Stekelenburg: ,,Of ik verbaasd ben dat PSV de laatste weken zoveel punten liet liggen? Ik ben nog steeds verbaasd dat wij in december zoveel punten hebben verloren. Dat vind ik veel erger. Dat had nooit mogen gebeuren.’’
FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
-
- AT Toto winner 15/16
Morgen kan ik de wedstrijd niet eens zien want ik heb een wedstrijd op de wielerbaan. Ik ben benieuwd of we nog in de strijd zijn als ik terug ben. Maar het zou me niets verbazen als het dan al feest is in Eindhoven.
Vooral het feit dat die arme jongens zich nu voor de tweede keer moeten opladen zal niet meevallen.
Vooral het feit dat die arme jongens zich nu voor de tweede keer moeten opladen zal niet meevallen.

Nil volentibus arduum
Nee, maar het is wel de eerste stap. Als ze dat al niet zien kun je helemaal vergeten dat ze er van leren. Maar snel gaat het niet met dat leerproces. Dat is duidelijk....Peter schreef:Tsja. Goede opmerking, maar ze leren er tot op heden geen zak van. Achteraf constateren is wat dat betreft niet echt moeilijk.
Nil volentibus arduum
Ja, ik moet uitgerekend dat weekend op stap met m'n dispuut. Dat is dus ook een reden dat ik liever heb dat ze het morgen alvast weggeven. Dan kan ik zondag lekker in m'n nest blijven liggen en later een biertje drinken. Als Ajax morgen wint ga ik toch wel richting Arena, of ik er nu in geloof of niet.
Godverdomme Bert, kap nou eens met die onzin! We hebben toch afgesproken dat je niet meer zou zuipen en posten? Ik word al helemaal chagrijnig bij de gedachte dat we straks weer op zeer kleine achterstand tweede worden.
Kleine bekentenis: ik zou het ook wel grappig vinden als Ajax het morgen weggeeft, omdat de supporters van PSV dan een minder leuk feestje hebben.

Kleine bekentenis: ik zou het ook wel grappig vinden als Ajax het morgen weggeeft, omdat de supporters van PSV dan een minder leuk feestje hebben.

Ik ben net wakker. Bovendien is het vandaag anti alcohol-dag.Thomas schreef:Godverdomme Bert, kap nou eens met die onzin! We hebben toch afgesproken dat je niet meer zou zuipen en posten? Ik word al helemaal chagrijnig bij de gedachte dat we straks weer op zeer kleine achterstand tweede worden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16