Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:21 pm

Lekker belangrijk die paar rode kaarten dan. Met een beetje mazzel grijpen we dan nog naast de Fair Play-Cup.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za apr 22, 2006 3:28 pm

Heerlijk die gespeelde onverschilligheid. Een nieuwe afgang in het verschiet en verliezen van Ajax is ineens niet meer zo erg, de schuld van de scheids en de play-offs. Maar tenminste strijdens ten onder met 3 rode kaarten... :redcard:

Het wordt gewoon een simpele Amsterdamse overwinning, 1-0 of 2-0 ofzo. Zowieso geen doelpunt tegen.

:redcard:
Ajax!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:30 pm

Niks schuld van de scheidsrechter, maar ik verwacht morgen wel een Feyenoord dat met geslepen noppen speelt. Liever uitgeschakeld worden met 9 man en 8 gele kaarten, dan een suffe 1-1 met 70%balbezit en doelloos geschuif.

En jij bent gewoon een teringboertje, dat weet je zelf ook wel.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 22, 2006 3:32 pm

Steef schreef: En jij bent gewoon een teringboertje, dat weet je zelf ook wel.
Steefs masker laat los, hij blijkt toch ook maar gewoon een simpele gefrustreerde havenslaaf :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 3:32 pm

at Steef:Gezien je overdreven reactie heeft hij wel een punt.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:37 pm

Ach, vind het gewoon een irritant teringmannetje. Grote bek voor iemand uit een achtergesteld gebied. Nou, dan zeg ik dat even. Gaan we daarna vrolijk verder.

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 3:39 pm

Steef schreef:Nee, ik zeg puur en alleen dat het aanstellen van een scheids uit de Ajax-jeugd en/of Haarlem vreemd is voor zo'n duel. Dat zou het ook zijn geweest als het iemand uit de Feyenoord-jeugd of Dordrecht was geweest. Dat durft ook niemand hier te ontkennen.
Nee Steef, je zei heel iets anders:
Steef schreef:Nou, ik vind een scheidsrechter uit Haarlem bij Feyenoord - Ajax en eentje uit Noord-Holland bij AZ - Feyenoord wel vreemd.

Vreemd, bizar zelfs.

Nee, niet bizar. Schandalig!
Wel een klein beetje sterker dan "vreemd", vind je niet ? Jammer dat je het in dit soort dingen zoekt.... :sad:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za apr 22, 2006 3:40 pm

Nee hoor ben een Stadjer :D en boeren haat ik net zo als jij :redcard:

Heerlijk die praatjes over strijd en kaarten. Winnen zit er niet in dus moeten de spelers hun gram maar halen.. Gefrustreerd zooitje daar, maar ook wel begrijpelijk. Ik zou me ook kut voelen na een 3-0 verliespartij tegen de rivaal.

Morgen weer :redcard: :redcard: in de kuip :eusa_dance:
Ajax!

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 3:43 pm

Prachtig, toenet op Radio 1: de échte verrassing in de play offs was natuurlijk de wedstrijd in Groningen..... :eusa_dance: :cheer:

(Maw AJAX' winst was te verwachten, Groningen daarentegen.....)

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:46 pm

Neefkens schreef:
Steef schreef:Nee, ik zeg puur en alleen dat het aanstellen van een scheids uit de Ajax-jeugd en/of Haarlem vreemd is voor zo'n duel. Dat zou het ook zijn geweest als het iemand uit de Feyenoord-jeugd of Dordrecht was geweest. Dat durft ook niemand hier te ontkennen.
Nee Steef, je zei heel iets anders:
Steef schreef:Nou, ik vind een scheidsrechter uit Haarlem bij Feyenoord - Ajax en eentje uit Noord-Holland bij AZ - Feyenoord wel vreemd.

Vreemd, bizar zelfs.

Nee, niet bizar. Schandalig!
Wel een klein beetje sterker dan "vreemd", vind je niet ? Jammer dat je het in dit soort dingen zoekt.... :sad:

Ik zoek niks. Ik geef iets aan.
Feit: Haverkort komt uit de Ajax-jeugd.
Feit: Van Egmond woont er werkt in N-Holland
Feit: Bossen komt uit Haarlem
Feit: AZ en Ajax komen uit N-Holland

Feit: Er zijn nog zeker 8 andere scheidsrechters die niet uit N-Holland of Z-Holland komen en beschikbaar zouden zijn voor dit duel. Of een Belg.

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 3:55 pm

Feit: het zijn allemaal Nederlanders en fluiten in dienst van de KNVB. De rest is allemaal gezoek... :X

Had het hier maar bij gehouden:
Steef schreef:Ajax stond beter met de punt naar achter dan Feyenoord met de punt naar voren. Daarnaast liepen Vlaar en Bahia de hele eerste helft te kijken wie KJH nou zou pakken, terwijl 1 persoon genoeg zou zijn geweest, want daarachter kwam toch niemand door bij Ajax.

Die 1-0 is een kutbal van Vlaar en daaropvolgend een fout van Bahia. die 2-0 blijft Kuyt voorin hangen en gaat-ie niet mee met zijn man Heitinga en die 3-0 zag je een uur lang aankomen, zo vrij stond KJH (naja, hij werd gedekt door mini-me.)

Terechte overwinning van Ajax. 3-0 is me wat te ruim, gezien het spelbeeld. En Braamhaar, tsja. Ik heb 20 spelers ballen zien weggooien en wegstompen. En ook dat rood van Pienaar viel wel mee. Opvallend genoeg had Feyenoord z'n beste fase met 10 tegen 11. Toen stond het vrij aardig en liep Ajax zichzelf voorbij.

TV-beelden heb ik niet gezien. Ik zat in de ArenA.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za apr 22, 2006 3:55 pm

Steef schreef:Ach, vind het gewoon een irritant teringmannetje. Grote bek voor iemand uit een achtergesteld gebied. Nou, dan zeg ik dat even. Gaan we daarna vrolijk verder.
Je houdt het trouwens wel beschaafd Steef, de meeste van je insectencollega's houden het op bloedhond, kankerneus of ******-jood. Keurig, je vult je voorbeeldfunctie als 'scout' met verve in. Al druk aan het printen? :redcard:

Je blijft wel lang doorzeuren over die scheidsen.. vind ik echt iets voor rotterdommers. Hugo Borst ook altijd met z'n aandacht trekken voor ellebogen. Voetbal moet helemaal niet over randzaken gaan, niet over overtredingen die wel of niet bestraft hadden moeten worden en niet over de aanstelling van scheids X of Y. Totáál niet interessant. De aandacht afleiden van waar het echt om gaat: lekker voetballen!
Ajax!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:59 pm

Neefkens schreef:Feit: het zijn allemaal Nederlanders en fluiten in dienst van de KNVB. De rest is allemaal gezoek... :X

Had het hier maar bij gehouden:
Steef schreef:Ajax stond beter met de punt naar achter dan Feyenoord met de punt naar voren. Daarnaast liepen Vlaar en Bahia de hele eerste helft te kijken wie KJH nou zou pakken, terwijl 1 persoon genoeg zou zijn geweest, want daarachter kwam toch niemand door bij Ajax.

Die 1-0 is een kutbal van Vlaar en daaropvolgend een fout van Bahia. die 2-0 blijft Kuyt voorin hangen en gaat-ie niet mee met zijn man Heitinga en die 3-0 zag je een uur lang aankomen, zo vrij stond KJH (naja, hij werd gedekt door mini-me.)

Terechte overwinning van Ajax. 3-0 is me wat te ruim, gezien het spelbeeld. En Braamhaar, tsja. Ik heb 20 spelers ballen zien weggooien en wegstompen. En ook dat rood van Pienaar viel wel mee. Opvallend genoeg had Feyenoord z'n beste fase met 10 tegen 11. Toen stond het vrij aardig en liep Ajax zichzelf voorbij.

TV-beelden heb ik niet gezien. Ik zat in de ArenA.

Is er hier censuur dan, Herr Neefkens?

Ik zeg wat ik wel zeggen. Zowel over het voetbaltechnische gedeelte als over zaken die voor verbetering vatbaar zijn.

En er zijn nogal wat zaken voor verbetering vatbaar bij Ajax, Feyenoord, de KNVB en de media. :yes:

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » za apr 22, 2006 4:03 pm

rush2112 schreef:
Steef schreef:Ik weet trouwens niet of Kuyt speelt. Volgens mij is z'n vader gisteren overleden.
In de telegraaf van vanmorgen stond in ieder geval, dat Kuijt om trieste priveredenen gisteren niet in de kuip kan zijn.

Denk je, dat hij zal spelen als zijn vader (plotseling) is overleden?
Tuurlijk speelt-ie. Gewoon standaard riedeltje van de persvoorlichters: zijn vader had immers ook gewild dat hij speelde, hij was zijn grootste fan, etc. En dan effe een vingertje naar boven als hij scoort. De standaard procedure bij overlijdingssgevallen in de topsport.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 22, 2006 4:04 pm

verbeter de wereld, begin bij jezelf. Die open deur geldt ook voor jou Steef :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 4:04 pm

Herr Neefkens ? Zeg maar gewoon Neef(kens) hoor, daar luister ik ook naar :yes:


Je mag hier alles zeggen, alleen ik mag dan weer zeggen wat ik daarvan vind: simpel hè ? Zo werkt het op een forum.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za apr 22, 2006 4:31 pm

joey schreef:Kalou heeft zijn contract inderdaad niet verlengd.
verbeterd is iets anders dan verlengd, joey.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » za apr 22, 2006 4:35 pm

Dr. Living Stoned schreef:
joey schreef:Kalou heeft zijn contract inderdaad niet verlengd.
verbeterd is iets anders dan verlengd, joey.
Je stelde toch juist dat Kalou zijn contract verlengd had? Dat is niet waar.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za apr 22, 2006 4:42 pm

:blush:

verbeterd contract tekenen is wel vernieuwen, toch?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za apr 22, 2006 5:15 pm

Steef had natuurlijk liever Vink gezien. Dan kun je met de mooiste fopduiken een penalty versieren. :xyxthumbs:

Edit: Alhoewel....Noordwijkerhout. Ligt toch net nog wat dichter bij Amsterdam.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 22, 2006 5:52 pm

Jongens, jongens AJAX kan morgen gewoon de mist in gaan hoor, met of zonder een thuisfluiter.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » za apr 22, 2006 5:53 pm

Henk de Gier schreef:
Steef schreef: En jij bent gewoon een teringboertje, dat weet je zelf ook wel.
Steefs masker laat los, hij blijkt toch ook maar gewoon een simpele gefrustreerde havenslaaf :yes:
Ja, dit verbaast mij eerlijk gezegd ook.

Net zoals postings van mensen die denken dat het morgen een eitje wordt. Ik verwacht een spannende pot. Mocht Ajax de klus klaren dan gaat hier de vlag uit, maar wel pas op het moment dat Feyenoord kassie zes ligt.

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 5:53 pm

Juist, iets met een beer en de huid enzo :blush:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 22, 2006 5:56 pm

Neefkens schreef:Juist, iets met een beer en de huid enzo :blush:
Huh, ben je een Beer met huidproblemen :D

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 6:01 pm

Geen van beide :nooo:

:D

Plaats reactie