Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Nihad

Bericht door Nihad » di okt 24, 2006 10:06 pm

Geert Meijer is een prachtige clubman die zich al tig jaar inzet voor feyenoord. Iemand die het verlies ook als een vent accepteerde.

Buijs daarin tegen is een zure persoonlijkheid. Wat een kwal. Een echte kakkerlak.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di okt 24, 2006 10:16 pm

Gerard Meijer, toch?
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » di okt 24, 2006 10:22 pm

Ja
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 24, 2006 10:35 pm

Ik vond dat Buijs zich nog redelijk gedroeg zondag, ik had erger verwacht.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 24, 2006 10:41 pm

Hij was gewoon steeds te laat. Anti-voetballer
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 25, 2006 1:19 am

Nihad schreef:Geert Meijer is een prachtige clubman die zich al tig jaar inzet voor feyenoord. Iemand die het verlies ook als een vent accepteerde.

Buijs daarin tegen is een zure persoonlijkheid. Wat een kwal. Een echte kakkerlak.
Ik moet de aflevering nog zien, maar Meijer werkt toch iets van 47 jaar bij Feyenoord, ofzo. Respect hoor.

En Buijs is inderdaad een kwal van de hoogste orde. Schitterend hoe een of andere journalist het met betrekking tot hem over 'alibi-fanatisme' had. :D

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 25, 2006 3:01 am

Thomas schreef:Ik moet de aflevering nog zien, maar Meijer werkt toch iets van 47 jaar bij Feyenoord, ofzo. Respect hoor.
Hier was van de week ook zo'n vent in het nieuws. Iemand die al 50 jaar downtown voor de vuilnisdienst werkt. Elke dag komt hij op tijd op zijn werk om weer met zijn handen aan dezelfde smerige soort troep zitten. Zijn huid is doordrenkt met de geur van afval. Troep waar andere mensen met een grote boog omheen lopen pakt hij beet en geeft het liefdevol een plekje in zijn truck. Als hij een uur in een bad met zeep zit dan ruikt het bad naar vuil ipv dat hij naar zeep is gaan ruiken. Na al die jaren is hij zelfs van de stinkende zooi gaan houden. Voor geen goud laat hij zich overplaatsen naar een fatsoenlijker gedeelte van de stad. Ofschoon die mogelijkheid hem meerdere malen is geboden. En dat terwijl hij in de loop der jaren is neergeschoten, zich heeft geprikt aan junkie naalden, hij dagelijks wordt lastig gevallen door transsexuele hoeren, verknipte verslaafden enz, enz, enz. Je moet maar voor jezelf bepalen in hoeverre de vergelijking met Geert Meijer op gaat maar hun soort mensen, die dag in dag uit hun bed uitkomen om werk te doen dat niemand verder wil, die houden de wereld draaiend.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo okt 25, 2006 7:28 am

Ajax is het kwijt (column)

Woensdag 25 oktober, door Ron, Rotterdam, 08.47u GMT+01.00, schiltmans.de

Door een buitenlandtripje kwam de Klassieker afgelopen zondag pas om 17.30 uur uit mijn dampende videorecorder. Dat had ook zijn voordelen. Zo kon ik de rust, inclusief die irritante Tele2-dwerg, die halve John Travolta, lekker fast forwarden. Die hele campagne begint danig op mijn zenuwen te werken. Terwijl ik dit schrijf is er op de radio al 2 keer een reclame van die telefoon- annex tv-boer langsgekomen. Of ze aan het meelezen zijn. Of ik schríjf te langzaam, dat kan natuurlijk ook.

In de week voorafgaand aan de Topper, was de grote vraag of Ajax met 4-4-2 in het veld zou verschijnen, want er was immers op getraind? Of dat het ergens toch nog een paar fitte vleugelspelers op het schap had liggen, om gewoon op zijn Amsterdams 4-3-3 te kunnen spelen. Het werd een verrassende combinatie van beide. Ik moet zeggen: Ten Cate is duidelijk gekke Henkie niet. Hij blijft verbazen. Iedereen die toevallig tóch in de buurt was en zin had, mocht op linksbuiten doorbreken en dat waren er nogal wat. De arme Rotterdammers hadden er geen antwoord op. Door Tom de Mul op te stellen was het ook weer nét geen 4-4-2, want de beweeglijke Belg met kappervrees is geen centrumspits. Hij lijkt het langzaam van Rosales te gaan winnen en dat zal met name Huntelaar...

Lees verder op http://www.schiltmans.de

edit

Op verzoek van Ron, column ingekort...
Ramoon

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo okt 25, 2006 8:10 am

Nihad schreef:Geert Meijer is een prachtige clubman die zich al tig jaar inzet voor feyenoord. Iemand die het verlies ook als een vent accepteerde.

Ook zo gelachen daarom? Dat ie tegen Matthijs zei dat ie nu in 1 keer weer praatjes had? :drecul2:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 25, 2006 8:51 am

Was inderdaad mooie televisie. Die Buijs is ook wel een makkelijk slachtoffer hoor. Een echte kakkerlak, hij hapt op alles.

Weet iemand trouwens of de voetbal insite uitzending van afgelopen maandag ergens op internet is te vinden? Ik heb het zondagavond nogal laat gemaakt en ben vlak voor de uitzending op de bank in slaap gevallen. Maar ik zou toch graag nog even horen hoe Timmer één en ander heeft beleeft. Kan het alleen nergens vinden.... :sad:

Ron
Contacteer:

Bericht door Ron » wo okt 25, 2006 9:01 am

Marillion schreef: Maar ik zou toch graag nog even horen hoe Timmer één en ander heeft beleeft. Kan het alleen nergens vinden.... :sad:
Je hebt niks gemist. Timmer is bijna nog erger dan Kuyt: alleen maar positief over alles wat Feyenoord is...

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo okt 25, 2006 9:09 am

Nogmaals welkom op AT, Ron en veel postplezier... :xyxthumbs:

Je colomn is ingekort btw... ;)

Ron
Contacteer:

Bericht door Ron » wo okt 25, 2006 9:20 am

Thanks Ramoon!

Ajaxtalk is geweldig mooi trouwens. Ik snap niet dat ik het niet eerder tegen ben gekomen.
Vooral het plaatje van de De Meer tribune doet mijn hart sneller kloppen.

Ook daarover is een column te vinden op www.schiltmans.de by the way ;)

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 25, 2006 9:26 am

Welkom Ron :xyxthumbs:

Dit was je laatste reclame-uiting, neem ik aan. :D

Voor verdere reclame verwijs ik je graag naar het rommelhok, waar je een topic kunt openen.

Ron
Contacteer:

Bericht door Ron » wo okt 25, 2006 9:30 am

Neefkens schreef:Dit was je laatste reclame-uiting, neem ik aan. :D
Sorry, zal niet meer gebeuren :blush:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 25, 2006 12:27 pm

Ron schreef:
Marillion schreef: Maar ik zou toch graag nog even horen hoe Timmer één en ander heeft beleeft. Kan het alleen nergens vinden.... :sad:
Je hebt niks gemist. Timmer is bijna nog erger dan Kuyt: alleen maar positief over alles wat Feyenoord is...
klopt, net zo'n ideale schoonzoon als Kuyt. :pukey:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 25, 2006 12:28 pm

Jij hebt natuurlijk liever dat hij aan de kinderen van de buurman voordoet hoe je een bushokje kapot slaat. :hypocrite: ;)

Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 25, 2006 1:00 pm

Spijker schreef:

Ook zo gelachen daarom? Dat ie tegen Matthijs zei dat ie nu in 1 keer weer praatjes had? :drecul2:
Ja, want 'we' bliezen nu het weer goed ging opeens hoog van de toren. Hypocriete lul. Toen we vorige jaar 2 keer verloren van ze kwam er een DVD uit! :X

Wilfried de Jong was ook erg grappig door te zeggen dat je alleen het woord 'Kopenhagen' moest noemen en dat we dan gelijk stil waren. Dat een dag na een 0-4 nederlaag tegen Ajax. :X

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do okt 26, 2006 5:02 am

Nihad schreef:Ja, want 'we' bliezen nu het weer goed ging opeens hoog van de toren. Hypocriete lul. Toen we vorige jaar 2 keer verloren van ze kwam er een DVD uit! :X

Wilfried de Jong was ook erg grappig door te zeggen dat je alleen het woord 'Kopenhagen' moest noemen en dat we dan gelijk stil waren. Dat een dag na een 0-4 nederlaag tegen Ajax. :X
Precies. Bovendien hebben Feyenoorders helemaal niets te melden na 5 of 6 seizoenen zonder Champions League. :yes:

wimpey

Bericht door wimpey » za okt 28, 2006 1:55 pm

Alaindebanaan schreef:Ik vond De Mul de eerste helft dan ook echt goed spelen! :worshippy:
Ik ook, maar die Leonard zou ik nog niet in ons kroegelftal willen hebben... Al speelde De Mul tegen ADO ook goed, al is dat ook nog geen echte graadmeter. Ik hou m'n twijfels, maar hij doet het een stuk beter dan Rampsales, al is ook dat eigenlijk geen graadmeter.

Die Saidi is trouwens ook een fuckin drama, maar dat had ondergetekende al 100 keer vastgesteld. Onze 'Überkenner' beweerde steevast het tegenovergestelde, maar wat Saidi betreft zat ie er toch echt vér naast.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 28, 2006 3:26 pm

Steef zit er nooit naast, Wimpey. ;)

Nihad

Bericht door Nihad » do nov 09, 2006 11:49 am

8/11/2006 - Buijs: scheidsrechter gevraagd eerder af te fluiten
(Gepost door K)

Danny Buijs keek in een gezamenlijk interview met Tiendalli en Huysegems terug op zijn eerste maanden bij Feyenoord. Hij blikte daarbij ook terug op het duel tegen Ajax. "Die wedstrijd was het dieptepunt in mijn carriere. Ik schaamde me kapot. [...] Ik ken ze zelf toch ook, die verjaardagen waarop een paar Ajacieden aanwezig zijn. Ik snapte daarom goed dat het hommeles was na die 0-4, want het had 0-8 moeten zijn. Ik heb scheidsrechter Temmink gevraagd of hij alsjeblieft eerder wilde affluiten. Ik liep gefrustreerd rond, maar ben er trots op dat ik me nog niet heb laten gaan. Dat is dan tenminste nog iets positiefs. Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent."
Feyenoord Netwerk

:D

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 09, 2006 11:52 am

Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent."
Wat zielig. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » do nov 09, 2006 11:54 am

Wat een ontzettend triest persoon.

Maakt die 0-4 nog lekkerder. :D

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do nov 09, 2006 6:54 pm

joey schreef:
Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent."
Wat zielig. :aai:
Krijgt Theo Maassen toch gelijk! :eusa_dance:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Plaats reactie