Ajax - IK Start
Oh.. ik heb gewoon op teletekst gekeken en daar stond het wat mij betreft er niet duidelijk op... maar i.i.g. bedankt voor de informatie... (denk overigens dat Feyenoord een boeiendere partij wordt dan Ajax... dus ik ben benieuwd vanavond)Jöhnk schreef:Nos-tt18.42-23.25 uur,Ned.3: UEFA CUP
18.42-19.28
1e helft sc Heerenveen-Vitoria Setúbal
live,met commentaar van Jeroen Grueter
19.34-20.29
voorbeschouwing en live 1e helft
Feyenoord-Lokomotiv Sofia,met
commentaar van Evert ten Napel
20.34-20.38
Samenvatting 2e helft sc Heerenveen-
Vitoria Setúbal
20.43-21.33
Live 2e helft Feyenoord-Lokomotiv Sofia
21.39-22.34
samenvatting 1e helft Ajax-IK Start en
live 2e helft,metcommentaar van Arno
Vermeulen
22.40-22.55
Samenvatting FC groningen-Partizan
Belgrado;commentaar:Philip Kooke
23.00-23.20
interviews en reacties op de
'Nederlandse' UEFA Cup-duels en
hoogtepunten van Kayserispor-AZ
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
je kunt het ook online proberen... Ik heb in de Engelse Zones (o.a. de Ajax - IK Start match thread) een link gepost die ik op Ajax Netwerk tegenkwam. Er wordt daar beweerd dat er via die link een Chinese (!) live-stream te zien zal zijn.Peter schreef:Nederland 3 zendt in ieder geval de 2e helft live uit. Aangezien het een druk voetbalavondje belooft te worden wordt de 1e helft niet integraal uitgezonden, maar zullen we het moeten doen met een samenvatting.
Wel leuk om te horen wat zo'n Chinese commentator over ons aller Ajax te vertellen heeft... :D
K.
Still alive...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ideaal! Zo kijk ik ook bijna alle Serie A wedstrijden. Chinees commentaar is erg leuk. Daar kan zelfs Evert ten Napel niet tegen op. ;)Kowalczyk schreef:je kunt het ook online proberen... Ik heb in de Engelse Zones (o.a. de Ajax - IK Start match thread) een link gepost die ik op Ajax Netwerk tegenkwam. Er wordt daar beweerd dat er via die link een Chinese (!) live-stream te zien zal zijn.Peter schreef:Nederland 3 zendt in ieder geval de 2e helft live uit. Aangezien het een druk voetbalavondje belooft te worden wordt de 1e helft niet integraal uitgezonden, maar zullen we het moeten doen met een samenvatting.
Wel leuk om te horen wat zo'n Chinese commentator over ons aller Ajax te vertellen heeft... :D
K.
Volgens AD vandaag:Peter schreef:Zoiets?
Gentenaar
Ogararu-Stam (45` Grygera)-Vermaelen-Lindenbergh
Perez-Maduro-Sneijder
De Mul-Huntelaar-Rosenberg
Misschien nog Vertonghen of Krohn Dehli erbij ipv Perez, die dan doorschuift naar de plek van Rosenberg, die op zijn beurt de plek van Tommeke inneemt?
Gentenaar
Ogararu-Stam-Grygera-Vermaelen
Maduro-Perez-Lindenbergh
De Mul-Huntelaar-Rosenberg
Met de punt naar voren dus.
Ik las net in een ander bericht dat RTL7 op het laatste moment de rechten van AZ heeft kunnen kopen? Is er toch nog een leuke wedstrijd om naar te kijken. :yes:banjavi schreef:Oh.. ik heb gewoon op teletekst gekeken en daar stond het wat mij betreft er niet duidelijk op... maar i.i.g. bedankt voor de informatie... (denk overigens dat Feyenoord een boeiendere partij wordt dan Ajax... dus ik ben benieuwd vanavond)Jöhnk schreef:Nos-tt18.42-23.25 uur,Ned.3: UEFA CUP
18.42-19.28
1e helft sc Heerenveen-Vitoria Setúbal
live,met commentaar van Jeroen Grueter
19.34-20.29
voorbeschouwing en live 1e helft
Feyenoord-Lokomotiv Sofia,met
commentaar van Evert ten Napel
20.34-20.38
Samenvatting 2e helft sc Heerenveen-
Vitoria Setúbal
20.43-21.33
Live 2e helft Feyenoord-Lokomotiv Sofia
21.39-22.34
samenvatting 1e helft Ajax-IK Start en
live 2e helft,metcommentaar van Arno
Vermeulen
22.40-22.55
Samenvatting FC groningen-Partizan
Belgrado;commentaar:Philip Kooke
23.00-23.20
interviews en reacties op de
'Nederlandse' UEFA Cup-duels en
hoogtepunten van Kayserispor-AZ
Die luiheid is besmettelijk. ;)
www.rtl.nlVanavond Kayserispor-AZ LIVE op RTL 7
RTL 7 zendt donderdag 28 september vanaf 18.55 uur de wedstrijd Kayserispor-AZ LIVE uit. De Alkmaarders wonnen het eerste duel in de UEFA Cup met 3-2.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat valt me nog niet eens tegen. Misschien vanavond nog een paar duizend kaarten bij het stadion verkocht aan degenen die op het laatste moment beslissen?Nihad schreef:Er zijn voor vanavond 25.000 kaarten verkocht.
Interessante (maar, inderdaad, volstrekt triviale) vraag: wordt dit voor het eerst sinds tijden een Europese wedstrijd zonder vlaggetjes, of zouden ze die zelfs hiervoor hebben gefabriceerd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Op ajax.nl zie je ze op de achtergrond van de IK Start training, neerleggen... Dus ja.. er kan weer gezwaaid worden. :cheer:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat valt me nog niet eens tegen. Misschien vanavond nog een paar duizend kaarten bij het stadion verkocht aan degenen die op het laatste moment beslissen?Nihad schreef:Er zijn voor vanavond 25.000 kaarten verkocht.
Interessante (maar, inderdaad, volstrekt triviale) vraag: wordt dit voor het eerst sinds tijden een Europese wedstrijd zonder vlaggetjes, of zouden ze die zelfs hiervoor hebben gefabriceerd?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16