Wat heeft dat met deze discussie te maken? Ik weet ook wel dat je het leuk vind om Ajax stelselmatig af te zeiken sinds MvB er zit, maar dit gaat echt nergens meer over.Toppie schreef:Willem II ook nietNihad schreef:Volendam stelde ook geen reet voor natuurlijk.
Feyenoord - Ajax 21-09-08
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Ik verwacht een zware dobber. Vroeger was feyenoord makkelijk te verslaan omdat ze altijd heerlijk naief hun eigen spel speelden. Aanvallen terwijl ze de spelers er niet voor hadden. Nu hebben ze een coach die dat (denk ik) inziet en zal het Ajax een stuk moeilijker maken. Als feyenoord vroeg stoort bij de opbouw, dan is de hele angel uit het spel van Ajax. Mij benieuwen wie aan Ajax' zijde op gaat staan.
Tegen heerenveen hadden we het trouwens vaak best lastig, maar werd er toch gewonnen en stonden er 4 goals op het bord.
Ajax moet ook gewoon op de aanval spelen, ongeacht wat de instelling van feyenoord is.
Ik heb er vertrouwen in dat ons verdedigende blok Makaay/Tomasson en mogelijk Biseswar (na 2 mooie goals?) gaat afstoppen. Verder mogen we ons toch geen zorgen maken als je hun verdediging en onze aanval ziet...
Ajax moet ook gewoon op de aanval spelen, ongeacht wat de instelling van feyenoord is.
Ik heb er vertrouwen in dat ons verdedigende blok Makaay/Tomasson en mogelijk Biseswar (na 2 mooie goals?) gaat afstoppen. Verder mogen we ons toch geen zorgen maken als je hun verdediging en onze aanval ziet...

Natuurlijk moeten wij daar gewoon gaan aanvallen. Wij hebben de ploeg niet om achterover te leunen en voorin ligt onze kracht.
Mijn grootste zorg is Emanuelson. Die mocht ineens weer linksback staan. Als ik Verbeek was zou ik Biseswar daar tegenover zetten. Die jongen heeft vertrouwen en Urby is gewoon niet in staat om linksback te spelen met een directe tegenstander. Dus Marco, zet gewoon Vertonghen daar weer neer. Dan winnen we dat potje gewoon!
Mijn grootste zorg is Emanuelson. Die mocht ineens weer linksback staan. Als ik Verbeek was zou ik Biseswar daar tegenover zetten. Die jongen heeft vertrouwen en Urby is gewoon niet in staat om linksback te spelen met een directe tegenstander. Dus Marco, zet gewoon Vertonghen daar weer neer. Dan winnen we dat potje gewoon!
Nil volentibus arduum
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien dus geen idee hoe hij heeft gespeeld. Maar ik heb Urby vaak genoeg zien schutteren als hij een directe tegenstander had. Daar ben ik onderhand echt wel klaar mee. Let maar op, als hij er zondag staat tegenover Biseswar maakt hij er weer een potje van.
Nil volentibus arduum
Ik heb de indruk dat Urby het makkelijker heeft als hij zich maar op 1 tegenstander hoeft te concentreren. Dat is op zich ook de meest eenvoudige taak die je kunt krijgen. Tegen Farfan speelde hij altijd sterk bijvoorbeeld.
Ik zou Urby juist laten zwemmen als ik Verbeek was. Daar kan hij niet mee om.
Ik zou Urby juist laten zwemmen als ik Verbeek was. Daar kan hij niet mee om.
- Daily Blind
- Daily Blind
De gele kaart van URBY.
Snel genomen vrije trap naar Madondo ( ongeveer dan toch die naam ) Urby staat op +- 4 meter, Madondo loopt rechtdoor, Urby schuin er naar toe.Madondo tikt de bal voor zich uit, en bij de tweede vooruit tikken van de bal door Madondo maait Urby Madondo finaal onderuit.Ongeveer
4-6 meter van de zijlijn, +- 14 meter van de hoekvlag ..
Verkeerde keuze gewoon met de man meelopen en zijn voorzet als die zou komen blokken ...
Snel genomen vrije trap naar Madondo ( ongeveer dan toch die naam ) Urby staat op +- 4 meter, Madondo loopt rechtdoor, Urby schuin er naar toe.Madondo tikt de bal voor zich uit, en bij de tweede vooruit tikken van de bal door Madondo maait Urby Madondo finaal onderuit.Ongeveer
4-6 meter van de zijlijn, +- 14 meter van de hoekvlag ..
Verkeerde keuze gewoon met de man meelopen en zijn voorzet als die zou komen blokken ...
Blij met de punten ...
-
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Na vanavond zeker kakkerlakken-kalmar FF 0-1 laat Ajax daar les uit trekken.. Had zelfs 0-2 of 0-3 moeten zijn. Wie weet ook nog hun trots geblesseerd HoflandAjax Rules schreef:Ik betrap mezelf erop dat ik echt voor 99% uitga van een overwinning....
(Ik hoop dat de spelers deze wedstrijd wel heel serieus nemen.....)

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
-