Amsterdam Toernooi 2007/2008
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik heb dit weekend nacht diensten, dus dit jaar geen Tournament voor mij.Thijs schreef:Zat de hele tijd te dubben of ik wel of niet zou gaan, maar heb toch de knoop doorgehakt dat ik NIET ga.
Heb weliswaar morgenavond geen flikker te doen, maar waarom zou je voor 27 euro zo'n saai oefenpotje gaan bekijken als het ook op tv komt. Eigenlijk zonde van je geld als je erheen gaat.
Maar inderdaad wat is het stadion toch akelig leeg... Vakantie periode? volgens mij valt dat wel mee , want tenslotte was noord als eerste aan de beurt met de schoolvakantie. De sfeer is trouwens ook ver te zoeken.
Daarnaast valt het mij dan toch op dat naast Emanuelson , Ajax geen linksback heeft , anders zet je er geen Colin neer.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Alleen Huntelaar is en blijft te traag in balsnelheid en behandeling :(Thomas schreef:Dit oogt in ieder geval al een stuk frisser dan de wedstrijdjes in Schotland. Het tempo ligt hoger en de spelers hebben er meer zin in. Kennedy en Gabri bevallen prima. Heitinga moet niet zo met z'n kont tegen de krib hangen.
Tot dusver, op een paar momentjes na, is er weinig aan ..Thomas schreef:Dit oogt in ieder geval al een stuk frisser dan de wedstrijdjes in Schotland. Het tempo ligt hoger en de spelers hebben er meer zin in. Kennedy en Gabri bevallen prima. Heitinga moet niet zo met z'n kont tegen de krib hangen.
Blij met de punten ...
Ik vind Urby onzuiver pasen, net elke keer te ver. Maar we worden niet overlopen..Voetske schreef:Tot dusver, op een paar momentjes na, is er weinig aan ..Thomas schreef:Dit oogt in ieder geval al een stuk frisser dan de wedstrijdjes in Schotland. Het tempo ligt hoger en de spelers hebben er meer zin in. Kennedy en Gabri bevallen prima. Heitinga moet niet zo met z'n kont tegen de krib hangen.
Als je verwacht dat Ajax een Spaanse subtopper van de mat speelt misschien wel, ja. Ik zie een Ajax dat z'n best doet om het tempo op te voeren. De ploeg staat en geeft niets weg. Alleen een beetje jammer dat Colin matig oogt in balbezit omdat Heitinga weigert om ook maar een moment weg te lopen uit z'n veilige positie.Voetske schreef:Tot dusver, op een paar momentjes na, is er weinig aan ..Thomas schreef:Dit oogt in ieder geval al een stuk frisser dan de wedstrijdjes in Schotland. Het tempo ligt hoger en de spelers hebben er meer zin in. Kennedy en Gabri bevallen prima. Heitinga moet niet zo met z'n kont tegen de krib hangen.
Kennedy speelt goed. Mooie, slimme, evenwichtige speler. Ziet zelfs de momenten om mee te verdedigen.
-
-
-