AZ - AJAX 25 februari 2007
- Ajaciedjuh
Dit wordt een zeer open wedstrijd :yes: met veeeeeel goals! Bijna over het hele veld 1 op 1.LeonardoSpits schreef:Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Stam; Gabri, Sneijder, Davids, Perez; Leonardo, Huntelaar, Babel
Opstelling AZ: Waterman, Jaliens, de Cler, Boukhari, Arveladze, Donk, Dembele, Koevermans, de Zeeuw, Steinsson, Jenner.
Stekelenburg:
Ogararu, Heitinga, Stam
Davids
Gabri Sneijder
Perez
Leonardo Babel
Huntelaar
De spelers kloppen, maar de opstellingen heb ik zelf gemaakt.
- Ajaciedjuh
Intentie is goed, maar ik had liever de opstelling gehad, zoals ik die eerder in dit forum schreef. Maar als Urby en Grygera niet fit genoeg zijn, dan kan ik me wel vinden in deze opstelling. Het voordeel tov afgelopen donderdag is dat we nu 2 spelers erbij hebben die het beter kunnen belopen (Davids en Gabri).joey schreef:Perez erin, Huntelaar erin, een aanvallende opstelling...iedereen tevreden? :eusa_pray:
- Ajaciedjuh
Sinds wanneer gaat Ajax volledig uit van de kracht van de tegenstander?LeonardoSpits schreef:Vindt het maar een vage opstelling, 3 verdedigers, 1 dogfighter, terwijl met spelers als Boukhari en Jenner+ Dembele , Shota, en koev AZ regelmatig de vleugels gaat opzoeken, en met die voorzet die Jenner in huis heeft mag je dan best wel vrezen...
Ajax wint deze pot gewoon met duidelijke cijfers, waarna in kaasstad men verder zal dagdromen. Het blijft immers bij dromen. Veel kijkplezier iedereen!