Sparta-AJAX
Als je dit een beetje terug-gaat-relativeren blijken de woorden van HtC w.b. vertrouwen, zelfvertrouwen, gezellig enz. wel aan een heel dun draadje te hebben gehangen.joey schreef:Misschien heeft hij hem uitgescholden voor Wilders? :hypocrite:
:D
Ik krijg hier goed de pest van in. Sneijder kunnen we niet missen. :sad:
Blij met de punten ...
Roger?
Met tien tegen elf komt het op de duels aan. Wat heb je dan aan een mooiweervoetballer als Roger?
Er moet meer voetbal in de ploeg komen. Zonder Sneijder hebben we nu ook niemand die nog wat kan forceren, als Huntelaar nu niet meteen uit zijn vormcrisis komt. Perez kan het ook niet in zijn eentje.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Roger vind ik niet zo heel creatief. Een beetje een luie spelverdeler op tig meter van het doel.Mr. Ajax schreef:Roger?
Met tien tegen elf komt het op de duels aan. Wat heb je dan aan een mooiweervoetballer als Roger?
Er moet meer voetbal in de ploeg komen. Zonder Sneijder hebben we nu ook niemand die nog wat kan forceren, als Huntelaar nu niet meteen uit zijn vormcrisis komt. Perez kan het ook niet in zijn eentje.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Sneijder heeft een kort lontje. Vorig seizoen ontsnapte hij al regelmatig aan een rode kaart (tegen PSV bijvoorbeeld). Dit seizoen heeft hij zich niet zo zeer van die kant laten zien. Hoe moet Ten Cate in vredesnaam weten dat z'n professionals zo dom zijn om tegen frikking Sparta na een kwartier al een rode kaart te pakken.Lucas schreef:beetje discipline in je elftal brengen? De domme rode kaarten die hiervoor vielen in de groep keihard aan de schandpaal nagelen? Naar huis laten lopen? Ongedisciplineerd zooitje. Lijkt me toch de verantwoordelijkheid van de trainer hoorThomas schreef:Tsja, en wat doe je hier als trainer aan? :sad:
Je draait echt door, Lucas.
Volgens mij kreeg ie j.l. donderdag nog een gele kaart voor mekkeren.Thomas schreef:Sneijder heeft een kort lontje. Vorig seizoen ontsnapte hij al regelmatig aan een rode kaart (tegen PSV bijvoorbeeld). Dit seizoen heeft hij zich niet zo zeer van die kant laten zien. Hoe moet Ten Cate in vredesnaam weten dat z'n professionals zo dom zijn om tegen frikking Sparta na een kwartier al een rode kaart te pakken.Lucas schreef:beetje discipline in je elftal brengen? De domme rode kaarten die hiervoor vielen in de groep keihard aan de schandpaal nagelen? Naar huis laten lopen? Ongedisciplineerd zooitje. Lijkt me toch de verantwoordelijkheid van de trainer hoorThomas schreef:Tsja, en wat doe je hier als trainer aan? :sad:
Je draait echt door, Lucas.
Blij met de punten ...
Vermaelen, Heitinga en Grygera achterin, met Heitinga die voor zijn verdediging kan kruipen. Urby op het middenveld samen met Gabri en Lindenbergh. Die drie moeten de druk erop houden en de ruimte zoeken aan de zijkanten.Mr. Ajax schreef:Het is geen Ronaldinho, maar bedenk jij dan iets beters??
Of wil je het zo laten en hopen op een wonder??
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!