Ajax-Heracles zondag 20-4-2008
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Voor de buis? What the fuck doe jij op de bank voor de tv? Jij hebt verplichtingen in het Gelredome vandaag! Trek je geelzwarte shirt aan en ga vliegensvlug naar het Gelredome om Vitesse naar de overwinning te schreeuwen, jij verrader!

Ramona schreef:maar 'kga zitten zenuwen voor de buis...
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ajaciedjuh
Voor degene die AT5 niet ontvangen (zoals ik): AT5 livestreamAT5 schreef:Boottocht live uitgezonden op AT5
zondag 20 april, door SV, Amsterdam, 11:23u, AT5
Mocht Ajax vanmiddag kampioen van Nederland worden, dan wordt de boottocht na afloop in de binnenstad live uitgezonden door de Amsterdamse televisiezender AT5. De uitzending begint dan om 18.50u.
De boot met daarop de Ajacieden vertrekt vanaf de marinekazerne bij Kattenburg en vaart dan via de Herengracht, Binnenamstel, stadhuis en de Munt terug naar de kazerne.
- Cluijffert
ik denk er moet zowieso een boottocht komen, als dank aan de spelers en coaches voor hun voorbeeldig inzet dit jaar...Ajaciedjuh schreef:Voor degene die AT5 niet ontvangen (zoals ik): AT5 livestreamAT5 schreef:Boottocht live uitgezonden op AT5
zondag 20 april, door SV, Amsterdam, 11:23u, AT5
Mocht Ajax vanmiddag kampioen van Nederland worden, dan wordt de boottocht na afloop in de binnenstad live uitgezonden door de Amsterdamse televisiezender AT5. De uitzending begint dan om 18.50u.
De boot met daarop de Ajacieden vertrekt vanaf de marinekazerne bij Kattenburg en vaart dan via de Herengracht, Binnenamstel, stadhuis en de Munt terug naar de kazerne.

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert