Ajax - PSV 30-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Starring

Bericht door Starring » wo jan 30, 2008 10:51 pm

Die man, A3, heeft totaal geen persoonlijkheid. Durft niet eens de schandalige overtredingen van Davids af te keuren. Zo'n man moet een groep coachen naar succes? :confused.gif:
AFCA!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo jan 30, 2008 10:59 pm

Mr. Ajax schreef:
Ja hoor, alleen een kutploeg.
een club waar trainers en technic directeurs komen en gaan en waar geen van allen Ajax aan het voetbal en de prijzen kan krijgen, is gewoon geen top meer.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 30, 2008 11:01 pm

Lafjes verdedigd bij die 0-2, maar what's new.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 30, 2008 11:02 pm

Seizoen over. Een lesje in efficienty vandaag. Davids wat een eikel. Idd 8 wedstrijden schorsen.

Maar een beetje vooruit kijken/werken naar volgend seizoen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 30, 2008 11:03 pm

Peter schreef:Lafjes verdedigd bij die 0-2, maar what's new.
Fout van Perez; liep niet mee met Bakkal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 30, 2008 11:04 pm

Trieste aftocht van Davids, zeg. Mafketel.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jan 30, 2008 11:05 pm

Ajaciedjuh schreef:
deed ie mee dan.....
Weer op zoek naar een Interim coach..

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 30, 2008 11:05 pm

Ajaciedjuh schreef:
Foutjes van Suarez 2x gemist :hypocrite.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 30, 2008 11:19 pm

Toppie schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Foutjes van Suarez 2x gemist :hypocrite.gif:
Klopt, hij had 2x moeten scoren.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jan 30, 2008 11:22 pm

Kom nu binnenwandelen, en heb geen zin om een heel verhaal te gaan vertellen, maar zal een paar steek punten geven:

-Vanaf het begin signaal waren PSV supporters luider.
-Davids was dramatisch
-Verdediging was lachwekkend
-Doedelzak kan de pot op.
-Wegereef is een lullo.

Thats it.

Oh en ik was 8 minuten eerder weg, wat deed Davids dan aan het eind?
Pompiedom

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 30, 2008 11:23 pm

Zo, net weer terug van een nieuwe teleurstelling. Hoewel het eigenlijk niet eens meer een teleurstelling is. Wat moet je verwachten van dit zooitje. Ik ga zondag nog even kijken of we dan misschien wel van Feyenoord kunnen winnen en dan vind ik het dit seizoen wel best. Zoek het maar uit met je gepruts.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 30, 2008 11:28 pm

[quote="Maurice"]Kom nu binnenwandelen, en heb geen zin om een heel verhaal te gaan vertellen, maar zal een paar steek punten geven:

-Vanaf het begin signaal waren PSV supporters luider.
-Davids was dramatisch
-Verdediging was lachwekkend
-Doedelzak kan de pot op.
-Wegereef is een lullo.

Thats it.

Oh en ik was 8 minuten eerder weg, wat deed Davids dan aan het eind?[/quote]

Hij ging met twee benen tegelijk naar de bal , maar vooral naar de speler dus 4 wedstrijden aan de kant beginnend tegen die kakkerlakken

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 30, 2008 11:37 pm

Tja, zoals verwacht hebben we verloren. Wat wil je met zo'n opstelling. :1evil.gif:

Een paar opmerkingen.

1. Wat een dramatisch niveau. Het deed pijn aan mijn ogen. Ajax was helemaal niets, maar dit was ook het slechtste PSV dat ik in de afgelopen tien jaar heb gezien. Zo'n Marcellis, die roeit elke bal naar voren.

2. Nooit meer Perez op 10. Heeft iedereen nu gezien dat dit echt niet kan?

3. Luque voor Perez, wat een belachelijke wissel. A3 valt hopeloos door de mand.

4. Suärez MOET scoren en faalt dus, maar hij is wel de enige die wat afdwingt.

5. Belachelijke overtreding van Davids, op het moment dat de wedstrijd gespeeld is nota bene. Ik begrijp zijn frustratie wel, hij kan het niet meer belopen op een tweemansmiddenveld. Maar dan nog is dit hoogst onprofessioneel.

6. Zondag krijgen we weer klop, want ongetwijfeld staat Perez dan weer op 10. Daar weten Landzaat en Van Bronckhorst wel raad mee. Maar wat maakt het uit? De titel is toch weg.

7. Ajax: geen lijn, geen systeem, niets. Wachten op een bevlieging van Suárez.

Goed, en nu een borrel. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 30, 2008 11:43 pm

Mijn analyse luidt als volgt:

KLOTENZOOI :1evil.gif:

Ik heb het eventjes gehad. Ik neem me voor om de slechte resultaten de komende maanden langs me heen te laten glijden.

jabu

Bericht door jabu » wo jan 30, 2008 11:44 pm

Aan bevliegingen heb je geen drol als je de kansen die daaruit ontstaan steeds op kinderlijke wijze om zeep helpt.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 30, 2008 11:52 pm

Jabu schreef:Aan bevliegingen heb je geen drol als je de kansen die daaruit ontstaan steeds op kinderlijke wijze om zeep helpt.
Daar heb je helemaal gelijk in, Jabu.

Suárez doet me denken aan de jonge Shota. Soms briljant, soms hopeloos. Maar hij was wel de aanvaller die PSV de meeste last heeft bezorgd. Van KJH en Perez hadden ze niets te vrezen, om van Rommedahl maar te zwijgen. Ik denk dat Vergoossen graag had gezien dat Suárez was gewisseld en niet Rommedahl of Perez.

jabu

Bericht door jabu » wo jan 30, 2008 11:57 pm

Helaas zijn de overige aanvallers inderdaad meestal nog dramatischer. Een kruising tussen het afmaken van Huntelaar en creëren van Suarez zou een aardige voetballer opleveren...

Jesse

Bericht door Jesse » do jan 31, 2008 12:01 am

Complete berusting. Je ziet van zo ver aankomen. Ik ben eventjes héél boos geworden, en vervolgens gleed het, zoals Jöhnk al zegt, allemaal van me af. Het is al te lang zo, ik ken het bijna niet meer anders.

Helaas zal ik er zondag toch gewoon weer gespannen bij zitten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:04 am

Toen ik de opstelling zag wist ik zeker dat we zouden verliezen. De wedstrijd verliep zoals iedereen kon zien aankomen. PSV speelde weer lekker laf en de eerste kans van die ellendelingen ging erin. Het was net alsof ik deze wedstrijd al een paar keer eerder had gezien. Alleen vond ik Ajax én PSV een stuk slechter dan in eerdere edities. :1evil.gif:

Desondanks geen onverdiende zege voor PSV. Mijn felicitaties aan het adres van onze PSV'ers. :biggthumpup.gif:

999

Bericht door 999 » do jan 31, 2008 12:06 am

Zo, dit was dus de zoveelste DIK verdiende overwinning voor Psv in de ArenA op het veld van het plaatselijk cafe-voetbal elftal.DIK verdiend was ook de rode kaart voor Davids.

Daar waar het als los zand aan elkaar hangend AJAX al ploeterend dankzij pipo-de-clown Suarez nog 2 open kansen kreeg, die deze dreigende speler ( handen omhoog of ik schiet ....... naast ) vrij voor de keeper weer kinderlijk om zeep hielp ( zijn 3e of 4e in 4 wedstrijden ), speelde Psv als één collectief, als een team de een naar de andere automatisme, patroon over het veld.Daar waar AJAX het gemis aan voetbal-intelligentie compenseerde met een hoeveelheid aan ren je rot momenten, zocht en vond Psv simpel maar doeltreffend de vrije man, die dankzij de hulp van onze keeper de bal in het netje mocht deponeren.

Een gedeelte van ons elftal wil voetballen, een gedeelte van ons elftal wil wel maar kan niet voetballen, en een gedeelte van ons elftal mag niet eens de naam voetballer dragen.5 verdedigers om 1 spits ( Koevermans ) af te stoppen, nochtans ziet deze ene spits kans om de bal zo neer te leggen dat de tegenstander kan scoren.Ik bedoel maar.

En dan Ome Koster, waarvan ik de hoop had, en hem de kans gaf, om te laten zien dat het van zijn aanstelling wel even anders zou worden.Niet dat je hem alles kwalijk kan nemen.Maar weer een andere opstelling het veld op sturen bereik je ook niks mee, behalve de al zo minimaale automatisme patronen de nek omdraaien.Weer mocht Suarez zijn tegenstander doen en laten wat ie wilde, Suarez legt je wat betreft meeverdedigen niet veel in de weg.Afijn, ik kan zo nog wel even door blijven gaan, maar hoe meer ik type, hoe minder zin ik krijg.

Deze maand had de maand van de wederopstanding moeten worden, maar helaas men heeft voor de zoveelste keer het boeltje als een plumpuddingkje nog verder in elkaar laten vallen.
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 31, 2008 12:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » do jan 31, 2008 12:08 am

Helemaal eens met je verhaal, Voetske.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 31, 2008 12:10 am

Ach, zoals Cruijff zegt: als je de wedstrijd wilt controleren, moet je het middenveld in handen hebben. En dat lukt natuurlijk nooit met TWEE man. Perez hangt immers de aanvaller uit. Bakkal had de avond van zijn leven, die kon doen en laten wat hij wilde. Het elftal stak niet goed in elkaar, dan loop je je te barsten.
Mijn idee in de rust was: wissel Rommedahl voor Lindgren en schuif Perez door naar de voorhoede. Niet dat Perez in de eerste helft iets had laten zien, maar Rommedahl was nog slechter, dus vooruit. Maar nee, PSV mocht lekker voetballen, waarom zou je daar iets aan doen. En dus ga je de bietenbrug op.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jan 31, 2008 12:11 am

Ben net thuis van de wedstrijd...

mijn observaties.

PSV drie (?) kansen 2 goals

Ajax 2,5 kans geen goal.

zo simpel is het.

Ajax veel balbezit alleen die laatste pass komt nooit aan.

PSV was heel klinisch, creeerde weinig (aardige defensie van ons?) maar maakte van elke halve kans een doelpunt

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » do jan 31, 2008 12:17 am

Kom net thuis.

Overall gevoel. TYFUS!! Het seizoen wat toch al zo zwaar was vergooid. Kansen hebben we gehad. 3 flinke kansen. ALs je mee wil doen... als je kampioen wilt worden, dan MOET je er minimaal 1 inschieten. Een keertje pech kan. Lesje efficiency van PSV dus met hun kansjes/doelpunten.

En Edgar... tering wat een lul. En dan staan ze nog te zingen ook. Pride of Mokum.... gewoon een debiel stomme overtreding!!! Maar blijkbaar gooit hij de handoek ook in de ring vwb het kampioenschap. Ongelovelijk domme overtreding van de man die zijn medespelers uitkaffert als ze iemand een verkeerde schouderduw geven. Erg dom. Erg onprofessioneel van onze man met ervaring die de rust en het verstand erbij moet houden.

Maar ach... we kunnen weer een beetje ballen de rest van het seizoen. Play-offs spelen... met een beetje geluk misschien nog winnen ook, en dan weer een paar voorrondes verneuken... want tja, tegen die tijd zijn al de spelers die nog kwalitatief wat toevoegen vertrokken, en we zullen vast weer anderhalf jaar nodig hebben die jongens te vervangen. De nieuwe trainer kan niks met het materiaal dan, dus dat wordt weer een jaartje of 10 bouwen aan een nieuw elftal... suckers.

Even voor de goede orde... dit is een hoop opgekropte emotie/woede/teleurstelling/frustratie. Zaterdag zit ik waarschijnlijk te tikken dat ik toch wel zin heb in de wedstrijd tegen de kakkerlakken, maar voor nu, kan die hele k%^#rbende me gestolen worden. Grafzooitje.
Op naar de vierde ster!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jan 31, 2008 12:19 am

En voor de verandering maar weer eens een verloren jaar.. uit de CL, uit de Uefa.. uit de beker.. en 8 punten achter op Psv.

Wat een kutavond, een slecht AJAX, weinig sfeer, matige tifo vooraf.. ik eis zondag een overwinning anders mogen er van mij wel eens doden gaan vallen bij AJAX.. ik wordt echt scheitziek van dat zooitje ongeregeld.

Plaats reactie