AFC Ajax - FC Utrecht 23-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 12:03 pm

Het stortte in omdat de hele verdediging stopte of geblesseerd raakte. En Suarez niet meer, net als Huntelaar, in elke wedstrijd een goal bij elkaar frommelde.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 22, 2008 12:04 pm

Nee, ook omdat de inzet beneden peil is.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 12:06 pm

Dat leek vorig seizoen soms ook zo. TC zei daarover dat dat alleen maar zo leek

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 12:07 pm

joey schreef:Mij zul je niet horen zeggen dat de huidige puinhoop de schuld van Koster is. Van die man kun je niet verwachten dat hij de zaak op de rails krijgt.
Mee eens. Al helpt zijn aanwezigheid ook niet echt.

Wat ook niet helpt is het feit dat hij interim is. Spelers zullen eerder denken: laat maar lullen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 12:09 pm

Dat is op zich wel interessant. Haalde Koster Ogararu eruit omdat Van Geel zei dat het over was voor Ogararu, of is het andersom en wordt Silva nu gehaald omdat Koster vindt dat Ogararu tekort komt?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jan 22, 2008 12:19 pm

Schitterend, roept er iemand dat het instort omdat spelers voor zichzelf staan te voetballen ?, Leonardo, Suarez, Urby,Luque, Mitea, Ogararu.Spelers die in 1e instantie alleen maar oog hebben voor zichzelf.Deze selectie stikt er van ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jan 22, 2008 12:41 pm

LucaS schreef:Ik observeer slechts wat hier wordt neegeschreven, Johnk. Geen enkele trainer zou met de huidige fitte verdedigers presteren. Het is geen wondertrainer die in 3 maanden van niets iets kan maken, maar dat soort trainers bestaat dan ook niet.
Het was nooit de bedoeling dat Ajax met hem door zou gaan, Ajax heeft vlak na de aanstelling van koster al een profiel voor de nieuwe trainer gegeven, en Koster voldoet niet aan dat profiel.
Dus met het beschikbare materiaal moet een trainer niet van Excelsior en NEC kunnen winnen?
LucaS schreef:Excelsior dan, he!
Zie je wel dat je je ongelijk niet durft toe te geven. Zelfs na maanden in de Eerste Divisie geef je nog niet toe dat ik gelijk had toen ik zei dat RKC degradatiekandidaat was. :wink.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jan 22, 2008 3:25 pm

zijn er nog kaarten beschikbaar?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 3:29 pm

Thomas schreef:Dus met het beschikbare materiaal moet een trainer niet van Excelsior en NEC kunnen winnen?
Deze defensie kan tegen elke club zomaar een paar goals tegen krijgen. Nee dus, Ajax kan op het moment van iedere club verliezen, of je nu Koster of Mourihno voor de groep zet
Thomas schreef: Zie je wel dat je je ongelijk niet durft toe te geven. Zelfs na maanden in de Eerste Divisie geef je nog niet toe dat ik gelijk had toen ik zei dat RKC degradatiekandidaat was. :wink.gif:
geen kandidaat, het is allemaal de schuld van Wotte!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 3:34 pm

Vermaelen zit bij de selectie (Ajax.nl). Dus volgens Luuk kan Koster nu beginnen met presteren.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 3:37 pm

Ik ben ervan overtuigd dat de hele ploeg profiteert van een achterhoede Silva---Heitinga---Vermaelen---Vertonghen in plaats van wat we de laatste tijd hadden

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di jan 22, 2008 3:58 pm

En daar ben ik het helemaal mee eens. Met zo'n achterhoede kunnen we best weer eens de nul houden.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33975
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jan 22, 2008 4:10 pm

Jöhnk schreef:Vermaelen zit bij de selectie (Ajax.nl). Dus volgens Luuk kan Koster nu beginnen met presteren.
Vermaelen inzetbaar tegen Utrecht

Amsterdam, 22 jan 2008
De naam van Thomas Vermaelen staat woensdagavond voor het eerst sinds september weer op het wedstrijdformulier van Ajax 1. De Belg is volgens Adrie Koster fit genoeg om tegen FC Utrecht in actie te komen.

Of Vermaelen woensdagavond daadwerkelijk gaat spelen, is nog niet zeker. De verdediger begint niet in de basis. ,,Daar vinden wij het nog te vroeg voor”, vertelde Koster dinsdag tijdens de persconferentie. ,,Maar hij is fit genoeg om in te vallen.” Vermaelen, die in september zijn enkelband scheurde, kwam maandagavond in actie voor Jong Ajax. Met de Beloften speelde hij een oefenwedstrijd tegen Jong Haarlem. ,,Dat verliep prima”, aldus Koster. ,,Hij heeft vandaag ook helemaal geen last gehad tijdens de training.”

Thomas Vermaelen trainde dinsdag ook weer voluit mee met de selectie.
Natuurlijk werd er dinsdag ook nog even teruggeblikt op de teleurstellende wedstrijden van vorige week woensdag en zondag. Klaas Jan Huntelaar, die met Maarten Stekelenburg de spelersgroep vertegenwoordigde tijdens de persconferentie, denkt niet dat de matige resultaten van de laatste tijd tegen Utrecht nog een rol zullen spelen. ,,Iedere wedstrijd begint weer met 0-0, iedere wedstrijd is een kans om te laten zien wat je in huis hebt. Bij mij zullen die vorige duels zeker niet meer door mijn hoofd spoken.”

Koster heeft zijn selectie goed voorbereid op het duel met de Domstedelingen. Hij heeft de spelers de wedstrijd Utrecht – Roda JC van afgelopen weekend voorgeschoteld. De ploeg van Willem van Hanegem won met 3-1. De Utrechtse treffers vielen in een tijdsbestek van zeven minuten. ,,Iedereen heeft in die wedstrijd kunnen zien wat de kwaliteiten zijn van FC Utrecht. Ze kunnen uit het niets toeslaan.”

Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg vertegenwoordigden de spelersgroep tijdens de persconferentie.
Ook Maarten Stekelenburg verwacht geen eenvoudige avond woensdag. ,,FC Utrecht draait lekker de laatste tijd”, aldus de doelman. ,,Het is aan ons om daar een einde aan te maken.”
www.ajax.nl

Ik hoop dat er niemand kou gevat heeft met al die open deuren daar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di jan 22, 2008 6:34 pm

Maar waar blijft die linksback , sinds Tim de Cler en wat minder op die positie Maxwell is er geen behoorlijke back meer op die plek aangetrokken

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jan 22, 2008 6:37 pm

Tim de Cler is nu nóg een overschatte loopjongen, laat staan dat we het over z'n prestaties bij Ajax gaan hebben.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jan 22, 2008 6:40 pm

Ik hoef ook helemaal niet zo nodig een linksback. Ik wil een centrale verdediger. En nog een middenvelder! :1evil.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di jan 22, 2008 6:40 pm

Toppie schreef:Maar waar blijft die linksback , sinds Tim de Cler en wat minder op die positie Maxwell is er geen behoorlijke back meer op die plek aangetrokken
Uh, Tim de Cler mag de veters van Emanuelson en Vertonghen nog niet strikken als het op talent aankomt.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di jan 22, 2008 6:46 pm

goodfella schreef:
Toppie schreef:Maar waar blijft die linksback , sinds Tim de Cler en wat minder op die positie Maxwell is er geen behoorlijke back meer op die plek aangetrokken
Uh, Tim de Cler mag de veters van Emanuelson en Vertonghen nog niet strikken als het op talent aankomt.
Nou dat hebben we gezien de laatste maanden :excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 6:47 pm

Timmy Clearasil is de slechtste linksback die ik ooit bij Ajax gezien heb na Tom Sier.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jan 22, 2008 6:58 pm

LucaS schreef:Ik ben ervan overtuigd dat de hele ploeg profiteert van een achterhoede Silva---Heitinga---Vermaelen---Vertonghen in plaats van wat we de laatste tijd hadden
----------------------------------------------------------------------------------------
Bruno Silva nog niet in de selectie tegen FC Utrecht

Silva kan woensdag tijdens de wedstrijd tegen Utrecht nog niet in actie komen voor Ajax omdat zijn overschrijving niet meer op tijd in orde kan worden gemaakt.
---------------------------------------------------------------------------------------

Ik verwacht Vermaelen hoog uit 60 min of zo. Dus toch maar Colin als rechtsback en mocht Vermaelen eruit gaan dan zal Ogararu wel komen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 7:03 pm

:biggrin.gif: Moeilijk hoor, een transfer doen.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » di jan 22, 2008 7:11 pm

Uh, Tim de Cler mag de veters van Emanuelson en Vertonghen nog niet strikken als het op talent aankomt
Idd, en dan vooral van Vertonghen... Een middenvelder van die leeftijd die zich staande weet te houden als centrum verdediger druipt van het talent als je het mij vraagt.


R.E.S.C.E.P.T
Pompiedom

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 7:11 pm

Poeh. :excited.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48011
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jan 22, 2008 7:17 pm

Jöhnk schreef::biggrin.gif: Moeilijk hoor, een transfer doen.
Martin van Geel is het niet gewend. :blush.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jan 22, 2008 7:23 pm

Peter schreef:
Jöhnk schreef::biggrin.gif: Moeilijk hoor, een transfer doen.
Martin van Geel is het niet gewend. :blush.gif:
het is zo kinderlijk lijkt het wel in de Arena. :blush.gif: :blush.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie