Finale Play-offs: AJAX-Groningen 26 april 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
en dan kan hij Nederlander worden, want weer intressant is voor Spaanse en Italiaanse clubs.Tscheu La Ling schreef:Een overstap naar PSG is een afgang. Een financieel leuke verhuizing, maar is een vrije val van potentiële toekomstige Europese subtop naar een middelmatige Eurodisney-balletjetrapclup.
Als hij voor het grote geld wil gaan, dan kan hij beter voor één jaar bijtekenen bij Ajax, want dan blijft hij tenminste nog in beeld voor échte buitenlandse clubs.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Ik hoop dat het wat wordt morgen. Wat een anti-climax zou het zijn als na de Feyenoord-roes een uitschakeling volgt tegen Groningen. Jammer dat Rosales niet meedoet. Maar wie weet kan Wesley een rol spelen. Ik reken in elk geval weer op goals van Heitinga en Boukhari. Als er maar gewonnen wordt dan houden we het wel in de uitwedstrijd.
-
-
-
- Tscheu La Ling
Klasse GangstaRiB! :applaus: Er is op een forum als deze een hoop voor nodig om een eigen foutje toe te geven! De meeste personen blijven 50 posts lang bij hun standpunt, gewoon om voet bij stuk te houden.GangstaRiB schreef:Mmm.. het is weer erg vroeg vanochtend... bij nader inzien laat ik mijn eigen stelling maar vallen. Slaat inderdaad nergens op.
GangstaRiB --> :redcard:
Bij nader inzien heb ik ook liever 0-0 dan 2-1. ;)
- Daily Blind