Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
[quote="Bertje"]
Tegen Charisteas zou ik trouwens met Vermaelen of Heitinga spelen. Die vinden het heerlijk om tegen een groot aanspeelpunt te spelen. Je moet alleen even kijken hoe je Huysegems opvangt.
Verder kun je, als Feyenoord met een diepe middenvelder speelt, natuurlijk ook met Heitinga als controleur spelen, maar dat zou waarschijnlijk ten koste gaan van Urby of Davids. Niet doen, dus.
Zoiets, denk ik:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Sneijder, Davids;
Even kijken wie er linksback speelt nu Drenthe niet meedoet. Die Leonard is al weg, toch? ;)[/quote
Huysegems alstublieft X'C Ogararu heeft een makkie aan hem. Laat Davids maar Hofs opvreten en Gabri vreet de Guzman op. Laat ajax maar lekker met 3 snelle spelers voorin spelen in voorspel een 3-0 of 4-0 overwinning.
Tegen Charisteas zou ik trouwens met Vermaelen of Heitinga spelen. Die vinden het heerlijk om tegen een groot aanspeelpunt te spelen. Je moet alleen even kijken hoe je Huysegems opvangt.
Verder kun je, als Feyenoord met een diepe middenvelder speelt, natuurlijk ook met Heitinga als controleur spelen, maar dat zou waarschijnlijk ten koste gaan van Urby of Davids. Niet doen, dus.
Zoiets, denk ik:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Sneijder, Davids;
Even kijken wie er linksback speelt nu Drenthe niet meedoet. Die Leonard is al weg, toch? ;)[/quote
Huysegems alstublieft X'C Ogararu heeft een makkie aan hem. Laat Davids maar Hofs opvreten en Gabri vreet de Guzman op. Laat ajax maar lekker met 3 snelle spelers voorin spelen in voorspel een 3-0 of 4-0 overwinning.
Laatst gewijzigd door mattie op zo jan 28, 2007 4:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat ik wil, ja. Ik begreep eerlijk gezegd eerst dat Babel vandaag weer slecht had gespeeld, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. Wellicht dat we het toch gewoon met hem in de spits moeten proberen.Arthur schreef:Ik neem aan dat dit is wat je wilt en niet wat je verwacht? Ten Cate laat Babel echt niet uit de basis.Thomas schreef:---------------Steek
Oga---Heitinga--Vermaelen---Urby
-------Gabri--Sneijder--Davids
De Mul------Huntelaar-------Leonardo
- RosenbergSpits
-
- RosenbergSpits
Ja eigenlijk wel he? wat zal ik doen? Rosales? :Ds het trouwens geen tijd om je naam te veranderen?
Idd grygera geblesseerd, mooi kut, de 2 beste verdedigers van ajax er niet bij...
--------------Stekelenburg--------------
--Ogararu--Heitinga--Vermaelen--Emanuelson--
------------------Davids--------------------
---------Gabri------------Sneijder------------
--De Mul-------Babel-----------Leonardo----
Gabri staat bij Ten Cate niet ter discussie, denk ik.Jesse schreef:Denk je niet eerder dat Gabri z'n plek kwijtraakt?
Urby weer naar linksback vind ik prima, maar wie van het trio Davids, Johnny en Sneijder zet je rechtshalf?Jesse schreef:Dus Urby weer linksback, en op het middenveld Davids, Big John en Sneijder?
Misschien zoiets:
Perez Huntelaar De Mul
-------------Sneijder-------------
-----Davids---------Big John----
Urby Grygera Stam Ogararu
Perez Huntelaar De Mul
-------------Sneijder-------------
-----Davids---------Big John----
Urby Grygera Stam Ogararu
Laatst gewijzigd door Jesse op zo jan 28, 2007 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."