Ajax-Heerenveen 31-01-2009
"Verbrassen" wel ja, je hoopt er gewoon op.joey schreef:Van Basten kan het geld verbrassen dat die vermaledijde Van Geel heeft verdiend. Inclusief de centen voor KJH dus. Eens kijken wat de door hem gehaalde spelers zullen opleveren...
Het geld voor KJH wordt komende zomer verbrast. Dat geef ik je op een briefje. Van Basten loopt in het komende half jaar tegen de beperkingen van deze groep aan.
het heet investeren en er zitten er wel eens minderen tussen. Sno en Oleguer ben ik ook niet enthousiast over, maar Cvita en Enoh vind ik prima investeringen.
Moeilijk hè, nuance?

Exact. Sulejmani voor 16 miljoen kopen kan iedereen. Daar is werkelijk geen kunst aan. Zo inkopen (hoofdprijs +) is de weg van de minste weerstand, dat doe je als je geen behoorlijk scoutingsapparaat hebt en verder ook geen ideeën. Laat ik het zo zeggen: als Jan Reker het geld had, deed hij het ook zo.Peter schreef:Had goed gekund, want toen was Sulejmani nog geen miljoen euro.![]()
Enoh is een Pienaartje. Die komt gewoon uit eigen gelederen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Hier misschien; http://nl.justin.tv/angr3Enganche schreef:Iemand al iets van een streampje?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Heb ik iets gemist of zo want www.myp2p.eu laat geen NL competitie meer zien??
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Onbegrijpelijk. Die linkerkant lijkt me zo veel te licht in alle opzichten. Verdedigend, controlerend, opbouwend, aanvallend.wimpey schreef:Dan speelt Ajax met 10 man.Trab schreef:Nee he, niet Anita... Die gast heeft me nog nooit kunnen bekoren. Maar ja, laten we er maar het beste van hopen..
Waar is Lindgren? Of Sarpong? Die zou volgens de berichten o.b.v. training van gisteren in de basis staan...
-
- AT Toto winner 15/16
brigade zuid schreef:Ik ben weer terug gegaan.. was vanmiddag ff Amsterdam in met het idee om van daaruit door te gaan naar de Arena maar het is me te koud hoor.. ben lekker weer naar huis gegaan en kijk het wel voor de buis.joey schreef:Verdomme, ik vind het nu al zo koud. Ik heb echt helemaal geen zin in vanavond.![]()

Blij met de punten ...
Deze doet het.Duke schreef:Hier misschien; http://nl.justin.tv/angr3Enganche schreef:Iemand al iets van een streampje?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali