Willem 2-AJAX
Opflikkeren met dieje Ten Cate, heeft geen reet laten zien dit seizoen, krijgt kans op kans om zijn spelers naar de 1e plaats te leiden, maar die vent kan alleen maar lullen en nog eens lullen ...Arwin schreef:Dit zijn de spelers hoor.Voetske schreef:Flikker die ten cate mar dur uit, wat een klooote trainer is die vent, grote bek, maar kan zijn elftal niet op de rails zetten .. nep trainer .. oprotten met dieje slapzak ...
SCHANDALIG SCHANDALIG IK BEN AAN HET HUILEN
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 29, 2007 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
En weer van PSV verliezen op doelsaldo.......... Wat doet dit pijn! Lekker gaan stiften tegen Sparta, lekker hakjes gaan geven tegen Heracles. Kut spelers.
PSV is wel ontsnapt aan hele donkere tijden. De miljoenen uit de CL gaan gewoon weer naar Eindhoven. Gefeliciteerd PSV. Jullie hebben er alles aan gedaan om een andere ploeg een keer kampioen te laten worden, maar AZ en Ajax zijn de grootste losers ooit!
PSV is wel ontsnapt aan hele donkere tijden. De miljoenen uit de CL gaan gewoon weer naar Eindhoven. Gefeliciteerd PSV. Jullie hebben er alles aan gedaan om een andere ploeg een keer kampioen te laten worden, maar AZ en Ajax zijn de grootste losers ooit!
Gewoon een kut trainer .. simpel ..joey schreef:Dat zeiden wij hier ook. Hoe is het mogelijk? Hoe kun je niet scherp zijn in deze wedstrijd? Zijn onze spelers niet goed snik of zo?Arthur schreef:De ergst mogelijke uitkomst :( Dat ze niet meer konden opbrengen bij Ajax is ongelofelijk
PSV'ers gefeliciteerd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Nee, AZ staat voor lul. Heftig voor lul. Wie dacht dat Ajax of PSV nog een kans had?Arwin schreef:We staan zooooooo voor lul, ik kan dit niet meer hebben. Wat een kut seizoen.
Complimenten voor Excelsior en Willem ll. Zij hebben hun sportieve plicht gedaan. Vitesse mag van mij .......
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat hij AZ wel degelijk zenuwachtig heeft gemaakt. Dat de spelersgroep van Ajax het voor de zoveelste keer verneukt kan hij ook niets aan doen.Voetske schreef:Opflikkeren met dieje Ten Cate, heeft geen reet laten zien dit seizoen, krijgt kans op kans om zijn spelers naar de 1e plaats te leiden, maar die vent kan alleen maar lullen en nog eens lullen ...Arwin schreef:Dit zijn de spelers hoor.Voetske schreef:Flikker die ten cate mar dur uit, wat een klooote trainer is die vent, grote bek, maar kan zijn elftal niet op de rails zetten .. nep trainer .. oprotten met dieje slapzak ...
SCHANDALIG SCHANDALIG IK BEN AAN HET HUILEN
Play offs nu tegen Heerenveen, gaan we verliezen.

- Cluijffert
- Liberty
- Contacteer:
En de trainer? Die zat erbij en keek ernaar.joey schreef:Dat zeiden wij hier ook. Hoe is het mogelijk? Hoe kun je niet scherp zijn in deze wedstrijd? Zijn onze spelers niet goed snik of zo?Arthur schreef:De ergst mogelijke uitkomst :( Dat ze niet meer konden opbrengen bij Ajax is ongelofelijk
Tijd voor iets nieuws.
-
- AT Toto winner 10/11
Ach, als ze maar met een schone broek van het veld komen, hè. Ze moeten hun blonde siliconenhoer nog wel goed kunnen volblaffen vanavond, daar passen vermoeidheid of een blessure niet bij.... First things first... het is maar voetbal!joey schreef:Dat zeiden wij hier ook. Hoe is het mogelijk? Hoe kun je niet scherp zijn in deze wedstrijd? Zijn onze spelers niet goed snik of zo?Arthur schreef:De ergst mogelijke uitkomst :( Dat ze niet meer konden opbrengen bij Ajax is ongelofelijk
PSV'ers gefeliciteerd.
- Cluijffert
- Liberty
- Contacteer:
Na die wanprestatie van Vitesse in Eindhoven wil ik Aadje Afkoopsom niet in Amsterdam zien.AjaxThailand schreef:Als Sjaake maar het uit zijn hoofd haald op De Mos naar Ajax te halen.
Laatst gewijzigd door Liberty op zo apr 29, 2007 3:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd voor iets nieuws.
- SylvievdVaart
- Cluijffert