De play-offs
Ajax gaat voor alles. Heerenveen is een luizenploeg met die Alves.Peter schreef:Aan de ene kant hoop ik ook op Feyenoord, want daar hebben we het nou niet echt lastig tegen. Ik zou het alleen nog veel mooier vinden, wanneer ze door Groningen en consorten worden afgemaakt.
De sfeer is daar volgens mij beroerd. Kromkamp die openlijk Alcides afvalt... Maar PSV heeft wel de kwaliteit om de plee-offs te winnen én is inmiddels compleet.Ik denk overigens dat PSV deze klap ook niet meer te boven komt, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan zou het in ieder geval heel belangrijk zijn als Stam weer fit is.joey schreef:Ajax gaat voor alles. Heerenveen is een luizenploeg met die Alves.Peter schreef:Aan de ene kant hoop ik ook op Feyenoord, want daar hebben we het nou niet echt lastig tegen. Ik zou het alleen nog veel mooier vinden, wanneer ze door Groningen en consorten worden afgemaakt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Toch hoor je van dat Heerenveen te winnen. Wij gaan voor alles en zijn toch ook voor niemand bang? Zeker niet voor een stel achterlijke Friezen uit Heerenveen.joey schreef:Ajax gaat voor alles. Heerenveen is een luizenploeg met die Alves.Peter schreef:Aan de ene kant hoop ik ook op Feyenoord, want daar hebben we het nou niet echt lastig tegen. Ik zou het alleen nog veel mooier vinden, wanneer ze door Groningen en consorten worden afgemaakt.
PSV zit precies in de positie waarin ze zichzelf graag zien, die van underdog. :yes:
Voor mij is PSV de grote favoriet om de play offs te winnen. Ze zullen eerst tegen Twente moeten, die spelen de laatste weken al slecht en hebben een aantal PSV'ers in de selectie, die laten zich al makke lammetjes slachten door PSV, waardoor PSV alweer aardig meer vertrouwen heeft.
In de finale treft PSV Ajax, maar PSV gaat niet nog een keer zo op zijn bek tegen Ajax als eerder dit seizoen. Ze hebben geen enkele blessure meer en doen vertrouwen op tegen Vitesse en Twente (2x), waarna ze net zo spelen als in de knock out fase van de CL tegen Arsenal bijvoorbeeld. Ajax is daar niet tegen opgewassen en PSV gaat er dus met het CL ticket vandoor.
Voor mij is PSV de grote favoriet om de play offs te winnen. Ze zullen eerst tegen Twente moeten, die spelen de laatste weken al slecht en hebben een aantal PSV'ers in de selectie, die laten zich al makke lammetjes slachten door PSV, waardoor PSV alweer aardig meer vertrouwen heeft.
In de finale treft PSV Ajax, maar PSV gaat niet nog een keer zo op zijn bek tegen Ajax als eerder dit seizoen. Ze hebben geen enkele blessure meer en doen vertrouwen op tegen Vitesse en Twente (2x), waarna ze net zo spelen als in de knock out fase van de CL tegen Arsenal bijvoorbeeld. Ajax is daar niet tegen opgewassen en PSV gaat er dus met het CL ticket vandoor.
De playoffs zijn toch verzonnen voor de joden? ;)Harm schreef:Jaaaaa!!!!
Er zijn playoffs bedacht zodat we toch nog CL kunnen halen :cheer:
Doe mij maar eerst Feyenoord. Ik heb liever dat ze vijfde worden en dat Ajax ze in de onderlinge duels nog twee keer kan vernederen dan dat ze zesde worden.
Daarna zal het ongetwijfeld PSV worden. Van Twente verwacht ik niet zo veel meer, of PSV moet in de uitwedstrijd nog heel aangeslagen spelen en dik ingemaakt worden door de Tukkers.
Over twee wedstrijden gezien zou ik PSV normaal gesproken meer kans geven, maar iets zegt me dat PSV deze klap niet te boven komt. We weten allemaal wat voor fantastische motiverende kwaliteiten Ronald Koeman heeft.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Maar eerst de wedstrijd tegen Willem II.
We zijn het Barcelona van Nederland (of was het nou andersom?), en die hebben een traditie hoog te houden als het gaat om titels op de laatste speeldag.
Provincieclub die incidenteel met de grote jongens mee mag doen... AZ heeft wel iets weg van Deportivo la Coruna!

We zijn het Barcelona van Nederland (of was het nou andersom?), en die hebben een traditie hoog te houden als het gaat om titels op de laatste speeldag.
Provincieclub die incidenteel met de grote jongens mee mag doen... AZ heeft wel iets weg van Deportivo la Coruna!

Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
- AT Toto winner 15/16
De loterij kende vorig jaar de volgende deelnemers
psv had 84 punten
2 AZ 34 23 5 6 74 78 - 32
3 Feyenoord 34 21 8 5 71 79 - 34
4 Ajax 34 18 6 10 60 66 - 41
5 FC Groningen 34 16 8 10 56 46 - 43
Finale Ajax-Groningen, terwijl AZ veertien punten meer had dan Ajax en maar liefst achttien punten meer dan Groningen.
Nu staat het
1 AZ 33 21 9 3 72 81 - 28
2 Ajax 33 22 6 5 72 82 - 35
3 PSV 33 22 6 5 72 70 - 24
4 FC Twente 33 18 9 6 63 65 - 36
5 Feyenoord 33 15 8 10 53 55 - 61
Vreemd; ik had het gevoel dat de huidige nummer vijf minder punten had dan de nummer vijf van vorig seizoen, maar bij een overwinning van feyenoord (luinge fluit, alles kan!) heeft nummer vijf, net als vorig seizoen 56 punten.
psv had 84 punten
2 AZ 34 23 5 6 74 78 - 32
3 Feyenoord 34 21 8 5 71 79 - 34
4 Ajax 34 18 6 10 60 66 - 41
5 FC Groningen 34 16 8 10 56 46 - 43
Finale Ajax-Groningen, terwijl AZ veertien punten meer had dan Ajax en maar liefst achttien punten meer dan Groningen.
Nu staat het
1 AZ 33 21 9 3 72 81 - 28
2 Ajax 33 22 6 5 72 82 - 35
3 PSV 33 22 6 5 72 70 - 24
4 FC Twente 33 18 9 6 63 65 - 36
5 Feyenoord 33 15 8 10 53 55 - 61
Vreemd; ik had het gevoel dat de huidige nummer vijf minder punten had dan de nummer vijf van vorig seizoen, maar bij een overwinning van feyenoord (luinge fluit, alles kan!) heeft nummer vijf, net als vorig seizoen 56 punten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat bedoelde ik dus. Zelfs dit Feyenoord komt in de buurt van het Ajax van vorig seizoen.Homer S. schreef:Ajax was vorig seizoen dan ook verschrikkelijk dramatisch.
De tranen schieten weer in m'n ogen als ik terug denk aan het seizoen 2005-2006. Het is maar goed dat ik niet in de buurt van een raam zit. En dat we op Aruba weinig tweeverdiepingshuizen hebben.
Het was het springen niet waard, zo slecht!Thomas schreef:Dat bedoelde ik dus. Zelfs dit Feyenoord komt in de buurt van het Ajax van vorig seizoen.Homer S. schreef:Ajax was vorig seizoen dan ook verschrikkelijk dramatisch.
De tranen schieten weer in m'n ogen als ik terug denk aan het seizoen 2005-2006. Het is maar goed dat ik niet in de buurt van een raam zit. En dat we op Aruba weinig tweeverdiepingshuizen hebben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08