bericht door martijn401 » zo apr 29, 2007 3:34 pm

joey schreef:
Arwin schreef:We staan zooooooo voor lul, ik kan dit niet meer hebben. Wat een kut seizoen.
Nee, AZ staat voor lul. Heftig voor lul. Wie dacht dat Ajax of PSV nog een kans had?

Complimenten voor Excelsior en Willem ll. Zij hebben hun sportieve plicht gedaan. Vitesse mag van mij .......
Als WII op z'n rug was gaan liggen had je dat ook niet erg gevonden.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 29, 2007 3:35 pm

Ongelooflijk! Tyfuszooi!

Pleurisajax, met je slappe kutinstelling! Dit is dé wedstrijd van het jaar. Hier moet het verdomme allemaal gebeuren, dan ga je er toch gewoon vol voor? Maar neuh, dat kunnen ze weer niet. Debielen! En Ten Cate met z'n vermoorden van Perez. Een beetje Mitea inbrengen voor de Mul. Flikker toch op joh!

Godverdomme wat ben ik hier ziek van!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo apr 29, 2007 3:36 pm

1 doelpunt............

Deze spelers verdienen de titel totaal niet. Wat dat betreft heb ik er vrede mee. Maar voor ons als supporters is dit verschrikkelijk.

Wat heeft deze groep het dit jaar op vele momenten af laten weten.

999

Bericht door 999 » zo apr 29, 2007 3:36 pm

Zo goed is AJAX dus, en maar de trainer de hand boven de kop houden ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 29, 2007 3:36 pm

Jesse schreef:Ongelooflijk! Tyfuszooi!

Pleurisajax, met je slappe kutinstelling! Dit is dé wedstrijd van het jaar. Hier moet het verdomme allemaal gebeuren, dan ga je er toch gewoon vol voor? Maar neuh, dat kunnen ze weer niet. Debielen! En Ten Cate met z'n vermoorden van Perez. Een beetje Mitea inbrengen voor de Mul. Flikker toch op joh!

Godverdomme wat ben ik hier ziek van!
Het is onvoorstelbaar dat ze ons na zo'n seizoen en in zo'n situatie gewoon nog een keer pijn weten te doen. Ik haat die gasten.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:36 pm

Homer S. schreef:En de trainer? Die zat erbij en keek ernaar.
Wat moet hij dan doen? Zelf in de spits gaan spelen?

Kom op, zeg. Voor deze wedstrijd moeten de spelers de motivatie uit zichzelf halen. Daar moet je geen trainer voor nodig hebben.

Ik snap het niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 29, 2007 3:36 pm

Ja, uiteraard. Maar Vitesse dat met 5-1 verliest van PSV? Het lijkt wel alsof Vitesse wou dat PSV won. Als Lazovic naar PSV vertrekt dan mag je toch wel een smerige deal verwachten. Want 5-1 is meer dan een off-day.
Tijd voor iets nieuws.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 29, 2007 3:36 pm

Scherrer schreef:
Jansma schreef:vanzelfsprekend gun ik voor komend seizoen Vitesse veel blessureleed en degradatie. Misschien dat ze nog wat spelertjes van Psv 2 kunnen overnemen als tegenprestatie.
Flikker op met het gezeik op Vitesse, Ajax heeft het helemaal zelf verneukt. Maar 2 keer scoren in Tilburg is gewoon belachelijk.
Inderdaad gewoon belachelijk! Laat dan wat strijd zien! Waarom kunnen alleen Gabri en Davids dat?! Stelletje homo's!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 29, 2007 3:37 pm

Ongelofelijk dat TC Perez zo laat inbrengt. Maargoed, ook zonder Perez kun je winnen. En zonder perez kun je ook werken, je best doen. MAAR ZELFS DAT HEEFT AJAX NIET GEDAAN. HET LEEK WEL ALSOF ZE EEN OEFENWEDSTRIJD SPEELDEN. HOE KAN DIT?!?!?!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 29, 2007 3:37 pm

eerlijk gezegd was ik alleen bang voor een WillemII die ons aan een schandalige monsterscore zou helpen. De integriteit van Ajax is voor mij een stuk belangrijker dan een onverdiende titel (psv-ers hebben dat probleem niet, en da's hun goed recht).

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 29, 2007 3:37 pm

Ik ben benieuwd wat Van Geel aan de selectie gaat doen om winnaars van het geheel te maken.

MVH

Bericht door MVH » zo apr 29, 2007 3:38 pm

joey schreef:

Kom op, zeg. Voor deze wedstrijd moeten de spelers de motivatie uit zichzelf halen. Daar moet je geen trainer voor nodig hebben.

Ik snap het niet.
Inderdaad Ten Cate heeft er alles aan gedaan om de boel op scherp te zetten. Het zijn de spelers die er niks van bakten.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 29, 2007 3:38 pm

joey schreef:

Ik snap het niet.
Nee? De trainer moet ze laten werken. Als Babel al weken slecht speelt dan laat je hem op de bank zitten. Als je ploeg een wedstrijd slecht speelt dan grijp je in. Ten Cate deed niks. Tegen RKC niet, en nu weer niet.

Hij heeft zeker wel schuld aan dit resultaat,
Tijd voor iets nieuws.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:39 pm

Izmailov schreef:1 doelpunt............

Deze spelers verdienen de titel totaal niet. Wat dat betreft heb ik er vrede mee. Maar voor ons als supporters is dit verschrikkelijk.
Ze hebben ons in de steek gelaten. Wij wilden die titel liever dan zij. :furious3.gif:

Schop er tegen NAC of Sparta nog drie in en je bent er, verdomme. En als dat niet lukt, zorg dan in elk geval dat je op scherp staat vanaf de EERSTE MINUUT.

Dit is geen toeval meer. Telkens als het MOET, lukt het niet. Wat een stelletje watjes hebben wij lopen. :00001747.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 29, 2007 3:40 pm

Dat is het ergste. Het leek wel alsof ze niet wilden. Waarom kan PSV wel werken om te winnen en Ajax niet.

Omdat dezer selectie geen winnaars kent. Straks allemaal naar huis en geen speler die er maar een seconde van baalt. Als ze echt kampioen wilde worden, had dat makkelijk gekund vandaag. Maar ze liepen als verwende primadonnas het veld over, met die Roemeen en Babel voorop.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 29, 2007 3:41 pm

JEZUS CHRISTUS HOERENTYFUSTERINGZOOI!

1 DOELPUNT! GODVERDEGODVER!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 3:41 pm

En dan nog, het zit zo dicht bij elkaar. Als Benson die niet te missen kans erin schiet.... een jongen uit de Ajax-school nota bene...

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 29, 2007 3:42 pm

Babel was weer kut zoals gewoonlijk. Dadelijk komen die sukkeltjes hier weer zieken..

Ik weet niet hoe het met Vitesse zit, maar er was zelfs een WII-speler die zijn armen omhoog stak na het slotsignaal, is toch wel eigenaardig om zo een verlieswedstrijd die nergens om gaat te beleven.
Maar goed, de heren hebben het zelf laten liggen, ik riep al 5 wedstrijden geleden dat ze aan het doelsaldo moesten werken, maar ten cate vond na RKC dat we een punt waren ingelopen. En dat dat doelsaldo niet zo boeiend was, toen we nog twee punten en een goal achter stonden, want dat probleem loste zich vanzelf wel op als PSV gelijk zou spelen en wij zouden winnen. toch, henk?

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 29, 2007 3:43 pm

Vandaag heb ik onze helden Sneijder en Huntelaar anders ook niet gezien, dat vind ik nog wel wat kwalijker.
En 'wonderboy' Perez is natuurlijk ook niet zo goed als hij door Ten Cate-tegenstanders wordt gemaakt. Hij valt regelmatig leuk in, that's it.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 29, 2007 3:43 pm

Ïk ben teleurgesteld. En strontchagerijnig.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 29, 2007 3:44 pm

Arthur schreef:Vandaag heb ik onze helden Sneijder en Huntelaar anders ook niet gezien, dat vind ik nog wel wat kwalijker.
En 'wonderboy' Perez is natuurlijk ook niet zo goed als hij door Ten Cate-tegenstanders wordt gemaakt. Hij valt regelmatig leuk in, that's it.
Perez speelt nog altijd beter dan Babel. Dat kan iedereen zien, behalve Henkie.
Tijd voor iets nieuws.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » zo apr 29, 2007 3:45 pm

Homer S. schreef:Ja, uiteraard. Maar Vitesse dat met 5-1 verliest van PSV? Het lijkt wel alsof Vitesse wou dat PSV won. Als Lazovic naar PSV vertrekt dan mag je toch wel een smerige deal verwachten. Want 5-1 is meer dan een off-day.
Die lazovic zat bij dat clubvoetbal insite ook al te lachen dat hij niet zijn best zou doen en dat hij graag naar psv wil.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo apr 29, 2007 3:45 pm

SylvievdVaart schreef:Ïk ben teleurgesteld. En strontchagerijnig.
En terecht, wat een wanvertoning van Ajax. Geen minuut het idee gehad dat het kampioenschap op het spel stond ....

Gadverdamme, kutzooi ... :furious3.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Plaats reactie