NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
Niet te geloven zeg, daarnaast is zijn 1e aanname net als Gabri Babelachtig te noemen. Mede daardoor, komen we op het middenveld ook niet aan voetballen toe. Perez wordt mondjesmaat bereikt en de verdediging sprint richting 16 zodra NAC balbezit heeft. Adrie Koster heeft nog veel trainingsuren nodig. Zonder Davids valt Ajax vér terug.Peter schreef:Donald mist handelingsnelheid. Denkt dat hij nog in de junioren speelt en uren de tijd krijgt.
En Urby heeft overduidelijk de Maduro-virus te pakken gekregen, hij speelt nog slechter als een amateur-speler. Hij mist alle overtuiging en vertrouwen in zijn spel. Kortom Martin van Geel, zowel een nieuwe Ajax-waardige links als rechtsback is met spoed geboden.
Er wordt teveel gelopen op de momenten dat je moet passen en gepasst (wat overigens totaal verkeerd gaat 9 van de 10 keer) op de momenten dat je meters moet maken, totaal omgekeerde wereld.
OMG? Gingen ze nou sissen met direct Sieg Heil erachter? WTF? Gaat de KNVB daar geen boetes voor uitdelen een keer, voor die spreekkoren?
OMG? Gingen ze nou sissen met direct Sieg Heil erachter? WTF? Gaat de KNVB daar geen boetes voor uitdelen een keer, voor die spreekkoren?
- gertjuh410
Ik neem aan dat we Perez de 2e helft niet meer terug zien
Allemachtig.. wat een alles of niks voetballer!!
Vroeger zette ik tijdens het Nederlands elftal altijd radio 1 aan omdat Jack van Gelder daar verslag deed(dat vind ik nou een echte topper) en het geluid van de tv uit.
Heeft iemand een goede suggestie wat ik nu kan doen want Leo zit me tot hier

Allemachtig.. wat een alles of niks voetballer!!
Vroeger zette ik tijdens het Nederlands elftal altijd radio 1 aan omdat Jack van Gelder daar verslag deed(dat vind ik nou een echte topper) en het geluid van de tv uit.

Verbaast me niet. Ik zei niet voor niets dat ik het nog moest zien. Ajax wint bijna altijd thuis van AZ. Dat ligt volgens mij meer aan AZ (dat blokkeert in de Arena) dan aan Ajax.brigade zuid schreef:Zo zie je maar, krijg je na zondag AZ weer zo'n wedstrijd erachteraan, altijd hetzelfde liedje.. en we sukkelen maar voort.
Vooralsnog is het weer het oude liedje. Slecht verdedigen, een middenveld dat niet lijkt te bestaan en lange ballen.
Het stinkt aan alle kanten!
Frank Snoeks vind ik altijd wel een prettige commentator..gertjuh410 schreef: Allemachtig.. wat een alles of niks voetballer!!
- gertjuh410
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik dacht eerst ha lekker een avondje NAC maar dit Ajax verdient het gewoon niet om door te gaan. Die gasten kunnen er niks van maar wat Ajax laat zien is bedroevend. Suarez schopt gewoon na. Ogararu kan geen bal spelen op de 4 kante meter en zo kan ik wel doorgaan. Vertonghen geeft alleen maar lang pfff pfff pff komt weer de lange bal. Dit tegen over Penders/Zwaanswijk. Urby had maar niet naar Davids geluisterd.Jesse schreef:Oh, laat dan maar. Dan weet ik het ook niet meer. Ik heb nog geen fatsoenlijke aanval gezien, laat staan een combinatie.
Moet ik nog door gaan?.....
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Daily Blind
Bij Maduro lag het niet aan arogantie. Urby loopt bij AJAX rond als een heel meneertje. De arogantie straalt eraf.. Gewoonlijk wlagelijk.Starring schreef:Niet te geloven zeg, daarnaast is zijn 1e aanname net als Gabri Babelachtig te noemen. Mede daardoor, komen we op het middenveld ook niet aan voetballen toe. Perez wordt mondjesmaat bereikt en de verdediging sprint richting 16 zodra NAC balbezit heeft. Adrie Koster heeft nog veel trainingsuren nodig. Zonder Davids valt Ajax vér terug.Peter schreef:Donald mist handelingsnelheid. Denkt dat hij nog in de junioren speelt en uren de tijd krijgt.
En Urby heeft overduidelijk de Maduro-virus te pakken gekregen, hij speelt nog slechter als een amateur-speler. Hij mist alle overtuiging en vertrouwen in zijn spel. Kortom Martin van Geel, zowel een nieuwe Ajax-waardige links als rechtsback is met spoed geboden.
JThafunk schreef:Rietje opzij leggen DemoDemosthenes schreef:Op teletekst is het al 1-0! Hier nog niet?

Rietje is trouwens als je naar de tv kijkt, ik ben aan het werk! en kijk af en toe even op teletekst of hier

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!