VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
Dit zou best weer eens een keer zo'n 1 - 6 wedstrijd kunnen worden, kan iedereen zich weer op z'n borst slaan van zieje nu wel ik ben best zo goed dat ik naar het buitenland kan, zieje zo moet ik toch echt spelen, van Geel denkt wist het wel we hebben best een goede selectie, kan best minder die versterkingen .. en dan allemaal met veel voldoening aan de oliebollen met Oudjaar ...
Blij met de punten ...
Ik hoop het!Voetske schreef:Dit zou best weer eens een keer zo'n 1 - 6 wedstrijd kunnen worden, kan iedereen zich weer op z'n borst slaan van zieje nu wel ik ben best zo goed dat ik naar het buitenland kan, zieje zo moet ik toch echt spelen, van Geel denkt wist het wel we hebben best een goede selectie, kan best minder die versterkingen .. en dan allemaal met veel voldoening aan de oliebollen met Oudjaar ...
Die versterkingen komen toch niet, denk ik. Tenminste geen versterkingen van grote importantie.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
...al was hij wel met regelmaat gevaarlijk en werkt-ie veel met zijn lichaam...direct aanpakken die gast...Thijs schreef:Wij stonden na een half uur al op 4-1 en die Amrabat wordt nu wel een beetje gehypet. Tegen NEC was 'ie nergens.Harm schreef:VVV is een goed voetballende ploeg hoor. PSV had het er thuis erg lastig tegen en Amrabat speelt heel jullie verdediging dol.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Zoals het seizoen momenteel loopt, krijgt het verdacht veel gelijkenis met het vorige... De gedachte dat je tegen NAC, Excelsior en Twente normaal gesproken 9 punten moet halen maakt het alleen maar zuurder. Nog nooit was het cliché "kampioen van de armoede" zo actueel als dit jaar.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Ajaciedjuh
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
In aanvallend opzicht zeker wel. Heeft een verschrikkelijk goeie linker voet. Kan een speler voor de keeper zetten. Weet zelf ook het net te vinden. Echter Lugue word nu alleen maar aan de zijkanten gebruikt.Jöhnk schreef:Luque hetzelfde als Sneijder? Dat ben ik niet met je eens, Mattie. Was het maar waar.
Kan Niet mee verdedigen.
Weer op zoek naar een Interim coach..